Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92; А-95; Дизельне паливо
Очікувана вартість
1 410 200,00 UAH
UA-2020-02-12-000665-a ● 4a2036263d2f4000823fb3c56dd2d7be
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Львівсько-Волинський воєнізований гірничорятувальний (аварійно-рятувальний) загін |
Код ЄДРПОУ: | 33839804 |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вул. Львівська. 15 |
Контактна особа: |
Кучер Віталій Олександрович +380324939088 tender.lvvgrz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 14:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 14:08 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 12:51 |
Очікувана вартість: | 1 410 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 051,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
1394000.00 грн.-кошти держбюджету України і 16200. грн.-кошти організації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23420 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Львівська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
8000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Львівська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
15320 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Львівська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2020 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2020 14:56 |
ТД бензин зміни випрвлення.doc | |
27 лютого 2020 14:56 |
ТД бензин зміни.doc | |
27 лютого 2020 14:56 |
зміни.pdf | |
12 лютого 2020 14:03 |
ТД бензин.doc |
27 лютого 2020 15:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2020 14:56 |
ТД бензин зміни випрвлення.doc
|
|||
27 лютого 2020 14:56 |
ТД бензин зміни.doc
|
|||
27 лютого 2020 14:56 |
зміни.pdf
|
|||
12 лютого 2020 14:03 |
ТД бензин.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-12-000665-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 13 березня 2020 12:12
ВИМОГА
Відповідно до статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Оскільки Замовником 27 лютого 2020 року, було допущено ряд порушень частини 2 статті 23 Закону - вважається необхідним відмінити процедуру відкритих торгів з огляду на наступні порушення:
1) В порушення вимоги ч.2 ст. 23 Замовником не було надано в окремому документі перелік змін, що вносяться, в якому положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображалися би у вигляді закреслених даних. Проте надано лише протокол змін, який не задовільняє вимоги статті 23.
2) Як зазначено в цій же статті - Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Однак, Замовником 27 лютого 2020 року до системи закупівель було розміщено дві тендерні документації, які є абсолютно різними, зокрема різняться вони в Додатку "Тендерна пропозиція".
Таким чином, Замовником навмисно було введено в оману учасників закупівлі та порушено норми законодавства щодо внесення змін до тендерної документації.
В статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що Замовник відміняє процедуру відкритих торгів у разі, якщо були виявлені порушення законодавства, які неможливо усунути.
ВИМАГАЮ: Відмінити процедуру відкритих торгів, з підстав, передбачених в статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Оскільки Замовником 27 лютого 2020 року, було допущено ряд порушень частини 2 статті 23 Закону - вважається необхідним відмінити процедуру відкритих торгів з огляду на наступні порушення:
1) В порушення вимоги ч.2 ст. 23 Замовником не було надано в окремому документі перелік змін, що вносяться, в якому положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображалися би у вигляді закреслених даних. Проте надано лише протокол змін, який не задовільняє вимоги статті 23.
2) Як зазначено в цій же статті - Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Однак, Замовником 27 лютого 2020 року до системи закупівель було розміщено дві тендерні документації, які є абсолютно різними, зокрема різняться вони в Додатку "Тендерна пропозиція".
Таким чином, Замовником навмисно було введено в оману учасників закупівлі та порушено норми законодавства щодо внесення змін до тендерної документації.
В статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що Замовник відміняє процедуру відкритих торгів у разі, якщо були виявлені порушення законодавства, які неможливо усунути.
ВИМАГАЮ: Відмінити процедуру відкритих торгів, з підстав, передбачених в статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 березня 2020 16:18
Вимога не задоволена так, як Замовником дотримано вимоги норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-02-12-000665-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 25 березня 2020 12:44
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Додаток №2 встановлює вимогу технічного характеру в частині надання Учасниками процедури закупівлі в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі або його частин (лотів), визначеним замовником:
а) сертифікат відповідності (або копія) на кожен вид палива, дійсний на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів;
б) паспорт (або сертифікат) якості (або копія) заводу-виробника або випробувальної лабораторії на кожен вид палива.
Предметом закупівлі є бензин та дизпаливо. Дизельне паливо буває, за ознакою сезонності, двох видів як літнім, так і зимовим. Вимога щодо дотримання умов сезонності передбачена в п.3 Додатку №2 тендерної документації. Строк поставки відповідно до умов тендерної документації: Березень - грудень 2020 року(п. 4.4 розділу 1 тендерної документації). Тобто, договір є річним. Відповідно, Учасник повинен був надати документи, які підтверджують якість дизпалива літнього та зимового. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній паспорт якості на дизпаливо літнє.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Додаток №2 встановлює вимогу технічного характеру в частині надання Учасниками процедури закупівлі в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі або його частин (лотів), визначеним замовником:
а) сертифікат відповідності (або копія) на кожен вид палива, дійсний на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів;
б) паспорт (або сертифікат) якості (або копія) заводу-виробника або випробувальної лабораторії на кожен вид палива.
Предметом закупівлі є бензин та дизпаливо. Дизельне паливо буває, за ознакою сезонності, двох видів як літнім, так і зимовим. Вимога щодо дотримання умов сезонності передбачена в п.3 Додатку №2 тендерної документації. Строк поставки відповідно до умов тендерної документації: Березень - грудень 2020 року(п. 4.4 розділу 1 тендерної документації). Тобто, договір є річним. Відповідно, Учасник повинен був надати документи, які підтверджують якість дизпалива літнього та зимового. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній паспорт якості на дизпаливо літнє.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2020 12:46
Вважаємо Ваші вимоги не обґрунтованими, так як в складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів - Товариства з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД" наявні всі відповідні документи згідно Додатку № 2 Тендерної документації з змінами від 27.02.2020р. та дотримано норми чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2020-02-12-000665-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 27 березня 2020 13:21
Вимога
Доброго дня. У відповідь повідомляємо, що сертифікат відповідності та паспорт якості не є тотожними документами, а різними за правою природою. Учасник надав сертифікат відповідності, однак паспорт (АБО СЕРТИФІКАТ) ЯКОСТІ на дизельне паливо літнє ВІДСУТНІЙ. Умови документації передбачають обов’язок надання СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ПАПСОРТУ(СЕРТИФІКАТУ) ЯКОСТІ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2020 14:35
Розглянувши Вашу вимогу № UA-2020-02-12-000665-a.b3, повідомляємо наступне:
Умовами тендерної документації передбачено обов’язок вибору надання паспорту (або сертифікату) якості.
Відповідно до абз. 29 розділу 3 Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України №271/121 від 04.06.2007р.(далі - Інструкції)
- «Паспорт якості - документ, що містить дані для ідентифікації
та фактичні значення показників якості нафти та/або
нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, і
їх відповідність вимогам нормативних документів».
Відповідно до абз. 33 розділу 3 Інструкції
- «Сертифікат відповідності - документ, який підтверджує, що продукція, системи якості, системи управління якістю, системи управління довкіллям, персонал відповідають установленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа, визначеного».
Отже, згідно вище наведеного вважаємо Вашу вимогу не обґрунтованою.
Умовами тендерної документації передбачено обов’язок вибору надання паспорту (або сертифікату) якості.
Відповідно до абз. 29 розділу 3 Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України №271/121 від 04.06.2007р.(далі - Інструкції)
- «Паспорт якості - документ, що містить дані для ідентифікації
та фактичні значення показників якості нафти та/або
нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, і
їх відповідність вимогам нормативних документів».
Відповідно до абз. 33 розділу 3 Інструкції
- «Сертифікат відповідності - документ, який підтверджує, що продукція, системи якості, системи управління якістю, системи управління довкіллям, персонал відповідають установленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа, визначеного».
Отже, згідно вище наведеного вважаємо Вашу вимогу не обґрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
1 014 384,00
UAH з ПДВ
|
997 592,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 037 374,80
UAH з ПДВ
|
1 003 469,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 050 436,80
UAH з ПДВ
|
1 014 260,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Відхилено |
997 592,40
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 09:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
1 003 469,40
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:50
|
накладна | укладений |
31 грудня 2020 08:47
|
накладна | укладений |
31 грудня 2020 08:47
|
накладна | укладений |
31 грудня 2020 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 09:12
|
договір | укладений |
02 квітня 2020 09:10
|