Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-02-12-000658-c ● 7780c6fc82744ddeb3475bb148990188
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34167494 |
Місцезнаходження: | 82540, Україна , Львівська обл., Турківський район село Завадівка, вулиця Військове Містечко, будинок 8а |
Контактна особа: |
Башта Галина Ігорівна +380322249005 lvivemdmk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 13:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 13:04 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 11:53 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9560 шт
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. І.Миколайчука,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно товарних накладних | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 13:00 |
проект договору.doc | |
12 лютого 2020 13:00 |
Тендерна документація (8).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:45
Дата відповіді: 17 лютого 2020 10:49
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Наше Підприємство не розглядає інші пропозиції стосовно торгових марок та моделей вказаних в тендерному завданні тендерної документації. Оскільки торгові марки зазначені в технічному завданні відповідають усім вимогам Замовника.
2) Учасники надають свої тендерні пропозиції відповідно до умов та вимог тендерної документації. Відповідно Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання інформації про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (в тому числі комерційне (торговельне) найменування, модель та інше), яка зазначається учасником у відповідному розділі документа за формою пропозиції згідно з Додатком 2 до Тендерної документації. Тобто за даними, які будуть викладені у Технічному описі предмета закупівлі можна ідентифікувати відомості щодо товару, в тому числі характеристики та їх відповідність. Тобто Тендерна документація відповідає принципам здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (в даному випадку на етапі оголошення даних закупівлі (в тому числі вимоги тендерної документації) та подання тендерних пропозицій); недискримінація учасників.
3) До допорогових закупівель допускається учасники усіх форм оподаткування. Їхні пропозиції розглядаються на загальних основах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховується. Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
4) Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. В тендерній документації зазначено, що "До вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі транспортні витрати до місця призначення, завантаження та розвантаження, прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно постачання запропонованого товару". Одночасно повідомляємо, що замовник є платником ПДВ.
2) Учасники надають свої тендерні пропозиції відповідно до умов та вимог тендерної документації. Відповідно Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання інформації про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (в тому числі комерційне (торговельне) найменування, модель та інше), яка зазначається учасником у відповідному розділі документа за формою пропозиції згідно з Додатком 2 до Тендерної документації. Тобто за даними, які будуть викладені у Технічному описі предмета закупівлі можна ідентифікувати відомості щодо товару, в тому числі характеристики та їх відповідність. Тобто Тендерна документація відповідає принципам здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (в даному випадку на етапі оголошення даних закупівлі (в тому числі вимоги тендерної документації) та подання тендерних пропозицій); недискримінація учасників.
3) До допорогових закупівель допускається учасники усіх форм оподаткування. Їхні пропозиції розглядаються на загальних основах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховується. Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
4) Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. В тендерній документації зазначено, що "До вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі транспортні витрати до місця призначення, завантаження та розвантаження, прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно постачання запропонованого товару". Одночасно повідомляємо, що замовник є платником ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
159 039,24
UAH з ПДВ
|
155 098,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ" |
164 094,00
UAH з ПДВ
|
155 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП"ЧАС-ПІК" |
168 632,22
UAH з ПДВ
|
168 632,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
176 415,00
UAH з ПДВ
|
176 415,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Переможець |
155 098,80
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
28 лютого 2020 16:37
|