Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, ключі та петлі
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2020-02-12-001212-b e6eb98a14bd44d5f845d9f50d2767d23
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Куба Тетяна Володимирівна

380442881271 tmo_plan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05416248
Вебсайт: http://tmoderm.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., КИЇВ, ВУЛИЦЯ САКСАГАНСЬКОГО, будинок 72
Контактна особа: Куба Тетяна Володимирівна
380442881271
tmo_plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 15:27
Очікувана вартість: 5 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Замки, ключі та петлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Замки, ключі та петлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, Саксаганського,72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замки, ключі та петлі Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 11:21
Договір замки.docx
12 лютого 2020 11:21
ОГОЛОШ. замки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:24
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:47
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) товар повинен відповідати технічним умовам викладених в оголошенні . 2) до участі в закупівлі допускаються усі особи визначені Законом України "Про публічні закупівлі"3) Оцінка проводиться за критеріями визначеними Законом України "Про публічні закупівлі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 4 110,00
UAH з ПДВ
3 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА ГРУПА ОПТОК" 4 272,00
UAH з ПДВ
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 12:41
Свідоцтво ФОП.pdf
14 лютого 2020 12:41
Техн.вимоги.pdf
14 лютого 2020 12:41
паспорт.pdf
14 лютого 2020 12:41
Лист гарантія товару.pdf
14 лютого 2020 12:41
код_паспорт.pdf
14 лютого 2020 12:41
Цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2020 12:41
Довідка зах. довкілля.pdf
14 лютого 2020 12:41
Довідка платника.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 12:48
Опис документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА ГРУПА ОПТОК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
Переможець 3 995,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 15:57

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
3 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 10:25
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 10:24
Договор 81.pdf укладений
25 лютого 2020 10:24