Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аудиторські послуги
Очікувана вартість
1 260 000,00 UAH
UA-2020-02-12-001174-a e6a831769cca45bea42b6314576bb722
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Черепов

+380504519553
+380504514033
tender@pkhz.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Науково-виробниче об'єднання «Павлоградський хімічний завод»
Код ЄДРПОУ: 14310112
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Заводська, 44
Контактна особа: Сергій Черепов
+380504519553,+380504514033
tender@pkhz.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Виконавець буде проводити аудит згідно з Міжнародними стандартами аудиту (далі - МСА), Міжнародними стандартами фінансової звітності і власною практикою аудиту.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51402, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Заводська, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Виплата вартості послуг проводиться протягом 3 робочих днів після отримання рахунку-фактури: - 50% від вартості послуг сплачується авансом після отримання рахунку-фактури; - залишок 50% від вартості сплачується після підписання остаточного варіанту підсумкових документів протягом 5 робочих днів після підписання відповідного акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

12 лютого 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000016 ● afcc0eb8042449219d7e8e5974a8def9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2020 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.02.2020 № 33

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2020-02-12-001174-а


12.02.2020 Науково-виробниче об'єднання «Павлоградський хімічний завод» (код ЄДРПОУ 14310112) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушенн (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-18 12:31:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Аудиторські послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-12-001174-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. З яких підстав закупівлю ID: UA-2020-02-12-001174-a очікуваною вартістю 1 260 000,00 грн. проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону?
2. Чому на порушення вимог частини 1 статті 4 Закону закупівля аудиторських послуг очікуваною вартістю 1 260 000,00 грн. здійснена без оприлюднення у річному плані закупівель на 2020 рік на веб-порталі Уповноваженого органу?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-06 16:55:43

Заперечення до висновку

Пояснення від ДП «НВО «ПХЗ»

ДП «НВО «ПХЗ» розглянуло запит про надання пояснень від Держаудитслужби України опублікований 18.02.2020 року та висновок про результати моніторингу закупівлі опублікований 02.03.2020 року який стосується закупівлі ID: UA-2020-02-12-001174-a.
В зв'язку з цим повідомляємо Вам, що ДП «НВО «ПХЗ»
НЕ Є ЗАМОВНИКОМ у розумінні Закону «Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до Статуту є державним комерційним підприємством, яке утворено з метою одержання прибутку за рахунок науково-дослідної, виробничої та підприємницької діяльності у сфері реалізації основних напрямків та розвитку виробництва хімічної продукції, та інших видів виробничої діяльності.
ДП «НВО «ПХЗ» не забезпечує ні потреби держави, ні територіальної громади, не є одержувачем бюджетних коштів. Всі договори, які укладаються підприємством носять комерційний характер.
Закупівля ID: UA-2020-02-12-001174-a, яка здійснювалась не стосується окремих видів господарювання і тому ДП «НВО «ПХЗ» не відноситься до замовників.
На підставі вищевикладеного зазначаємо, що ДП «НВО «ПХЗ» не підпадає під визначення «замовники», яке визначене в пункті 9 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
При здійсненні закупівлі аудиторських послуг підприємство керувалось вимогами загальними нормами Господарського Кодексу України та Цивільного Кодексу України, іншими Законами України та Статутом підприємства та ст. 29 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». Відбір суб’єкта аудиторської діяльності здійснювався з дотримання вимог цієї статті.
В свою чергу, ДП «НВО «ПХЗ» в системі «Прозоро» зобов’язано розміщувати лише «Звіт про укладання договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємства» у відповідності до вимог ч.1 ст. 75 Господарського кодексу України.
Оприлюднення річного плану закупівель Господарським кодексом України не передбачено.

На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що ДП «НВО «ПХЗ» не зобов’язане дотримуватися вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки не є Замовником у розумінні цього Закону.

ПРОСИМО

1. Врахувати аргументовані нами доводи цього заперечення;
2. Скасувати п.2 Констатуючої частини Висновку, яким установлено порушення норм частини першої, сьомої статті 2, частини третьої статті 36 Закону, порушення частини 1 статті 4 Закону, порушення пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490.;
3. Скасувати п.3 Констатуючої частини Висновку, яким Держаудитслужба зобов’язує Підприємство здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме розірвання договору.
4. Повідомити Підприємство щодо прийнятого рішення стосовно вищезазначеного письмово на адресу Підприємства та оприлюднити відповідно до чинного законодавства на веб порталі уповноваженого органу.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) - встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"
#34764976
Переможець 1 260 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 15:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 15:10
Звіт до дог.508120 від 07.02.2020.pdf укладений
12 лютого 2020 15:10