Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річкуЛибідьміж КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)
Очікувана вартість
61 968 311,00 UAH
UA-2020-02-12-000561-a bb5d241a3b63484cae51c7682ad75ef4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380505726951 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380505726951
bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 20:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 13:39
Очікувана вартість: 61 968 311,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річкуЛибідьміж КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, м. Київ, Київ, вул. Промислова, 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати передбачено Розділом 2 Вартість договору та порядок розрахунків Проекту договору: 2.5. Оплата за виконані роботи проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіту розмірі не більше 90% від загальної вартості виконаних робіт по Договору з відстрочкою платежу не менше ніж на 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 45 Календарні 90
Виконання робіт Умови оплати передбачено Розділом 2 Вартість договору та порядок розрахунків Проекту договору: 2.6.Оплата за виконані роботи у розмірі не більше 10% від загальної вартості виконаних робіт по Договору проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт у двотижневий строк після введення Об’єкту в експлуатацію відповідно до чинного законодавства в Україні, та передачі Замовнику комплектної виконавчої документації у чотирьох примірниках 2.7. На підставі окремої заявки та відповідних обґрунтувань Генпідрядника, Замовник має право надавати Генпідряднику аванс. Строк на який надається аванс Генпідряднику та його сума, зазначається у відповідній додатковій угоді до даного Договору. Пiсляоплата 14 Календарні 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 13:48
Том 8-ІТЗ ЦЗ.pdf
12 лютого 2020 13:48
Том 2-Геодезія.pdf
12 лютого 2020 13:48
ТД_Реконструкція_віадуку.pdf
12 лютого 2020 13:48
Том 7-ОВНС.pdf
12 лютого 2020 13:48
Том 9-Електрика.pdf
12 лютого 2020 13:48
Форма_оголошення_відкриті_торги.docx
12 лютого 2020 13:48
Том 6-ПОБ ПЗ.pdf
12 лютого 2020 13:48
Том 3-ІГВ.pdf
12 лютого 2020 13:48
Том 1-ПЗ.pdf
12 лютого 2020 13:48
Том 5-Конструкції будівельні.pdf
12 лютого 2020 13:48
Том 6-ПОБ+ВОР.pdf
12 лютого 2020 13:48
Том 4-Зовнішні мережі.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-000561-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:39954243
Дата подання: 20 березня 2020 22:05
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
12 лютого 2020 року Замовником ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)» за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-000561-a).
В аукціоні, який був проведений 28 лютого 2020 року взяли участь наступні Учасники:
1. ТОВ «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ»;
2. ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»»;
3. ПП «ЄВРОТРАНССТРОЙ»:
4. ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА»
Протоколом засідання тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» від 16.03.2020 року ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»» було визнано Переможцем процедури відкритих торгів (далі – Переможець) та 16.03.2020 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо, що Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем процедури відкритих торгів ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»» із порушенням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Вищевикладене обґрунтовуємо наступним:
1.Переможець не підтвердив в повному обсязі відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником.
Згідно пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації
Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи:
1.2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується наданням довідки, складеній у формі згідно з Додаткам 5 до цієї Тендерної документації, яка повинна свідчити, що учасник мас власну або Орендовану відповідну матеріально-технічну базу та обладнання, устаткування, тощо, які планується залучати при виконанні робіт. У разі оренди, надати копії діючих договорів оренди з усіма додатками до них (договори оренди повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/співпраці підписаний орендодавцем та учасником. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси.
Згідно стовпичку 2 довідки, зазначеної в Додатку 5 Учасники мають заповнити «найменування, марка, потужність згідно арк.10, Таб. 2 Потреба в основних будівельних машинах, механізмах та обладнанні АВС – 001.00.000-ПОБ.ПЗ (назва файлу тендерної документації «Том 6 – ПОБ ПЗ.pdf»).
Пункт 1 арк.10, Таб. 2 Потреба в основних будівельних машинах, механізмах та обладнанні АВС – 001.00.000-ПОБ.ПЗ (назва файлу тендерної документації «Том 6 – ПОБ ПЗ.pdf») містить «Автокран Либхер LTM 1100/2 Lстр=50 м, Q=100 т.
Переможцем у складі тендерної пропозиції на виконання вищевикладеної вимоги тендерної документації був наданий документ «Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць), що передбачається використовувати для виконання робіт)» (архів «1», файл «Довідка про мат.-тех базу – Дод.5.pdf»)
Проте, у пункті 1 зазначеної довідки вказано, що Переможець має орендований Автокран LIEBHERR LTM 1100.5.2 (Lстр= 52 м Q=100 т). Так, висота стріли автокрана LIEBHERR LTM 1100.5.2 дорівнює 52 м, замість 50 м, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємо увагу, що Замовником було встановлено конкретну висоту стріли, яка не може бути ні більше, ні менше ніж 50 метрів.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
2. Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано відскановані розрахунки до договірної ціни.
Згідно абзацу 2 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації, в тому числі технічнім, якіснім та кількісним характеристикам предмету закупівлі визначених у Додатку 3 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції відскановані документи: договірну ціну та всі розрахунки до неї, орієнтовний графік виконання робіт (з обов'язковим зазначенням строків виконання будівельно-монтажних робіт, здачі об’єкту в експлуатацію, які необхідно поставити відповідно до Додатку 3 Тендерної документації та проектної документації по даному об'єкту), інші документи та інформацію, передбачені тендерною документацією та додатками до неї та надати такі документи у форматі файлів згідно з вимогами до цих документів, які вказані в тендерній документації».
У складі тендерної пропозиції Учасником було надано скановану копію документа «Договірна ціна», проте не надано жодного розрахунку до неї.
Таким чином, вважаємо, що тендерна пропозиція ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»» підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Окрім того, на нашу думку, Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив і розглянув тендерну пропозицію Переможця, не звернув увагу на невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації та всупереч власних вимог визначив переможцем ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»», хоча повинен був відхилити таку пропозицію відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до порушення принципів публічних закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись статтею 3, частинами 2 та 3 статті 5, частиною 2 статті 18, пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО:

1. Встановити порушення, допущені Замовником ПрАТ «АК «Київводоканал» в процедурі відкритих торгів на закупівлю «виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)» за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-000561-a).
2. Зобов’язати Замовника ПрАТ «АК «Київводоканал» скасувати рішення про визначення ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»» переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)» за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-000561-a).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2020 09:51
по пункту 1 вимоги

У завантаженому файлі замовника «Том 6 – ПОБ ПЗ.pdf», на 10 аркуші «АВС – 001.00.000-ПОБ.ПЗ», у Таблиці 2 Розділу 8 «Потреба в основних будівельних машинах, механізмах та обладнанні» міститься вимога щодо рекомендованої марки механізмів:

№ п/п Найменування Марка Кіль-кість Потужність і інші хар-ки Призначення
1 Автокран Либхер LTM 1100/2 1 Lстр=50 м,
Q=100 т Монтаж трубопроводів

Примітка: рекомендовані марки механізмів не є обов’язковими і можуть бути замінені на інші, які є на балансі підрядної організації з аналогічними технічними характеристиками.
У проєкті встановлено, що для монтажу трубопроводів може бути застосований Автокран марки Либхер LTM 1100/2 або інший кран з аналогічними характеристиками.
Учасником ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP» (ЄДРПОУ 23534069) у складі своєї тендерної пропозиції надано папку «1.rar», яка містить документ «Довідка про мат.-тех базу - Дод.5.pdf». У довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць), що передбачається використовувати для виконання робіт від 18.02.2020 № 22/1802-13 у пункті 1 зазначено, що Учасником буде використовуватись Автокран LIEBHERR LTM 1100-5.2 (Lстр=52 м Q=100 т).
Проаналізувавши технічні паспорти автокранів Либхер LTM 1100/2 та LIEBHERR LTM 1100-5.2 замовник дійшов висновку, що довжина стріли Lстр та максимальне навантаження Q у них є однаковими:
Характеристики Либхер LTM 1100/2 Характеристики LIEBHERR LTM 1100-5.2
L стр= 52 м L стр= 52 м
Q=100 т Q=100 т
Враховуючи вищезазначене Учасником ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP» (ЄДРПОУ 23534069) запропоновано точний аналог по довжині телескопічної стріли та максимальної вантажопідйомності відповідно до проєктного рішення, вимог Тендерної документації щодо автокрану для монтажу трубопроводів.
А також, згідно інформації, що міститься на офіційному сайті виробника https://www.liebherr.com/ передбачений проєктною документацією автокран Либхер LTM 1100/2 на даний час не випускається. Єдиним п’яти-осним 100 тонним автокраном даного виробника є автокран марки LIEBHERR LTM 1100-5.2.
Зважаючи на вищевикладене у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP» в даній частині.




по пункту 2 вимоги
Згідно абзацу 2 пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації затвердженої протокольним рішенням Тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» від 12.02.2020, для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації, в тому числі технічнім, якіснім та кількісним характеристикам предмету закупівлі визначених у Додатку 3 до Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції відскановані документи: договірну ціну та всі розрахунки до неї, орієнтовний графік виконання робіт (з обов'язковим зазначенням строків виконання будівельно-монтажних робіт, здачі об’єкту в експлуатацію, які необхідно поставити відповідно до Додатку 3 Тендерної документації та проектної документації по даному об'єкту), інші документи та інформацію, передбачені тендерною документацією та додатками до неї та надати такі документи у форматі файлів згідно з вимогами до цих документів, які вказані в тендерній документації.
Також, Договірна ціна та розрахунків до неї, подаються у форматі файлів кошторисних програм комплекс АВК-5 або «Будівельні технології – Кошторис».
У тендерній документації замовником не було встановлено вимог щодо форм розрахунків до договірної ціни, оскільки шаблони форм розрахунків до договірної ціни не затверджені/запроваджені/рекомендовані на рівні чинного законодавства України. Чинним законодавством України встановлені форми Договірної ціни та локальних кошторисів (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Учасником ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP» (ЄДРПОУ 23534069) у складі тендерної пропозиції надано папку «4.rar» з документом «Договірна ціна з додатками.pdf», який містить відскановану Договірну ціну та відскановані Локальні кошториси до договірної ціни, та файл «108.imd» (файл кошторисного програмного комплексу), що є первинним кошторисним документом, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації (п. 3.6. Розділу 3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), фактично є розрахунковими документами до договірної ціни. Відсканована Договірна ціна та відскановані Локальні кошториси до договірної ціни, та файл «108.imd» (файл кошторисного програмного комплексу), надають можливість замовнику повністю переглянути/перевірити з чого (види робіт/матеріали/обладнання/ розцінки/тощо) та як складена договірна ціна.
Договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду (п. 3.15. Розділу 3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Розділ 6 «Визначення вартості будівництва» до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачає:
П. 6.2.1 Ціна пропозиції учасників конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цінах на них.
П. 6.2.2 Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягу робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію (Додаток 3 до Тендерної документації).
П. 6.3.1 Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку С (додається).
Таким чином, локальні кошториси є первинними кошторисними документами, які визначають вартість будівельних робіт та витрат, що входять до складу договірної ціни, а Учасником ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP» (ЄДРПОУ 23534069) виконано вимогу про надання розрахунків до договірної ціни.
Зважаючи на вищевикладене у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP» в даній частині.
Номер вимоги: UA-2020-02-12-000561-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:39954243
Зауваження щодо технічних вимог !
єждлорп
Скасована
Дата: 21 березня 2020 10:24
Причина: помилково

Документи подані скаржником

20 березня 2020 22:03
Скарга.pdf

Документи

25 березня 2020 09:51
по вимозі.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-12-000561-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:39954243
Дата подання: 21 березня 2020 10:31
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 12 лютого 2020 року Замовником ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)» за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-000561-a). В аукціоні, який був проведений 28 лютого 2020 року взяли участь наступні Учасники: 1. ТОВ «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ»; 2. ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»»; 3. ПП «ЄВРОТРАНССТРОЙ»: 4. ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА» Протоколом засідання тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» від 16.03.2020 року ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»» було визнано Переможцем процедури відкритих торгів (далі – Переможець) та 16.03.2020 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Вважаємо, що Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем процедури відкритих торгів ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»» із порушенням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі». Вищевикладене обґрунтовуємо наступним: 1.Переможець не підтвердив в повному обсязі відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. Згідно пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи: 1.2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується наданням довідки, складеній у формі згідно з Додаткам 5 до цієї Тендерної документації, яка повинна свідчити, що учасник мас власну або Орендовану відповідну матеріально-технічну базу та обладнання, устаткування, тощо, які планується залучати при виконанні робіт. У разі оренди, надати копії діючих договорів оренди з усіма додатками до них (договори оренди повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/співпраці підписаний орендодавцем та учасником. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси. Згідно стовпичку 2 довідки, зазначеної в Додатку 5 Учасники мають заповнити «найменування, марка, потужність згідно арк.10, Таб. 2 Потреба в основних будівельних машинах, механізмах та обладнанні АВС – 001.00.000-ПОБ.ПЗ (назва файлу тендерної документації «Том 6 – ПОБ ПЗ.pdf»). Пункт 1 арк.10, Таб. 2 Потреба в основних будівельних машинах, механізмах та обладнанні АВС – 001.00.000-ПОБ.ПЗ (назва файлу тендерної документації «Том 6 – ПОБ ПЗ.pdf») містить «Автокран Либхер LTM 1100/2 Lстр=50 м, Q=100 т. Переможцем у складі тендерної пропозиції на виконання вищевикладеної вимоги тендерної документації був наданий документ «Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць), що передбачається використовувати для виконання робіт)» (архів «1», файл «Довідка про мат.-тех базу – Дод.5.pdf») Проте, у пункті 1 зазначеної довідки вказано, що Переможець має орендований Автокран LIEBHERR LTM 1100.5.2 (Lстр= 52 м Q=100 т). Так, висота стріли автокрана LIEBHERR LTM 1100.5.2 дорівнює 52 м, замість 50 м, що не відповідає вимогам тендерної документації. Звертаємо увагу, що Замовником було встановлено конкретну висоту стріли, яка не може бути ні більше, ні менше ніж 50 метрів. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. 2. Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано відскановані розрахунки до договірної ціни. Згідно абзацу 2 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації, в тому числі технічнім, якіснім та кількісним характеристикам предмету закупівлі визначених у Додатку 3 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції відскановані документи: договірну ціну та всі розрахунки до неї, орієнтовний графік виконання робіт (з обов'язковим зазначенням строків виконання будівельно-монтажних робіт, здачі об’єкту в експлуатацію, які необхідно поставити відповідно до Додатку 3 Тендерної документації та проектної документації по даному об'єкту), інші документи та інформацію, передбачені тендерною документацією та додатками до неї та надати такі документи у форматі файлів згідно з вимогами до цих документів, які вказані в тендерній документації». У складі тендерної пропозиції Учасником було надано скановану копію документа «Договірна ціна», проте не надано жодного розрахунку до неї. Таким чином, вважаємо, що тендерна пропозиція ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»» підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Окрім того, на нашу думку, Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив і розглянув тендерну пропозицію Переможця, не звернув увагу на невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації та всупереч власних вимог визначив переможцем ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»», хоча повинен був відхилити таку пропозицію відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до порушення принципів публічних закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись статтею 3, частинами 2 та 3 статті 5, частиною 2 статті 18, пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Встановити порушення, допущені Замовником ПрАТ «АК «Київводоканал» в процедурі відкритих торгів на закупівлю «виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)» за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-000561-a). 2. Зобов’язати Замовника ПрАТ «АК «Київводоканал» скасувати рішення про визначення ПрАТ «ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА – «SU GROUP»» переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)» за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-000561-a). Додатки: 1.Документ про здійснення оплати за подання скарги
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 березня 2020 18:26
рішення від 25.03.2020 № 5635 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 18:26
рішення від 08.04.2020 № 6713 .pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 21:42

Документи подані скаржником

21 березня 2020 10:31
Скарга.pdf

Документи подані замовником

30 березня 2020 15:38
арк 10 Таб 2 Том 6-ПОБ ПЗ_LI.pdf
30 березня 2020 15:38
арк 4 Том 6-ПОБ ПЗ_LI.pdf
30 березня 2020 15:38
Відповідь на скаргу.pdf
30 березня 2020 15:38
Витяг LIEBHERR LTM-1100-2 A.pdf
30 березня 2020 15:38
Витяг liebherr-206-ltm-1100-5-2 A.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" 55 321 618,20
UAH з ПДВ
41 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" 61 501 826,33
UAH з ПДВ
41 100 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" 61 899 054,62
UAH з ПДВ
41 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА" 59 263 000,00
UAH з ПДВ
59 263 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 19:56
Банківська гарантія 1.rar
27 лютого 2020 19:47
Штатний розклад.pdf
27 лютого 2020 19:47
Фін. звіти 2017-2019рр..pdf
27 лютого 2020 19:47
Трудові фахівці.pdf
27 лютого 2020 19:47
Трудові ІТР.pdf
27 лютого 2020 19:47
Проект договору.pdf
27 лютого 2020 19:47
Погодженя з ТЗ.pdf
27 лютого 2020 19:47
Накакзи фахівці.pdf
27 лютого 2020 19:47
Накази ІТР.pdf
27 лютого 2020 19:47
КОШТОРИС.rar
27 лютого 2020 19:47
Документи виробника.rar
27 лютого 2020 19:47
Довідки з Банку.pdf
27 лютого 2020 19:47
Відомість ОС.pdf
27 лютого 2020 19:47
Витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2020 19:47
Аналогічний договір.pdf
27 лютого 2020 19:47
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 17:11
Документи переможця.rar
27 лютого 2020 14:52
Електронний підпис
27 лютого 2020 13:47
6.rar
27 лютого 2020 13:47
5.rar
27 лютого 2020 13:47
4.rar
27 лютого 2020 13:47
3.rar
27 лютого 2020 13:47
2.rar
27 лютого 2020 13:47
1.rar

Публічні документи

26 лютого 2020 16:41
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:51
142.imd
26 лютого 2020 14:19
040.Лист НБУ по ліцензії.pdf
26 лютого 2020 14:19
039.142 ОПР.pdf
26 лютого 2020 14:19
039.142 ЛC 2-1-6.pdf
26 лютого 2020 14:19
039.142 ЛС 2-1-5.pdf
26 лютого 2020 14:19
039.142 ЛС 2-1-4.pdf
26 лютого 2020 14:19
039.142 ЛС 2-1-3.pdf
26 лютого 2020 14:19
039.142 ЛС 2-1-2.pdf
26 лютого 2020 14:19
039.142 ЛС 2-1-1.pdf
26 лютого 2020 14:19
039.142 ИВР.pdf
26 лютого 2020 14:19
039.142 Зведений кошторис.pdf
26 лютого 2020 14:19
037.142 ДЦ.pdf
26 лютого 2020 14:19
029.Ліцензія та додатки.pdf
26 лютого 2020 14:19
024.Довідки з банку.pdf
26 лютого 2020 14:19
021.Наказ 79, Наказ 80.pdf
26 лютого 2020 14:18
014.Штатний розклад.pdf
26 лютого 2020 14:18
011.ДЦ, ЛС.pdf
26 лютого 2020 14:18
010.Договір.pdf
26 лютого 2020 14:18
005.Статут.pdf
26 лютого 2020 14:18
003.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 16:51
Статут від 01.04.16 ЕУ.pdf
27 лютого 2020 16:51
Наказ 1 від 30.11.15 дир. ЕУ.pdf
27 лютого 2020 16:51
Відомості з ЄДРПОУ ЕУ.pdf
27 лютого 2020 16:51
Виписка ЄДРЮОФОП ЕУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"

ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ"

ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"
#39954243
Відхилено 41 000 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 09:41
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""
#23534069
Переможець 41 100 200,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 13:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""
#23534069
41 100 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:32
Звіт_про_виконання_Віадук.docx укладений
21 січня 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:46
звіт_ду_Віадук_БМР_5_осн.doc зміни до договору
29 грудня 2020 09:45
ду 5 бмр осн.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:45
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 11:38
звіт_ду_Віадук_БМР_4.doc зміни до договору
23 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 14:38
звіт_ду_Віадук_БМР_3.doc зміни до договору
31 серпня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 11:56
звіт_ду_Віадук_БМР_2.doc зміни до договору
23 липня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 14:31
звіт_ду_Віадук_БМР_1.doc зміни до договору
20 травня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 11:23
ДОГОВІР бмр Віадук.docx укладений
16 квітня 2020 11:20
Графік.pdf укладений
16 квітня 2020 11:20
Дод1_договірна ціна.xls укладений
16 квітня 2020 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» (далі – Генпідрядник), в особі генерального директора Федоренка Анатолія Юрійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 44 від 02.01.2020 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 1 (далі - Додаткова угода) до Договору № 01604 від 16.04.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», про наступне: 1. Відповідно до п. 2.7 Договору Замовник надає Генпідряднику аванс у сумі 14 013 600,00 грн (чотирнадцять мільйонів тринадцять тисяч шістсот гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % – 2 335 600,00 грн (два мільйони триста тридцять п’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок), на який Генпідрядником мають бути виконані роботи відповідно до Договору. Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт на суму отриманого авансу до 30.08.2020. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Генпідрядник: Замовник: Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» 02121, Україна, м. Київ, вул. Вірменська, буд. 5-А IBAN UA903395000000026003328663001 в АТ «Таскомбанк» м. Київ, код банку 339500 код ЄДРПОУ – 23534069 ІПН: 235340626517 свідоцтво платника ПДВ №100335399 тел.: (044)563-55-55, факс:(044)560-49-73 e-mail: mail@sugroup.com.ua Генеральний директор __________________А. Ю. Федоренко Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А Рах. № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №01604
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» (далі – Генпідрядник), в особі генерального директора Федоренка Анатолія Юрійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 44 від 02.01.2020 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 2 (далі – Додаткова угода) до Договору № 01604 від 16.04.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», про наступне: 1. Відповідно до п. 2.7 Договору Замовник надає Генпідряднику 2 й етап авансу у сумі 5 091 530,00 грн (п’ять мільйонів дев’яносто одна тисяча п’ятсот тридцять гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 848 588,33 грн (вісімсот сорок вісім тисяч п’ятсот вісімдесят вісім гривень 33 копійки), на який Генпідрядником мають бути виконані роботи відповідно до Договору. Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт на суму отриманого авансу до 30.08.2020. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Генпідрядник: Замовник: Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» 02121, Україна, м. Київ, вул. Вірменська, буд. 5-А IBAN UA903395000000026003328663001 в АТ «Таскомбанк» м. Київ, код банку 339500 код ЄДРПОУ – 23534069 ІПН: 235340626517 свідоцтво платника ПДВ №100335399 тел.: (044)563-55-55, факс:(044)560-49-73 e-mail: mail@sugroup.com.ua Генеральний директор __________________А. Ю. Федоренко Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А Рах. № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №01604
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» (далі – Генпідрядник), в особі генерального директора Федоренка Анатолія Юрійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 44 від 02.01.2020 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 3 (далі – Додаткова угода) до Договору № 01604 від 16.04.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», про наступне: 1. У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони домовились строки належного оформлення Актів приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт на суму отриманого авансу І етапу авансового платежу наданого Додатковою угодою № 1 від 20.05.2020 до Договору та ІІ етапу авансового платежу наданого Додатковою угодою № 2 від 23.07.2020 до Договору продовжити до 30.10.2020. 2. Відповідно до п. 2.7 Договору Замовник надає Генпідряднику ІІІ етап авансового платежу у сумі 5 000 000,00 грн (п’ять мільйонів гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % – 833 333,33 грн (вісімсот тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки), на який Генпідрядником мають бути виконані роботи відповідно до Договору. Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт на суму отриманого авансу до 30.10.2020. 3. Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору), що додається. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 6. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 7. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 7.1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 8. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід`ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін 9. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» 02121, Україна, м. Київ, вул. Вірменська, буд. 5-А IBAN UA903395000000026003328663001 в АТ «Таскомбанк» м. Київ, код банку 339500 код ЄДРПОУ – 23534069 ІПН: 235340626517 свідоцтво платника ПДВ №100335399 тел.: (044)563-55-55, факс:(044)560-49-73 e-mail: mail@sugroup.com.ua Генеральний директор __________________А. Ю. Федоренко Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А Рах. № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №01604
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» (далі – Генпідрядник), в особі генерального директора Федоренка Анатолія Юрійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 44 від 02.01.2020 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 4 (далі – Додаткова угода) до Договору № 01604 від 16.04.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», про наступне: 1. У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони домовились строки належного оформлення Актів приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт на суму отриманого авансу ІІІ етапу авансового платежу, наданого Додатковою угодою № 3 від 31.08.2020 до Договору, продовжити до 30.11.2020. 2. Відповідно до п. 2.7 Договору Замовник надає Генпідряднику ІV етап авансового платежу у сумі 5 000 000,00 грн (п’ять мільйонів гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % – 833 333,33 грн (вісімсот тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки), на який Генпідрядником мають бути виконані роботи відповідно до Договору. Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт на суму отриманого авансу до 15.12.2020. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 6. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» 02121, Україна, м. Київ, вул. Вірменська, буд. 5-А IBAN UA903395000000026003328663001 в АТ «Таскомбанк» м. Київ, код банку 339500 код ЄДРПОУ – 23534069 ІПН: 235340626517 свідоцтво платника ПДВ №100335399 тел.: (044)563-55-55, факс:(044)560-49-73 e-mail: mail@sugroup.com.ua Генеральний директор __________________А. Ю. Федоренко Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А Рах. № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №01604
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» (далі – Генпідрядник), в особі генерального директора Федоренка Анатолія Юрійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 44 від 02.01.2020 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 5 (далі – Додаткова угода) до Договору № 01604 від 16.04.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція віадука (4 нитки сталевого трубопроводу Ду = 1400 мм) через річку Либідь між КК 11 та КК 11А БСА по вул. Промисловій, 5/7 у Голосіївському районі м. Києва», про наступне: 1. Сторони домовились викласти п. 11.1. Договору в наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31 грудня 2021 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов даного Договору. В частині гарантійних зобов’язань даний Договір діє до закінчення терміну дії таких зобов’язань. В частині розділу 12 даного Договору безстроково». 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» 02121, Україна, м. Київ, вул. Вірменська, буд. 5-А IBAN UA903395000000026003328663001 в АТ «Таскомбанк» м. Київ, код банку 339500 код ЄДРПОУ – 23534069 ІПН: 235340626517 свідоцтво платника ПДВ №100335399 тел.: (044)563-55-55, факс:(044)560-49-73 e-mail: mail@sugroup.com.ua Генеральний директор __________________А. Ю. Федоренко Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А Рах. № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №01604
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 41 100 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 850 033,33 UAH)