Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Миючі засоби.
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-02-12-000442-c ● 1c768e3f49b64942bc49ba6d9c026736
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Готельний комплекс "Національний" Управління справами Апарату ВРУ |
Код ЄДРПОУ: | 05907265 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, 01021, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Поліщук Тетяна +380504462033 t.polishchuk@natsionalny.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 12:12 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Контактна особа: Поліщук Тетяна Петрівна, телефони: (044)255-89-24, (067)233-52-11. Місце поставки товарів: 01021, м. Київ, вул. Липська 5. Строк поставки товарів: лютий - грудень 2020 року. Поставку товару Постачальник здійснює своїм транспортом протягом дії договору за узгодженим графіком за власний рахунок. Безготівковий розрахунок. Післяоплата 14 календарних днів після поставки товару. Найменування предмета закупівлі і додаткова інформація: Миючі засоби. Засіб для виведення плям "VANISH" рідкий 1 л (для кольорових речей) – 120 шт; Засіб для виведення плям "VANISH" рідкий 1 л (для білих речей) – 120 шт; Засіб для виведення плям "OXY VANISH" порошок 470 гр (для кольорових речей) - 90 шт; Засіб для виведення плям "OXY VANISH" порошок 470 гр (для білих речей) – 144 шт Засіб для підкрохмалювання «Luga», 1 л – 128 пляшок Порошок пральний для ручного «Гала» 400 г – 110 пачок; Засіб «Містер Пропер» 500 мл – 240 пляшок; Засіб «Фері» (лимон) для миття посуду 500 мл – 1617 пляшок; Засіб для скла «Window» або «Морозна свіжість» 500 мл – 480 пляшок; Порошок для чищення «Бреф лимон» з ефектом соди 500 гр– 1220 штук; Крем-мило з бальзамом «Молоко та мед», 5 л. – 300 пляшек Загальна кількість: 4569 штук.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4569 шт
Миючі засоби.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, Київська область, Київ, Липська 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 16:06 |
Документація Миючі засоби.docx |
12 лютого 2020 16:06 |
Документація Миючі засоби.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:36
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-12-000442-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 27 лютого 2020 19:56
Порушення при визначенні Переможця
Суть у вкладенному файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
179 753,94
UAH з ПДВ
|
174 222,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бабій С.П. |
185 131,50
UAH з ПДВ
|
174 225,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Гордієнко Тетяна Віталіївна |
194 121,42
UAH з ПДВ
|
174 228,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дебют-центр |
189 913,20
UAH з ПДВ
|
179 690,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
174 222,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 11:46
|
Додаткова угода № 1 від 22 червня 2020 до договору № 115 від 4 березня 2020 ТОВ (1).pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 09:48
|
Договір № 115 від 4 березня 2020 року ТОВ_Епицентр_К.pdf | укладений |
04 березня 2020 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна одного найменування в специфікиції з метою поліпшення якості предмета закупівлі за ініціативи постачальника. |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |