Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Склянки,підсклянники
Очікувана вартість
993 192,00 UAH
UA-2020-02-12-000505-a ● 4c07f270e93846d8ab2fb28b67ca54ba
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 15:01 |
Очікувана вартість: | 993 192,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29790 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Склянка для чаю 250 мл – 142 700 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Склянка для чаю 250 мл – 142 700 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142700 шт
Склянка для чаю 250 мл (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору . Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 13:23 |
ТД_99-20_Склянки,підсклянники (1).doc | |
12 лютого 2020 13:23 |
Оголошення.doc | |
12 лютого 2020 13:23 |
договір остаточна редакція 308 п.7.1.ю7.2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 17 лютого 2020 15:33
Дата відповіді: 18 лютого 2020 19:15
Шановний Замовнику!
Просимо Вас розглянути підвищення вартості склянок на 25% за шт
Запропонована ціна закупівлі нижче собівартості даної продукції
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне: ціна є обґрунтованою, та в межах середньоринкових цін.
питання
Дата подання: 17 лютого 2020 15:37
Дата відповіді: 18 лютого 2020 19:15
Просимо Замоника надати роз яснення наступних двох технічних вимог:
1.- допускається хвилястість поверхні граней, що не псує товарного виду;-Як розуміти параметр "Хвилястість" чи стакан повинен бути гладкий по поверхні?
2.- прозоро скло, гранений; -Скільки граней повинна мати склянка?
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
1.Якість скляного посуду і декоративних виробів зі скла повинна відповідати вимогам ГОСТу 30407-96, слід розуміти параметр «Хвилястість поверхні» як сукупність періодично повторюваних нерівностей, у яких відстані між суміжними височинами або западинами перевищують базову довжину.
2.Якість скляного посуду і декоративних виробів зі скла повинна відповідати вимогам ГОСТу 30407-96 , тендерною документацією не передбачено, скільки граней повинна мати склянка.
Дякуємо за звернення!
1.Якість скляного посуду і декоративних виробів зі скла повинна відповідати вимогам ГОСТу 30407-96, слід розуміти параметр «Хвилястість поверхні» як сукупність періодично повторюваних нерівностей, у яких відстані між суміжними височинами або западинами перевищують базову довжину.
2.Якість скляного посуду і декоративних виробів зі скла повинна відповідати вимогам ГОСТу 30407-96 , тендерною документацією не передбачено, скільки граней повинна мати склянка.
Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-12-000505-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 17 лютого 2020 15:49
Вимога
Наше підприємство є офіційним представником завода-виробника скляної посуди. Наше підприємство не має висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції, тобто до кінця року.
Просимо Замовника внести зміну в тендерну документацію, а саме:
"...1.1.2. Оригінал або копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції, або Гарантійний лист від постачальника, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи буде наданий при постачанні продукції"
Розгорнути
Згорнути
Просимо Замовника внести зміну в тендерну документацію, а саме:
"...1.1.2. Оригінал або копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції, або Гарантійний лист від постачальника, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи буде наданий при постачанні продукції"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2020 19:15
Уважно розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне: вважаємо внесення змін до тендерної документації недоцільним. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Геліос-Ван" |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
897 583,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ" |
984 630,00
UAH з ПДВ
|
899 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Крістанол-В" |
984 630,00
UAH з ПДВ
|
984 630,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА - НОВА" |
993 192,00
UAH з ПДВ
|
993 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Геліос-Ван" #37439444 |
Відхилено |
897 583,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 10:17
|
ТОВ "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ" #32502453 |
Відхилено |
899 010,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 10:18
|
ТОВ "Крістанол-В" #39087267 |
Відхилено |
984 630,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 10:18
|
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА - НОВА" #34229927 |
Відхилено |
993 192,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 10:20
|
Інформація про відміну
Дата відміни
18 березня 2020 10:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі