Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Кава, чай та супутня продукція" (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Очікувана вартість
623 700,00 UAH
UA-2020-02-12-000989-c ● 787e7ce3792e4120b1d5790399de7fab
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Олійник Інга Андріївна 0978942189 tk_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 623 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 118,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3510 кг.
"Кава, чай та супутня продукція" (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Підпорядковані загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 15:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 15:02 |
тд 2020 кава,чай.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміст тендерної документації
Дата подання: 14 лютого 2020 16:53
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:23
1. У п. 2 додатка 3 до тендерної документації вимагається надання довідки про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи для постачання товару за закупівлею. З метою усунення неоднозначного тлумачення змісту тендерної документації просимо чітко визначити, необхідно надати повний список працівників підприємства або список працівників, які будуть безпосередньо залучені до постачання товару за закупівлею.
2. У тендерній документації наявні додаток 9 і додаток 11, але відсутній додаток 10. Просимо пояснити дану невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)У п. 2 Додатку №3 до тендерної документації вимагається надання довідки про наявність працівників (які будуть безпосередньо залучені до виконання замовлень), які мають необхідні знання та досвід роботи для постачання товару за закупівлею.
2) Тендерна документація не містить вимоги щодо надання Додатку №10.
2) Тендерна документація не містить вимоги щодо надання Додатку №10.
Зміст тендерної документації
Дата подання: 17 лютого 2020 12:52
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:03
Згідно з тендерною документацією з предмета закупівлі "Кава, чай та супутня продукція" від 02.01.2020 року обов’язковою вимогою для учасників було надання копій акту або листа територіального органу Держспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»).
Несвоєчасне надання цього документа стало єдиною підставою для дискваліфікації учасників.
У тендерній документації з предмета закупівлі "Кава, чай та супутня продукція" від 12.02.2020 року надання вищезазначеного акту не є обов’язковим. Наразі висунута вимога про надання копій акту або листа територіального органу Держ продспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»), або копій акту або листа територіального органу Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин».
Просимо надати роз’яснення щодо змін у законодавстві відносно безпеки харчування у дошкільних закладах та закладах освіти Саксаганського району міста Кривого Рогу, що спричинили такі зміни у вимогах тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дія тендерної документації затвердженої протоколом №4 від 02.01.2020 не розповсюджується на дану закупівлю. До даної закупівлі необхідно складати тендерну пропозицію відповідно до тендерної документації затвердженої протоколом №113 від 12.02.2020.
Тендерним комітетом спрощено вимоги п.8 Додатку №3 ТД з метою можливості взяття участі в даній закупівлі більшого кола учасників, реалізації принципів закупівель, закріплених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», підтримки та захисту економічної конкуренції, досягнення реалізації принципів максимальної економії та ефективності закупівлі.
Тендерним комітетом спрощено вимоги п.8 Додатку №3 ТД з метою можливості взяття участі в даній закупівлі більшого кола учасників, реалізації принципів закупівель, закріплених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», підтримки та захисту економічної конкуренції, досягнення реалізації принципів максимальної економії та ефективності закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-12-000989-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2327108687
Дата подання: 09 квітня 2020 17:11
Дата подання: 09 квітня 2020 17:11
Скарга на неправомірні дії замовника
Фізична особа – підриємець
Мірошниченко Еліна Валеріївна
50085 м. Кривий Ріг вул. Коротченка 15-106
тел. +38067-563-6493
П/р UA113057500000026002060431031 в КФ ПАТ КБ ПРИВАТБАНК МФО 305750
ОКПО 2327108687 Платник єдиного податку ІІІ група
e-mail: krupa.optom@ukr.net
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, буд. 45
Скаржник:
Фізична особа-підприємець
Мірошниченко Еліна Валеріївна
код ЄДРПОУ: 2327108687
адреса: 50085, Україна, Дніпропетровська обл.,
м. Кривий Ріг, вул. м. Світальського буд.15 кв. 106
електронна пошта: krupa.optom@ukr.net
тел.: +38067-563-6493
Замовник:
Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
код ЄДРПОУ: 02124781
адреса: 50071 Україна Дніпропетровська область Кривий Ріг вул. Володимира Великого, 32
електронна пошта: tk_vo@i.ua
Інформація про закупівлю:
ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-12-000989-c
787e7ce3792e4120b1d5790399de7fab
очікувана вартість: 623 700 грн з ПДВ
СКАРГА
на неправомірні дії замовника та порушення порядку проведення закупівель
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
12.02.2020 року в електронній системі закупівель Prozorro відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, м. Кривий Ріг, код ЄДРПОУ: 02124781 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція
У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від наступних учасників:
Учасник Вартість пропозиції, грн.
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 599 360,00 грн
ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА" 615 266,00 грн
Фізична особа-підприємець Гентеш Рената Йосипівна 623 350,00 грн
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 623 650,00 грн
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції
Учасник Вартість пропозиції, грн.
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 477 599,00 грн
ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА" 477 600,00 грн
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 492 356,00 грн
Фізична особа-підприємець Гентеш Рената Йосипівна 623 650,00 грн
06.03.2020р. Замовником в електронній системі закупівель було опубліковано Протокол №127 засідання тендерного комітету з розгляду тендерних пропозицій відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, датований 06.03.2020 р., відповідно до якого секретар тендерного комітету Наталія Просолупова повідомила, що в ході розгляду документів, поданих у складі найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ ФУД ПОСТАЧ, виникла необхідність у детальнішому вивченні документів, що підтверджують кваліфікацію учасника у відповідності до вимог замовника та чинного законодавства, і запропонувала «продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ ФУД ПОСТАЧ у зв’язку із важливістю вивчення даного питання, так як кінцевими користувачами предмета закупівлі є заклади освіти, але не більше ніж до 20 робочих днів згідно із ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
30.03.2020р. Замовником в електронній системі закупівель було опубліковано Протокол №138 засідання тендерного комітету розгляду тендерних пропозицій відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, датований 30.03.2020р., відповідно до якого секретар тендерного комітету Наталія Просолупова повідомила, що за результатами електронного аукціону 28.02.2020р. в Єдиній системі електронних публічних закупівель PROZORRO по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція за результатом оцінки найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ ФУД ПОСТАЧ, і що в результаті детального розгляду документів, поданих у складі пропозиції, виявлено, що тендерна пропозиція ТОВ ФУД ПОСТАЧ відповідає умовам тендерної документації замовника, та запропонувала визнати ТОВ ФУД ПОСТАЧ переможцем по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція
Після розгляду тендерної пропозиції ТОВ ФУД ПОСТАЧ нашим підприємством були виявлені грубі порушення, допущені вищезазначеним Учасником, які у повній невідповідності до статей 3, 5, 11, 16, 30 Закону України «Про державні закупівлі» не були враховані тендерним комітетом Замовника та не взяті до уваги при акцептуванні пропозиції.
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, вважає його безпідставним, прийнятим без належного вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ ФУД ПОСТАЧ та таким, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Протокол розгляду тендерних пропозицій до даної закупівлі Замовником опубліковано 30.03.2020 р., отже строк подачі скарги в АМКУ на результати закупівлі до 10.04.2020 р., 00:00.
Щодо порушення Закону при визнанні переможцем тендерної пропозиції учасника ТОВ ФУД ПОСТАЧ:
1. Пунктом 1. 1 додатка 3 до тендерної документації від учасників вимогалось підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» шляхом надання довідки встановленого змісту за формою, наведеною у ДОДАТКУ №8 тендерної документації, для підтвердження відповідності приміщення для зберігання продуктів харчової промисловості (предмета закупівлі) вимогам санітарного законодавства із зазначенням реквізитів відповідного документа.
Учасником ТОВ ФУД ПОСТАЧ в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за №54-О від 21.02.2020, в якій зазначено наявність Акта №4227/28-19 від 11.10.2019, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
Для підтвердження відповідності приміщення для зберігання продуктів харчової промисловості (предмета закупівлі) вимогам санітарного законодавства (Замовник вимагає зазначення реквізитів відповідного документа), ТОВ ФУД ПОСТАЧ у складі тендерної пропозиції не надано Акт, зазначений у довідці, що не дає можливості однозначно зробити висновок про підтвердження відповідності приміщення для зберігання предмета закупівлі вимогам санітарного законодавства.
Отже, пропозиція ТОВ ФУД ПОСТАЧ в частині зобов'язання учасників підтвердити відповідність приміщення для зберігання продуктів харчової промисловості (предмета закупівлі) вимогам санітарного законодавства із зазначенням реквізитів відповідного документа не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
2. Пунктом 2. 1 додатка 3 до тендерної документації від учасників вимогалось документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” шляхом надання довідки встановленого змісту за формою, наведеною у ДОДАТКУ №9 тендерної документації, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи для постачання товару за закупівлею.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ ФУД ПОСТАЧ надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників за №60-0 від 21.02.2020 з інформацією, що не відповідає кваліфікаційним критеріям і вимогам ст. 16 Закону України «Про державні закупівлі»:
1. Дата проходження останнього медичного огляду Ляліна О. В. 30.09.2020 року не відповідає нормам чинного законодавства.
2. Дата проходження останньої флюорографії Сеніна М. В. 29.09.2018 року не відповідає нормам чинного законодавства.
3. У довідці №60-О від 21.02.2020 р. посада Сеніна М.В. визначена як директор, у той час як в особовій медичній книжці цього працівника визначено, що у нього відсутні протипоказання для виконання обов’язків завідувача склада, що не дає можливість однозначно ідентифікувати посаду Сеніна Миколи Вячеславовича (директор чи завідувач склада), зрозуміти коло виконуваних ним на підприємстві обов’язків та зробити висновок щодо наявності у нього відповідної кваліфікації і досвіду роботи (навичок та умінь) для надання послуг за закупівлею та відповідності пропозиції Учасника вимогам замовника.
Отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям ст. 16 Закону України «Про державні закупівлі» і підлягає відхиленню згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
3.На виконання вимоги пункту 3. 1 додатка 3 до тендерної документації ТОВ ФУД ПОСТАЧ було надано скан-копію договору №02/05/19 від 02.05.2019р., укладеного з ТОВ «АГРОНОМ-КР».
Членами тендерного комітету відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради були абсолютно проігноровані такі факти:
1. Згідно з п. 2.3 наданого договору “Покупець здійснює оплату Товару з відстроченням платежу 30 календарних днів з дати поставки, або на протязі 5 робочих днів з дня отримання фінансування”, проте товариства з обмеженою відповідальністю існують за рахунок прибутку, а не фінансування.
2. ТОВ «АГРОНОМ-КР» (Покупець) зареєстровано за адресою 50086 м. Кривий Ріг, вул. Телевізійна, 2а (згідно з даними договору і відкритих реєстрів). ТОВ ФУД ПОСТАЧ (Постачальник) згідно з наданими у складі тендерної пропозиції договорами оренди складів та Загальних відомостей про Учасника розташоване за тією ж адресою адресою 50086 м. Кривий Ріг, вул. Телевізійна, 2а, тобто фактична адреса Покупця збігається з фактичною адресою Постачальника.
3. У договорі №02/05/19 від 02.05.2019 р. не визначено пункт здійснення поставки, що з огляду на розташування Покупця та Постачальника за однією адресою не надає можливості розглядати даний договір для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, особливо з огляду на значні обсяги поставок та конкретні особливості закупівлі - для організації харчування дітей.
4. Директор ТОВ «АГРОНОМ-КР» Гурський Олександр Григорович (професійно-технічна освіта, технік-металург), призначений на цю посаду 22.04.2019 р., в період дії наданого договору, а саме з 10.09.2019 р. по 12.11.2019 р. був одночасно директором ТОВ ФУД ПОСТАЧ, а також станом на 19.04.2019 р. працював на посаді експедитора у ТОВ «БондарчукОп».
Незважаючи на вищенаведені факти (поставка і закупівля товару здійснювалась між підприємствами, що розташовані за однією адресою, у договорі не прописано адресу постачання, сторони у договорі мають спільних посадових осіб, договір підписано особою, яка працює експедитором на іншому підприємстві), Тендерний комітет відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради визнав наданий ТОВ ФУД ПОСТАЧ для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, прямо передбаченого ст. 16 Закону та встановленого Замовником з огляду на значні обсяги поставок та конкретні особливості закупівлі кваліфікаційного критерію - для організації харчування дітей) договір, таким, що відповідає ст. 3,5,16 Закону України «Про державні закупівлі» та одноголосно вирішив визнати ТОВ ФУД ПОСТАЧ переможцем по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція ( UA-2020-02-12-000989-c) та укласти договір згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вищезазначених обставин і невідповідність наданого договору чітко визначеному Замовником конкретному кваліфікаційному критерію «з огляду на значні обсяги поставок і особливості закупівлі - для організації харчування дітей» вбачається пряме порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі», а отже дана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
4. Згідно із п. 6 ч. 2 розділу V тендерної документації про оформленні тендерної пропозиції наявність дати на документах є обов’язковою та не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. Але, у порушення вищезазначених вимог, ТОВ ФУД Постач було надано низку документів без зазначення дати завіряння.
Отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям і підлягає відхиленню згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
6. Але незважаючи на подовжений час для розгляду (23 дні), тендерним комітетом Відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради був повністю проігнорований факт наявності РІШЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОГО СУДУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 03 березня 2020 року у Справі № 913/703/19 за позовом Військової частини 9938 (Лугаський прикордонний загін), вул.Свободи, 1а, м. Старобільськ, Луганська область, 92702 до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «Фуд Постач» , вул. Зоотехнічна, буд. 2, с. Широке, Криворізький район, Дніпропетроська область, 53070 про зобов`язання поставити овар та стягнення штрафних санкцій.
СУД В И Р І Ш И В:
1. Позов Військової частини 9938 (Лугаський прикордонний загін) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фуд Постач» про зобов`язання поставити товар та стягнення штрафних санкцій задовольнити частково.
2. Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Фуд Постач» (вул. Зоотехнічна, буд. 2, с. Широке, Криворізький район, Дніпропетровська область, 53070, ідентифікаційний код 41505858) поставити Військовій частині 9938 (Лугаський прикордонний загін) (вул. Свободи, 1а, м. Старобільськ, Луганська область, 92702, ідентифікаційний код 14321736) картоплю ГОСТ 7176-85 в кількості 7470 кг, загальною вартістю 74 700 грн за договором поставки товарів №262-19, укладеним 10.09.2019 між Військовою частиною 9938 (Луганським прикордонним загоном) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Фуд Постач».
З урахуванням вищезазначених обставин, з огляду на значні обсяги поставок та конкретні особливості закупівлі - для організації харчування дітей - вбачається прямим порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» визнання переможцем закупівлі Учасника, відносно якого існує судове рішення щодо примусового виконання поставки за укладеним договором, що свідчить або про неякісне виконання своїх обов’язків членами тендерного комітету відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради , або про зацікавленість в укладанні договору з саме ТОВ ФУД ПОСТАЧ.
Ураховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення, яким встановити порушення Замовником процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Замовника скасувати прийняте рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ ФУД ПОСТАЧ і про намір укласти з цим учасником договір.
4. Зобов'язати Замовника переглянути подані учасниками тендерні пропозиції та відхилити пропозицію учасника ТОВ ФУД ПОСТАЧ як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2020 20:59
Рішення від 14.04.2020 № 7138 +лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 20:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2020 № 8258.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2020 22:43
рішення від 23.04.2020 № 8258.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 22:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
599 360,00
UAH з ПДВ
|
477 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА" |
615 266,00
UAH з ПДВ
|
477 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" |
623 650,00
UAH з ПДВ
|
492 356,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Гентеш Рената Йосипівна |
623 350,00
UAH з ПДВ
|
623 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Переможець |
477 599,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 15:44
|
Дод №6 договору №45ВТ від 19.05.20.pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 17:02
|
45ВТ.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 11:51
|
ду 4 до договору 45вт.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 18:53
|
45 ВТ.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:53
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 17:55
|
45вт.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 10:39
|
ДУ №1 до Договору №45ВТ.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 09:51
|
Договір _45ВТ.pdf | укладений |
19 травня 2020 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Розділу ХІІІ та викласти реквізити Замовника у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 45ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити суму договору на 312135.29 грн |
Номер договору про закупівлю: | 45ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 45ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшити загальну кількість товару Договору № 45ВТ від 19.05.2020 року: на 238,50кг., та суму на 33059грн. 55 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 45ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 45ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити загальну ціну Договору на 296 грн. 10 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 45ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |