Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплектуючі до офісної техніки
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2020-02-12-000636-a ● 7d8e9660b6c34135b4be4a1c4a1f2c45
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради " |
Код ЄДРПОУ: | 03341339 |
Вебсайт: | https://nikvoda.dp.ua |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180 |
Контактна особа: |
Олег Володимирович Лазаренко +380506557020,+380991158504 vodokanal.zamov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплектуючі до офісної техніки (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53219, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Перспективна,180
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 13:59 |
Додаток 3.doc |
12 лютого 2020 13:59 |
Додаток 1.doc |
12 лютого 2020 13:59 |
Проект договору.doc |
12 лютого 2020 13:59 |
Оголошення.doc |
12 лютого 2020 13:59 |
Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:47
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Рассолов А. В. #2223306859 |
Переможець |
7 800,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 13:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 86.pdf | укладений |
25 лютого 2020 13:43
|