Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146920 |
Вебсайт: | http://osvita.khm.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53 |
Контактна особа: |
Губай Світлана Василівна 380382794726,380382794755 Khm-osvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 15:15 |
Очікувана вартість: | 57 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 287,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Продукція тваринництва та супутня продукція (натуральний мед) | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 11:11 |
ТД мед 12.02.2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-13-000033 ● e84d82875dec45e5bcf3a9972ee33d83
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2020 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2020 № 8
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 13.02.2020 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2020-02-12-001121-b 12.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
у зв’язку із неможливістю усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, в порядку абзацу другого частини першої статті 24 Закону замовником визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 5000,00 гривень, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією - потрібно відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись абз. 2 ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» головою тендерного комітету запропоновано проголосувати про визнання торгів такими, що не відбулися на закупівлю «код ДК 021:2015 – 03140000-4 «Продукція тваринництва та супутня продукція» (натуральний мед)» та відмінити торги, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-02-20 12:53:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині визначення розміру тендерного забезпечення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині визначення розміру тендерного забезпечення) • усунуто
порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2020-02-20 14:24:06
Інформація про відміну
Дата відміни: | 18 лютого 2020 12:03 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |