Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
623 820,00 UAH
UA-2020-02-12-000604-a ● 8df2434e1fa448a580c7ef35c7322517
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 37865549 |
Місцезнаходження: | 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул. Шосейна, 90 |
Контактна особа: |
Лариса Васюк +380675669255 kzpml_metrol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 13:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 13:45 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 623 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 357,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52001, Україна, Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул.Шосейна,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 13:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 13:54 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 12 лютого 2020 19:37
Дата відповіді: 17 лютого 2020 09:30
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що у додатку 2 «Технічні вимоги на закупівлю» п.7 відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено: «В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
Всі характеристики викладені у технічній документації вважаємо суттєвими.
Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Всі характеристики викладені у технічній документації вважаємо суттєвими.
Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:47
Дата відповіді: 17 лютого 2020 09:30
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 2 до Тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що у додатку 2 «Технічні вимоги на закупівлю» п.7 відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено: «В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
Усі учасники аукціону подають свої Комерційні пропозиції згідно форми, яка визначена у додатку № 1 до тендерної документації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Назва товару повинна збігатися із назвою, яка зазначена в копії паспорта якості або копії сертифіката якості на товар, із зазначенням усіх технічних показників, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника (вимога щодо печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства).
Так, ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку № 1 до тендерної документації зазначено: «У разі надання пропозицій Учасником — не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, графа “ПДВ” не заповнюється, а у графі “Загальна вартість пропозиції” зазначається Учасником “Загальна вартість пропозиції без ПДВ”». Якщо учасник не є платником ПДВ, загальна вартість товару без ПДВ враховується як вартість товару з ПДВ, тобто розглядається остаточна ціна.
Поняття «Очікувана вартість» це – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Звертаємо Вашу увагу, що у додатку 2 «Технічні вимоги на закупівлю» п.7 відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено: «В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
Усі учасники аукціону подають свої Комерційні пропозиції згідно форми, яка визначена у додатку № 1 до тендерної документації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Назва товару повинна збігатися із назвою, яка зазначена в копії паспорта якості або копії сертифіката якості на товар, із зазначенням усіх технічних показників, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника (вимога щодо печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства).
Так, ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку № 1 до тендерної документації зазначено: «У разі надання пропозицій Учасником — не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, графа “ПДВ” не заповнюється, а у графі “Загальна вартість пропозиції” зазначається Учасником “Загальна вартість пропозиції без ПДВ”». Якщо учасник не є платником ПДВ, загальна вартість товару без ПДВ враховується як вартість товару з ПДВ, тобто розглядається остаточна ціна.
Поняття «Очікувана вартість» це – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-12-000604-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МІЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2726211372
Дата подання: 07 березня 2020 19:28
Вимога на рішення замовника: Неправомірна дискваліфікація пропозиції ФОП Міщенко В.А.
Шановний Замовнику!
Уважно ознайомившись з Протоколом засідання членів тендерного комітету №33 від 05.03.2020р. повідомляємо Вам, що Вами було допущено ряд суттєвих помилок в кваліфікації моєї пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення пропозиції ФОП Міщенко В.А.
Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовник вимагає наявності у складі тендерної пропозиції ФОП Міщенко В.А. листа гарантії, щодо дотримання мною норм чинного законодавства України, Закону України "Про санкції". Адже, по своїй суті – це декларативний, формальний документ, а по юридичній суті – це нікчемний документ, наявність/відсутність якого ніяким чином не впливає ні на що. Адже така інформація (зазначу, що цей лист гарантію навіть не можна назвати таким, що надає хоч будь-яку інформацію) не призводить до значного спотворення інформації. Крім того, наявність такого листа гарантії, не надає ніякої індульгенції або відсутність підозри, або інших пільг, або будь-якого поліпшення стану Замовника.
Насамперед, хочу звернути увагу Замовника, що Закон України "Про санкції" входить до системи чинного законодавства України, і не відділяється окремо. Тому коректно цей текст має зазначатись у Тендерній документації так: «… щодо дотримання норм чинного законодавства України, зокрема Закону України "Про санкції".»
Крім цього, хочу нагадати Замовникові, що згідно з п. 68 Конституції України
«Стаття 68. Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.»
Будь-які Закони України, зокрема, Закон України "Про санкції", а також рішення СНБО України – входять до системи законодавства України, яке я, як громадянин України, який її поважає та любить - неухильно дотримуюсь в безумовному порядку! Таким чином, підписання або непідписання листа під назвою «Гарантійний лист», із звичайним копіюванням цитат з запропонованого тексту Тендерної документації, ні я, ні будь-хто інший не отримує право недотримуватись норм чинного законодавства України, або навіть ігнорувати норми Конституції України.
Хочу зазначити, що згідно Розділу 1 п.1 Тендерної документації Замовника «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – ЗУ «ППЗ»), адже, ретельно вивчивши зазначений Закон України, я не зміг знайти норми, яка б вимагала від Учасників, або від будь-кого іншого письмово або усно дотримуватись норм чинного законодавства України. Адже ця вимога абсурдна. Ообов’язок дотримуватись норм чинного законодавства України – безумовен, і не потребує додаткової приписки у тексті кожного Закона України. Звертаю Вашу увагу, що, навіть коли у будь-якому Законі відсутня фраза «…зобов’язаний дотримуватись норм чинного законодавства України» - то це не робить цей Закон недійсним.
Крім того, я, або будь-який інший Учасник, підписавший або не підписавший, а також отримавший(Замовник) лист гарантію про дотримання норм чинного законодавства України, зокрема Закону України "Про санкції" – таким чином не звільняєтся від відповідальності за недотримання норм чинного законодавства України, яке встановлено у відповідних нормативно-правових актах.
Крім того, звертаю увагу Замовника на те, що факт порушення або непорушення норм чинного законодавства в Україні, встановлюють відповідні компетентні органи, к яким ніяким чином не відносяться ані буль-який Учасник тендеру, ані Замовник. Підозру надають також відповідні органи, згідно з чинним законодавством України.
Але я з повагою поставився до вимог Замовника відносно цього Листа гарантії. Мені було не важко його підписати та дозавантажити до складу пропозиції. Що я і зробив пізніше.
Стосовно додатку № 1 до Тендерної документації, де у мене відсутні п.3,4,5,6,7.
Хочу надати таку інформацію. Всі вище перелічені пункти дублюються у Тендерній документації як дослівно, так і по-суті де-кілька разів. Наприклад, у Розділі 6, Розділі 3, Тендерної документації, у проекті Договору (додаток до Тендерної документації), а частина – взагалі передбачена звичаями ділового обігу в Україні. Крім того, частина вказаних пунктів дослівно вказана у статтях 31,32 ЗУ «ППЗ». Як я, будучи громадянином України можу не виполняти Закон України, коли мій обов'язок чітко зафіксовано у ст.68 Конституції України? За що я і казав вище. Тому, так, я безумовно згоден! І, не надання такої письмової згоди – знов , по-суті – це декларативний документ, який не дає ніяких правових наслідків і не стосується безпосередньо предмету закупівлі .
Крім всього, у останньому абзаці наданої мною Тендерної пропозиції міститься фраза (згідно із формою Тендерної документації): «Уважно вивчивши тендерну документацію, повністю погоджуємося з вимогами Замовника щодо закупівлі вищезазначеного _ Код ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання___, направляємо пропозицію на участь у торгах». Тобто є питання: Навіщо ще раз дублювати що я згоден?
Загальна фраза «повністю погоджуємося з вимогами Замовника щодо закупівлі» - у наданій формі вже наявна: навіщо дублювати ще раз?
Але я з повагою поставивя до вимог Замовника відносно наявності цих пунктів у тендерній пропозиції. Мені було не важко цього листа підписати та дозавантажити до складу пропозиції. Що я і зробив окремим документом пізніше.
Згідно з Протоколом засідання членів тендерного комітету №33 від 05.03.2020р. мою пропозицію тендерним комітетом було відхилено згідно пп.4 п.1 ст.30 ЗУ як таку, що не відповідає умовам тендерної документації торгів.
Адже, Замовник розробляє Тендерну документацію у відповідності із тим-же ЗУ «ППЗ», де, у ст.16 чітко прописані Кваліфікаційні критеріі:
«Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації»
Тут зазначено виключний перелік із 3 пунктів, і ніде не мовиться про його розширення.
Далі, у п.4 ст. 16 ЗУ «ППЗ» зазначено:
«4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Тендерна документація, розроблена Замовником, ніяким чином не входить до складу чинного законодавства України. Таким чином, ненадання мною у складі тендерної пропозиції листа гарантії і відсутність пунктів у тендерній пропозиції не можуть бути законною підставою для відхелення моєї пропозиції.
Разом із тим, хочу зазначити, що у п.3 ст. 22 ЗУ «ППЗ»:
«Стаття 22. Тендерна документація
…
3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Таким чином, інформація зазначена як відсутня у Протоколі засідання (1 – лист гарантія, 2 – відсутність пунктів у Тендерній пропозиції) повинна кваліфікуватись Тендерним комітетом як «інша інформація», і, згідно із п.4 ст.16 ЗУ «ППЗ» її відсутність (як не передбачені законодавством документи для учасників) - не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Адже крім цього, згідно із абз.3 п.3 ст.22 ЗУ «ППЗ»
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Також цю відсутню іншу інформацію можна кваліфікувати як формальну помилку – технічну (не дозавантажили частину документів), що не впливає на зміст пропозиції.
Хочу зауважити, що фактично ці документи на час засідання тендерного комітету були мною дозавантажені, із поваги до Замовника.
Хочу нагадати ще раз, що інформація, яка була відсутня в моєї пропозиції не дає ніяких правових наслідків ані для Учасника, ані для Замовника, більш того: не призводить до значного спотворення інформації, допущена не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації і не стосуються безпосередньо предмету закупівлі. А також, і насамперед перед усім – ніяким чином не призводить до порушення законодавства України стосовно публічних закупівель, і не надає законного права Замовнику відхиляти мою пропозицію. Взагалі, виникає враження, що мою пропозицію відхилили за формальними признаками.
Хочу також нагадати що з 19 квітня 2020 року буде викладений у новій редакції Закон України “Про публічні закупівлі”, https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilok-v-prozorro?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=24_godini_na_vipravlennya_pomilok_nove_v_oskarzhenni_daydzhest_vid_prozorro&utm_term=2020-03-06
В якому передбачена можливість виправки помилок у строк до 24 годин, після того як замовник чітко вкаже на них. Помилки виправляються у документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
На нашу думку така можливість надається у новій редакціі закона, як раз для того щоб виправляти помилки які відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Отже, проаналізувавши все вищевказане, вимагаю переглянути рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції, оскільки воно є неправомірним.
Загалом, проаналізувавши зміст Протоколу засідання тендерного комітету №33 від 05.03.2020р. повідомляю Вам, що підстави відхилення пропозиції ФОП Міщенко В.А. є неправомірними. Тому вимагаю наступне:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №33 від 05.03.2020р., як такий, що не відповідає законодавству України;
2. Повторно розглянути тендерну пропозицію ФОП Міщенко В.А. та визнати мене переможцем, відповідно до чинного законодавства України.
З повагою, ФОП Міщенко В.А.
Розгорнути
Згорнути
Уважно ознайомившись з Протоколом засідання членів тендерного комітету №33 від 05.03.2020р. повідомляємо Вам, що Вами було допущено ряд суттєвих помилок в кваліфікації моєї пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення пропозиції ФОП Міщенко В.А.
Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовник вимагає наявності у складі тендерної пропозиції ФОП Міщенко В.А. листа гарантії, щодо дотримання мною норм чинного законодавства України, Закону України "Про санкції". Адже, по своїй суті – це декларативний, формальний документ, а по юридичній суті – це нікчемний документ, наявність/відсутність якого ніяким чином не впливає ні на що. Адже така інформація (зазначу, що цей лист гарантію навіть не можна назвати таким, що надає хоч будь-яку інформацію) не призводить до значного спотворення інформації. Крім того, наявність такого листа гарантії, не надає ніякої індульгенції або відсутність підозри, або інших пільг, або будь-якого поліпшення стану Замовника.
Насамперед, хочу звернути увагу Замовника, що Закон України "Про санкції" входить до системи чинного законодавства України, і не відділяється окремо. Тому коректно цей текст має зазначатись у Тендерній документації так: «… щодо дотримання норм чинного законодавства України, зокрема Закону України "Про санкції".»
Крім цього, хочу нагадати Замовникові, що згідно з п. 68 Конституції України
«Стаття 68. Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.»
Будь-які Закони України, зокрема, Закон України "Про санкції", а також рішення СНБО України – входять до системи законодавства України, яке я, як громадянин України, який її поважає та любить - неухильно дотримуюсь в безумовному порядку! Таким чином, підписання або непідписання листа під назвою «Гарантійний лист», із звичайним копіюванням цитат з запропонованого тексту Тендерної документації, ні я, ні будь-хто інший не отримує право недотримуватись норм чинного законодавства України, або навіть ігнорувати норми Конституції України.
Хочу зазначити, що згідно Розділу 1 п.1 Тендерної документації Замовника «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – ЗУ «ППЗ»), адже, ретельно вивчивши зазначений Закон України, я не зміг знайти норми, яка б вимагала від Учасників, або від будь-кого іншого письмово або усно дотримуватись норм чинного законодавства України. Адже ця вимога абсурдна. Ообов’язок дотримуватись норм чинного законодавства України – безумовен, і не потребує додаткової приписки у тексті кожного Закона України. Звертаю Вашу увагу, що, навіть коли у будь-якому Законі відсутня фраза «…зобов’язаний дотримуватись норм чинного законодавства України» - то це не робить цей Закон недійсним.
Крім того, я, або будь-який інший Учасник, підписавший або не підписавший, а також отримавший(Замовник) лист гарантію про дотримання норм чинного законодавства України, зокрема Закону України "Про санкції" – таким чином не звільняєтся від відповідальності за недотримання норм чинного законодавства України, яке встановлено у відповідних нормативно-правових актах.
Крім того, звертаю увагу Замовника на те, що факт порушення або непорушення норм чинного законодавства в Україні, встановлюють відповідні компетентні органи, к яким ніяким чином не відносяться ані буль-який Учасник тендеру, ані Замовник. Підозру надають також відповідні органи, згідно з чинним законодавством України.
Але я з повагою поставився до вимог Замовника відносно цього Листа гарантії. Мені було не важко його підписати та дозавантажити до складу пропозиції. Що я і зробив пізніше.
Стосовно додатку № 1 до Тендерної документації, де у мене відсутні п.3,4,5,6,7.
Хочу надати таку інформацію. Всі вище перелічені пункти дублюються у Тендерній документації як дослівно, так і по-суті де-кілька разів. Наприклад, у Розділі 6, Розділі 3, Тендерної документації, у проекті Договору (додаток до Тендерної документації), а частина – взагалі передбачена звичаями ділового обігу в Україні. Крім того, частина вказаних пунктів дослівно вказана у статтях 31,32 ЗУ «ППЗ». Як я, будучи громадянином України можу не виполняти Закон України, коли мій обов'язок чітко зафіксовано у ст.68 Конституції України? За що я і казав вище. Тому, так, я безумовно згоден! І, не надання такої письмової згоди – знов , по-суті – це декларативний документ, який не дає ніяких правових наслідків і не стосується безпосередньо предмету закупівлі .
Крім всього, у останньому абзаці наданої мною Тендерної пропозиції міститься фраза (згідно із формою Тендерної документації): «Уважно вивчивши тендерну документацію, повністю погоджуємося з вимогами Замовника щодо закупівлі вищезазначеного _ Код ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання___, направляємо пропозицію на участь у торгах». Тобто є питання: Навіщо ще раз дублювати що я згоден?
Загальна фраза «повністю погоджуємося з вимогами Замовника щодо закупівлі» - у наданій формі вже наявна: навіщо дублювати ще раз?
Але я з повагою поставивя до вимог Замовника відносно наявності цих пунктів у тендерній пропозиції. Мені було не важко цього листа підписати та дозавантажити до складу пропозиції. Що я і зробив окремим документом пізніше.
Згідно з Протоколом засідання членів тендерного комітету №33 від 05.03.2020р. мою пропозицію тендерним комітетом було відхилено згідно пп.4 п.1 ст.30 ЗУ як таку, що не відповідає умовам тендерної документації торгів.
Адже, Замовник розробляє Тендерну документацію у відповідності із тим-же ЗУ «ППЗ», де, у ст.16 чітко прописані Кваліфікаційні критеріі:
«Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації»
Тут зазначено виключний перелік із 3 пунктів, і ніде не мовиться про його розширення.
Далі, у п.4 ст. 16 ЗУ «ППЗ» зазначено:
«4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Тендерна документація, розроблена Замовником, ніяким чином не входить до складу чинного законодавства України. Таким чином, ненадання мною у складі тендерної пропозиції листа гарантії і відсутність пунктів у тендерній пропозиції не можуть бути законною підставою для відхелення моєї пропозиції.
Разом із тим, хочу зазначити, що у п.3 ст. 22 ЗУ «ППЗ»:
«Стаття 22. Тендерна документація
…
3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Таким чином, інформація зазначена як відсутня у Протоколі засідання (1 – лист гарантія, 2 – відсутність пунктів у Тендерній пропозиції) повинна кваліфікуватись Тендерним комітетом як «інша інформація», і, згідно із п.4 ст.16 ЗУ «ППЗ» її відсутність (як не передбачені законодавством документи для учасників) - не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Адже крім цього, згідно із абз.3 п.3 ст.22 ЗУ «ППЗ»
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Також цю відсутню іншу інформацію можна кваліфікувати як формальну помилку – технічну (не дозавантажили частину документів), що не впливає на зміст пропозиції.
Хочу зауважити, що фактично ці документи на час засідання тендерного комітету були мною дозавантажені, із поваги до Замовника.
Хочу нагадати ще раз, що інформація, яка була відсутня в моєї пропозиції не дає ніяких правових наслідків ані для Учасника, ані для Замовника, більш того: не призводить до значного спотворення інформації, допущена не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації і не стосуються безпосередньо предмету закупівлі. А також, і насамперед перед усім – ніяким чином не призводить до порушення законодавства України стосовно публічних закупівель, і не надає законного права Замовнику відхиляти мою пропозицію. Взагалі, виникає враження, що мою пропозицію відхилили за формальними признаками.
Хочу також нагадати що з 19 квітня 2020 року буде викладений у новій редакції Закон України “Про публічні закупівлі”, https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilok-v-prozorro?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=24_godini_na_vipravlennya_pomilok_nove_v_oskarzhenni_daydzhest_vid_prozorro&utm_term=2020-03-06
В якому передбачена можливість виправки помилок у строк до 24 годин, після того як замовник чітко вкаже на них. Помилки виправляються у документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
На нашу думку така можливість надається у новій редакціі закона, як раз для того щоб виправляти помилки які відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Отже, проаналізувавши все вищевказане, вимагаю переглянути рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції, оскільки воно є неправомірним.
Загалом, проаналізувавши зміст Протоколу засідання тендерного комітету №33 від 05.03.2020р. повідомляю Вам, що підстави відхилення пропозиції ФОП Міщенко В.А. є неправомірними. Тому вимагаю наступне:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №33 від 05.03.2020р., як такий, що не відповідає законодавству України;
2. Повторно розглянути тендерну пропозицію ФОП Міщенко В.А. та визнати мене переможцем, відповідно до чинного законодавства України.
З повагою, ФОП Міщенко В.А.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2020 16:24
Шанавний Міщенко В.А.!
Тендерний комітет КНП «ЦПМСД» ДРР ДО» розглянув Вашу вимогу та пришов до висновку:
Згідно п.п.1 п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 №922 –VIII, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Уповноваженим органом з питань державних закупівель, яким є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, відповідно до п. 12 ч.1 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", листом від 07.09.2018 № 3304-04/39245-06, повідомлено, що при здійсненні закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції".
Замовником, у тендерній документації запропоновано учасникам процедури закупівлі надати лист гарантію, щодо дотримання ними норм чинного законодавства України, у т.ч Закону України «Про санкції».
Крім того, у п.п.1 п.2 ст.22 Закону,зазначено, що тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. В нашій тендерній документація, у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель Прозоро всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У цій Інструкції надано форму «Тендерної пропозиції» (додатку №1). Додатки до тендерної документації є невідємною її частною.
Дякуємо Вам, що Ви з повагю поставилися до вимог замоника щодо листа гарантії, проте згідно п.3 та п.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінченя строку їх подання, не приймаються тендерним комітетом до розгляду. Таким чином, дозавантаженні Вами документи пізніше порушують норми чинного законадавства та вимоги тендерної документації (п.1розділ 3).
Ст. 30 Закону передбачено , що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Завдання замовника - ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції.
Тендерний комітет КНП «ЦПМСД» ДРР ДО» розглянув Вашу вимогу та пришов до висновку:
Згідно п.п.1 п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 №922 –VIII, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Уповноваженим органом з питань державних закупівель, яким є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, відповідно до п. 12 ч.1 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", листом від 07.09.2018 № 3304-04/39245-06, повідомлено, що при здійсненні закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції".
Замовником, у тендерній документації запропоновано учасникам процедури закупівлі надати лист гарантію, щодо дотримання ними норм чинного законодавства України, у т.ч Закону України «Про санкції».
Крім того, у п.п.1 п.2 ст.22 Закону,зазначено, що тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. В нашій тендерній документація, у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель Прозоро всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У цій Інструкції надано форму «Тендерної пропозиції» (додатку №1). Додатки до тендерної документації є невідємною її частною.
Дякуємо Вам, що Ви з повагю поставилися до вимог замоника щодо листа гарантії, проте згідно п.3 та п.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінченя строку їх подання, не приймаються тендерним комітетом до розгляду. Таким чином, дозавантаженні Вами документи пізніше порушують норми чинного законадавства та вимоги тендерної документації (п.1розділ 3).
Ст. 30 Закону передбачено , що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Завдання замовника - ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-12-000604-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МІЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2726211372
Дата подання: 15 березня 2020 23:57
Оскарження відповіді замовника
Шановний Замовнику!
Хочу нагадати що Листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Я ретельно прочитав лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.09.2018 № 3304-04/39245-06. Адже в ньому логічно зазначено, що при здійсненні закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 №922 –VIII замовникам(!!!) необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції" – про що йдеться і у Вашої відповіді. Адже, як я вказував у попередньому своєму листі наявність або відсутність від будь-якого Учасника у тендерній документації листа гарантїї, щодо дотримання ними норм чинного законодавства України, у т.ч Закону України «Про санкції» - це не встановлення юридичного факту, а лише декларативний характер наміру учасників. Цей лист не призводить до будь-яких юридичних наслідків. Адже, нагадую Вам загальновідомий факт: якщо будь-який Учасник, надавший згаданого листа гарантії фактично(!) порушує норми чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції» - в такому разі Замовник не(!!) звільняється від встановленої відповідальності за порушення норм чинного законодавства України. Прощє кажучі: наявність такого листа гарантіі від Учасника не звільняє Замовника від відповідальності за порушення Учасником норм чинного законодавства України.
Окремо хочу додати, що у п. 2 рішення РНБО встановлені застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до суб’єктів згідно переліком у додатку 1 та додатку 2. Зазначені додатки розташовані у відкритому доступі у мережі Інтернет. Я відсутній у обох переліках.
Окремо також хочу зазначити, що свою діяльність я проводжу виключно на території України, не маю акредитації на митниці, не маю валютних рахунків, товар закупаю виключно на території України, виключно у Українських постачальників.
Але! У вказаному листі МЕРТ ніде не йдеться що Замовник повинен отримати від Учасників листа гарантії про дотримання норм чинного законодавства.
Далі, як Ви чітко визначили згідно , з п.п.1 п.2 ст.22 Закону, зазначено, що тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Адже, ніде в чинному законодавстві України не затверджена форма такої Інструкції. Таким чином, згаданий лист гарантія і форма тендерної пропозиції, затвереджені тендерним комітетом Замовника у відповідних розділах Інструкції – це документи, розроблені Замовником у відповідності з п.п.1 п.2 ст.22 та п.п.1 п.3 ст.22 Закону – де йдеться про «іншу інформацію». Адже я наполягаю що ця інформація повинна кваліфікуватись згідно з абз.другий п.4ст.16 Закону «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Але моє питання залишається колишнім: «у останньому абзаці наданої мною Тендерної пропозиції міститься фраза (згідно із формою Тендерної документації): «Уважно вивчивши тендерну документацію, повністю погоджуємося з вимогами Замовника щодо закупівлі вищезазначеного _ Код ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання___, направляємо пропозицію на участь у торгах». Тобто є питання: Навіщо ще раз дублювати що я згоден?»
Я розумію Замовника що відхилення недосконалої пропозиції - це обов’язок, а не право Замовника. Адже, враховуючи подібне різночитання законодавства пропоную Замовнику звернуться за роз’ясненням до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з такими питаннями
1. Відсутність у Учасника в тендерній пропозиції листа гарантії щодо дотримання ним норм чинного законодавства України, у т.ч Закону України «Про санкції» - чи це порушення умов тендерної документації, яке призводить до відхилення такої тендерної пропозиції згідно з п.1пп.4 Ст. 30 Закону?
2. Чи існує затверджена форма документа під назвою «Тендерна пропозиція»?
3. Формальне недотримання Учасником форми тендерної пропозиції, але дотримання її по суті - чи це порушення умов тендерної документації, яке призводить до відхилення такої тендерної пропозиції згідно з п.1пп.4 Ст. 30 Закону?
4. Які саме умови тендерної документації маються на увазі у п.1пп.4 Ст. 30 Закону «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації»? І як вона кореллює з абз.другим п.4ст.16 Закону?
Я як і раніше стверджую, що мене діскваліфікованно не законно, по формальній причині.
Розгорнути
Згорнути
Хочу нагадати що Листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Я ретельно прочитав лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.09.2018 № 3304-04/39245-06. Адже в ньому логічно зазначено, що при здійсненні закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 №922 –VIII замовникам(!!!) необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції" – про що йдеться і у Вашої відповіді. Адже, як я вказував у попередньому своєму листі наявність або відсутність від будь-якого Учасника у тендерній документації листа гарантїї, щодо дотримання ними норм чинного законодавства України, у т.ч Закону України «Про санкції» - це не встановлення юридичного факту, а лише декларативний характер наміру учасників. Цей лист не призводить до будь-яких юридичних наслідків. Адже, нагадую Вам загальновідомий факт: якщо будь-який Учасник, надавший згаданого листа гарантії фактично(!) порушує норми чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції» - в такому разі Замовник не(!!) звільняється від встановленої відповідальності за порушення норм чинного законодавства України. Прощє кажучі: наявність такого листа гарантіі від Учасника не звільняє Замовника від відповідальності за порушення Учасником норм чинного законодавства України.
Окремо хочу додати, що у п. 2 рішення РНБО встановлені застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до суб’єктів згідно переліком у додатку 1 та додатку 2. Зазначені додатки розташовані у відкритому доступі у мережі Інтернет. Я відсутній у обох переліках.
Окремо також хочу зазначити, що свою діяльність я проводжу виключно на території України, не маю акредитації на митниці, не маю валютних рахунків, товар закупаю виключно на території України, виключно у Українських постачальників.
Але! У вказаному листі МЕРТ ніде не йдеться що Замовник повинен отримати від Учасників листа гарантії про дотримання норм чинного законодавства.
Далі, як Ви чітко визначили згідно , з п.п.1 п.2 ст.22 Закону, зазначено, що тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Адже, ніде в чинному законодавстві України не затверджена форма такої Інструкції. Таким чином, згаданий лист гарантія і форма тендерної пропозиції, затвереджені тендерним комітетом Замовника у відповідних розділах Інструкції – це документи, розроблені Замовником у відповідності з п.п.1 п.2 ст.22 та п.п.1 п.3 ст.22 Закону – де йдеться про «іншу інформацію». Адже я наполягаю що ця інформація повинна кваліфікуватись згідно з абз.другий п.4ст.16 Закону «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Але моє питання залишається колишнім: «у останньому абзаці наданої мною Тендерної пропозиції міститься фраза (згідно із формою Тендерної документації): «Уважно вивчивши тендерну документацію, повністю погоджуємося з вимогами Замовника щодо закупівлі вищезазначеного _ Код ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання___, направляємо пропозицію на участь у торгах». Тобто є питання: Навіщо ще раз дублювати що я згоден?»
Я розумію Замовника що відхилення недосконалої пропозиції - це обов’язок, а не право Замовника. Адже, враховуючи подібне різночитання законодавства пропоную Замовнику звернуться за роз’ясненням до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з такими питаннями
1. Відсутність у Учасника в тендерній пропозиції листа гарантії щодо дотримання ним норм чинного законодавства України, у т.ч Закону України «Про санкції» - чи це порушення умов тендерної документації, яке призводить до відхилення такої тендерної пропозиції згідно з п.1пп.4 Ст. 30 Закону?
2. Чи існує затверджена форма документа під назвою «Тендерна пропозиція»?
3. Формальне недотримання Учасником форми тендерної пропозиції, але дотримання її по суті - чи це порушення умов тендерної документації, яке призводить до відхилення такої тендерної пропозиції згідно з п.1пп.4 Ст. 30 Закону?
4. Які саме умови тендерної документації маються на увазі у п.1пп.4 Ст. 30 Закону «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації»? І як вона кореллює з абз.другим п.4ст.16 Закону?
Я як і раніше стверджую, що мене діскваліфікованно не законно, по формальній причині.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2020 12:09
Шанавний Міщенко В.А.!
Тендерний комітет КНП «ЦПМСД» ДРР ДО» розглянув Вашу вимогу та пришов до висновку:
Замовником, у тендерній документації запропоновано учасникам процедури закупівлі надати лист гарантію, щодо дотримання ними норм чинного законодавства України, у т.ч Закону України «Про санкції».
Крім того, у п.п.1 п.2 ст.22 Закону,зазначено, що тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. В нашій тендерній документація, у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель Прозоро всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У цій Інструкції надано форму «Тендерної пропозиції» (додатку №1). Додатки до тендерної документації є невідємною її частною.
В розділі 2. «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» зазначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Тобто, якщо Вам не зрозуміли вимоги тендерної документації або є зауваження до її зміста, Вам необхідно було звернуться до тендерного комітету за роз’ясненнями у визначений час. Якщо Ви цього не зробили, це означае , що все у тендерній документації зрозуміло и Ви згодни з усім.
Нагадуемо, що згідно п.п.1 п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 №922 –VIII, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерний комітет КНП «ЦПМСД» ДРР ДО» розглянув Вашу вимогу та пришов до висновку:
Замовником, у тендерній документації запропоновано учасникам процедури закупівлі надати лист гарантію, щодо дотримання ними норм чинного законодавства України, у т.ч Закону України «Про санкції».
Крім того, у п.п.1 п.2 ст.22 Закону,зазначено, що тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. В нашій тендерній документація, у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель Прозоро всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У цій Інструкції надано форму «Тендерної пропозиції» (додатку №1). Додатки до тендерної документації є невідємною її частною.
В розділі 2. «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» зазначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Тобто, якщо Вам не зрозуміли вимоги тендерної документації або є зауваження до її зміста, Вам необхідно було звернуться до тендерного комітету за роз’ясненнями у визначений час. Якщо Ви цього не зробили, це означае , що все у тендерній документації зрозуміло и Ви згодни з усім.
Нагадуемо, що згідно п.п.1 п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 №922 –VIII, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МІЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ |
586 768,00
UAH з ПДВ
|
497 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
544 082,22
UAH з ПДВ
|
519 999,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" |
553 618,44
UAH з ПДВ
|
543 575,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
553 933,20
UAH з ПДВ
|
544 566,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
550 990,44
UAH з ПДВ
|
550 990,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
584 000,82
UAH з ПДВ
|
553 500,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САДКОВА ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" |
584 900,00
UAH з ПДВ
|
575 542,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МІЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ #2726211372 |
Відхилено |
497 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 11:41
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
519 999,96
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 12:52
|
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" #37316320 |
Відхилено |
543 575,70
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 13:58
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Відхилено |
544 566,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 14:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
550 990,44
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 15:31
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
553 500,36
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 12:55
|
ФОП "САДКОВА ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" #1615704965 |
Переможець |
575 542,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2020 09:58
|
додаткова угода до договору 30.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2020 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 14:56
|
Договір 30.pdf | укладений |
14 квітня 2020 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Запропоновано монітори для компютерів покращеної якості. |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |