Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Люк оглядового колодязя чавунний
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2020-02-12-000482-a c7a9a9039c254fd7a67a8e5de909d310
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Ольга Олександрівна

+380629407790 supply@mvk.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Вебсайт: http://www.mvk.org.ua
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7
Контактна особа: Яценко Ольга Олександрівна
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 13:15
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 13:15
Початок аукціону: 06 березня 2020 11:18
Очікувана вартість: 3 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44470000-5: Чавунні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Люк оглядового колодязя чавунний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Соборна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 09:01
Протокол 84.pdf
26 лютого 2020 09:01
Додаток 3 Тех задание новая редакція.ods
12 лютого 2020 13:11
Додаток 4 Договір поставки.docx
12 лютого 2020 13:11
Тендерна документація.doc
26 лютого 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 09:01
Протокол 84.pdf
26 лютого 2020 09:01
Додаток 3 Тех задание новая редакція.ods
12 лютого 2020 13:11
Додаток 3 Тех задание.xlsx
12 лютого 2020 13:11
Додаток 4 Договір поставки.docx
12 лютого 2020 13:11
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 14 лютого 2020 10:55
Дата відповіді: 27 лютого 2020 13:25
Доброго дня, прошу надати уточнення що до технічного завдання : В ТЗ написано "а кожну партію поставки повинні бути видані передбачені державною системою сертифікації продукції сертифікати відповідності якості товару вимогам стандартів, за відсутності інший документ, що підтверджує відповідність товару вказаним ГОСТ" 1) Що маєте на увазі : за відсутності інший документ, що підтверджує відповідність товару вказаним ГОСТ? Які це документи у розумінні цієх закуплі - прошу дати перелік ( наприклад паспорт виробника може бути таким документом? 2) Чи потрібно подавати ці докумети у складі тендерної пропозиції. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1.Так, паспорт якості може бути таким документом. 2.Так, зазначені документи необхідно подати у складі пропозиції. Дякуємо
Норма відвантажень
Дата подання: 14 лютого 2020 14:51
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:00
Доброго дня! Дайте будь ласка роз'ясненя,-яка норма відвантаженя (по партіям), щоби коректно розрахувати вартість товару з доставкою в м. Мариупіль. Також надайте коректний номер телефону для звязку! Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вказаний до закупівлі об'єм є річною потребою підприємста. Замовник має намір мінімізувати наявність залишків на складах підприємства, тому кількість партій є необмеженою протягом 2020 року.
Уточнення по розмірах люка
Дата подання: 20 лютого 2020 14:23
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:08
Доброго дня. Чи допускаються люки до участі у тендері, що відрізняються за розмірами/габаритами котрі зазначені в документації (але відповідають існуючим Гостам і ДСТУ )? Тобто мають усі сертифікати, витримують потрібний клас навантаження.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Усі технічні, якісні та кількістні характеристики предмету закупівлі вказані у технічному завданні. Уважно дивіться додаток 3 до тендерної документації.
Дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000036 ● 5b46b563009344afa4cf67bf46e19077
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


23.03.2020 № 15
Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 23.03.2020 № 15
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" UA-2020-02-12-000482-a 12.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедуру закупівлі відмінено

2020-03-27 15:39:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

порушення усунуті шляхом відміни торгів

2020-03-27 17:00:41

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтерекст LTD" 2 850 000,00
UAH з ПДВ
2 799 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПАТАР" 3 298 080,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Т.Е.Р. 3 273 000,00
UAH з ПДВ
2 906 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" 3 250 800,00
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Машинобудівна компанія "СІМСОВ" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
2 999 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБ'ЄДНАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 3 250 000,00
UAH з ПДВ
3 199 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 14:45
Електронний підпис
17 березня 2020 14:45
лист Маріуполь.pdf
11 березня 2020 08:43
Електронний підпис
06 березня 2020 12:35
Електронний підпис
05 березня 2020 11:43
Електронний підпис
05 березня 2020 11:43
Додаток 3.pdf
04 березня 2020 15:59
Електронний підпис
04 березня 2020 15:59
СТАТУТ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
04 березня 2020 15:59
Статут завірена копія.pdf
04 березня 2020 15:59
Документи Інтерекст.rar
04 березня 2020 15:59
Тендерна документація.pdf
04 березня 2020 15:59
Технічна документація.pdf
04 березня 2020 15:59
Додаток 3.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 12:18
Технічне завдання.pdf
05 березня 2020 12:18
Статут.pdf
05 березня 2020 12:18
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 12:18
Проект договору.pdf
05 березня 2020 12:18
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 березня 2020 12:18
Інформаційний лист.pdf
05 березня 2020 12:18
Паспорт якості.pdf
05 березня 2020 12:18
Додаток 5. Лист-згода.pdf
05 березня 2020 12:18
Довідка щодо виробника.pdf
05 березня 2020 12:18
Витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 12:18
Cертифікат якості ISO.pdf
05 березня 2020 12:18
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 11:47
Електронний підпис
05 березня 2020 11:19
АДРЕСНА КАРТА2020.pdf
05 березня 2020 11:19
Статут.PDF
05 березня 2020 11:19
протокол_дир.PDF
05 березня 2020 11:19
витягПДВ.PDF
05 березня 2020 11:19
ВитягЄДР_2018.PDF
04 березня 2020 15:51
Дог. СІМСОВ чавунні люки.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 10:28
Електронний підпис
04 березня 2020 10:28
Установчі документи 1.pdf
04 березня 2020 10:28
Технічні документи.pdf
04 березня 2020 10:28
Технічне завдання.pdf
04 березня 2020 10:28
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 10:28
Статут КЗІМ (печатка).pdf
04 березня 2020 10:28
СТ17.pdf
04 березня 2020 10:28
Проєкт договора.pdf
04 березня 2020 10:28
Персональні дані.pdf
04 березня 2020 10:27
Материально-техн.база.pdf
04 березня 2020 10:27
Ліцензія.pdf
04 березня 2020 10:27
Замикаючий пристрій 1 pdf.pdf
04 березня 2020 10:27
Екологія.pdf
04 березня 2020 10:27
Довідка сертифікація.pdf
04 березня 2020 10:27
Витяг pdf.pdf
04 березня 2020 10:27
Аналогічні договори pdf.pdf
04 березня 2020 10:27
Акредитація pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтерекст LTD"

ПП "ПАТАР"

ТОВ Т.Е.Р.

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"

ТОВ "Машинобудівна компанія "СІМСОВ"

ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН"

ТОВ "ОБ'ЄДНАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтерекст LTD"
#23708824
Рішення скасоване 2 799 990,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 10:48
ТОВ "Інтерекст LTD"
#23708824
Відхилено 2 799 990,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 10:54
ПП "ПАТАР"
#13979385
Відхилено 2 800 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:51
ТОВ Т.Е.Р.
#42432828
Переможець 2 906 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:59

Документи

19 березня 2020 10:54
Електронний підпис
19 березня 2020 10:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2020 15:51
Електронний підпис
19 березня 2020 10:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Т.Е.Р.
#42432828
2 906 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 березня 2020 15:35
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно Рішення по моніторингу закупівлі Державної аудиторської служби України Східний офіс Держаудитслужби управління східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області.
Документи:
27 березня 2020 15:35
протокол про відміну закупівлі