Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з атестації та санітарно-гігієнічних обстежень робочих місць працівників ВП "Аварійно-технічний центр"
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2020-02-12-000760-b 62ff546cfdb9473b8e398cb0975d010a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Котенко Тетяна Петрівна

380444065669 t.kotenko@atc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП «Аварійно-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»
Код ЄДРПОУ: 20055078
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua/ua/separated/atc/
Місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., c. Шевченкове, Прип’ятська, 1
Контактна особа: Котенко Тетяна Петрівна
380444065669
t.kotenko@atc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 11:57
Очікувана вартість: 108 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Послуги з атестації та санітарно-гігієнічних обстежень робочих місць працівників ВП "Аварійно-технічний центр"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з атестації та санітарно-гігієнічних обстежень робочих місць працівників ВП "Аварійно-технічний центр"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08140, Україна, Київська область, с. Шевченкове, вул. Прип'ятська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів протягом 15 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. (Джерело фінансування закупівлі. Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державна установа “Хмельницький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України” 55 650,92
UAH з ПДВ
47 734,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКО 88 560,00
UAH з ПДВ
47 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НДВП Екологія" 75 852,08
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІЙНА БЕЗПЕКА" 108 000,00
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 12:34
ТОВ_ЕКО_ЛабАтестат.pdf
18 лютого 2020 12:34
Кваліфікація.pdf
18 лютого 2020 12:34
Lab(додаток)S-2018.pdf
18 лютого 2020 12:34
Lab(titul)-2018.pdf
18 лютого 2020 12:34
ЦП.pdf
18 лютого 2020 12:34
Умови.pdf
18 лютого 2020 12:34
Підприємство.pdf
18 лютого 2020 12:34
Лист-згода.pdf
18 лютого 2020 12:34
Досвід.pdf
18 лютого 2020 12:34
Довідка.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 10:53
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:52
12. Статутні.pdf
20 лютого 2020 10:52
11. Копія св.вимірювань.pdf
20 лютого 2020 10:52
9. працівники.pdf
20 лютого 2020 10:52
7. дов.банк.рах..jpg
20 лютого 2020 10:52
6. Витяг 23.01.2020.pdf
20 лютого 2020 10:52
5. відгуки.pdf
20 лютого 2020 10:52
4. дов.про аналогічні.pdf
20 лютого 2020 10:52
3. відом.про керівника.pdf
20 лютого 2020 10:52
2. довідки.pdf
20 лютого 2020 10:52
1. пропозиція.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 14:00
табл.pdf
18 лютого 2020 14:00
лист гарантія ст 17.pdf
18 лютого 2020 14:00
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державна установа “Хмельницький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України”

ТОВ ЕКО

ТОВ "НДВП Екологія"

ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІЙНА БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державна установа “Хмельницький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України”
#38481979
Переможець 47 734,21
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:20

Документи

25 лютого 2020 14:17
Протокол № 7-дз.pdf
25 лютого 2020 14:17
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державна установа “Хмельницький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України”
#38481979
47 734,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 14:17
Протокол № 7-дз.pdf
25 лютого 2020 14:17
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
15 липня 2020 10:44
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 10:05
Договір № 27-140-11-20-00642.pdf укладений
18 березня 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі постанови КМУ від 02.04.2020 р. № 255 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211", у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені Договором, пункт 2.1.2 цього Договору викласти у новій редакції :"Надати Послуги якісно відповідно до списку робочих місць (Додаток № 2 до цього Договору) в термін до 15.07.2020 р." Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 1 щодо зміни строків надання послуг - була обрана причина внесення змін до договору - «Покращення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: Договір № 27-140-11-20-00642
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: Договір № 27-140-11-20-00642
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML