Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби.
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-02-12-000442-c 1c768e3f49b64942bc49ba6d9c026736
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Поліщук Тетяна

+380504462033 t.polishchuk@natsionalny.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Готельний комплекс "Національний" Управління справами Апарату ВРУ
Код ЄДРПОУ: 05907265
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, 01021, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 5
Контактна особа: Поліщук Тетяна
+380504462033
t.polishchuk@natsionalny.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 12:12
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Контактна особа: Поліщук Тетяна Петрівна, телефони: (044)255-89-24, (067)233-52-11. Місце поставки товарів: 01021, м. Київ, вул. Липська 5. Строк поставки товарів: лютий - грудень 2020 року. Поставку товару Постачальник здійснює своїм транспортом протягом дії договору за узгодженим графіком за власний рахунок. Безготівковий розрахунок. Післяоплата 14 календарних днів після поставки товару. Найменування предмета закупівлі і додаткова інформація: Миючі засоби. Засіб для виведення плям "VANISH" рідкий 1 л (для кольорових речей) – 120 шт; Засіб для виведення плям "VANISH" рідкий 1 л (для білих речей) – 120 шт; Засіб для виведення плям "OXY VANISH" порошок 470 гр (для кольорових речей) - 90 шт; Засіб для виведення плям "OXY VANISH" порошок 470 гр (для білих речей) – 144 шт Засіб для підкрохмалювання «Luga», 1 л – 128 пляшок Порошок пральний для ручного «Гала» 400 г – 110 пачок; Засіб «Містер Пропер» 500 мл – 240 пляшок; Засіб «Фері» (лимон) для миття посуду 500 мл – 1617 пляшок; Засіб для скла «Window» або «Морозна свіжість» 500 мл – 480 пляшок; Порошок для чищення «Бреф лимон» з ефектом соди 500 гр– 1220 штук; Крем-мило з бальзамом «Молоко та мед», 5 л. – 300 пляшек Загальна кількість: 4569 штук.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4569 шт
Миючі засоби.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська область, Київ, Липська 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:36
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-000442-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 27 лютого 2020 19:56
Порушення при визначенні Переможця
Суть у вкладенному файлі

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 179 753,94
UAH з ПДВ
174 222,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 185 131,50
UAH з ПДВ
174 225,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Гордієнко Тетяна Віталіївна 194 121,42
UAH з ПДВ
174 228,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 189 913,20
UAH з ПДВ
179 690,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 13:56
Висновок сес 2.pdf
27 лютого 2020 12:15
Виновок сес.pdf
27 лютого 2020 11:28
Оновлена специфікація.pdf
22 лютого 2020 15:40
Оновлена специфікація.pdf
20 лютого 2020 11:48
Документи якості.pdf
20 лютого 2020 11:44
Комерційна пропозиція.pdf
20 лютого 2020 11:43
Довідка ст 17.pdf
20 лютого 2020 11:43
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 11:44
Аналогічні договора.pdf
20 лютого 2020 11:37
Специфікація.pdf
20 лютого 2020 11:37
Паспорт і код.pdf
20 лютого 2020 11:37
Витяг з ПДВ.pdf
20 лютого 2020 11:37
Витяг З ЄДР 27.01.20.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 10:50
Рішення.jpg
20 лютого 2020 10:50
Аналог договір 4срт.jpg
20 лютого 2020 10:50
Комерц пропозиція 2стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 16стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 15стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 4стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Комерц пропозиція 1стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Лист-гарантія 2стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 8стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 12стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 9стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 1стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 7стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 2стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 13стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Лист-гарантія 1срт.jpg
20 лютого 2020 10:50
Аналоч договір 1стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 6стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Аналог договір 3срт.jpg
20 лютого 2020 10:50
ВИПИСКА 2стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 10стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 14стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
ВИТЯГ.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 11стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок 3стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Висновок мило 5стр.jpg
20 лютого 2020 10:50
Довідка.jpg
20 лютого 2020 10:50
ВИПИСКА 1срт.jpg
20 лютого 2020 10:50
Сертифікат 17стр.jpg

Публічні документи

20 лютого 2020 11:56
Док якості.pdf
20 лютого 2020 11:56
5.Витяг ЄДР 31.01.2020.pdf
20 лютого 2020 11:56
2.Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП Бабій С.П.

ФОП Гордієнко Тетяна Віталіївна

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 174 222,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 16:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
174 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:46
Додаткова угода № 1 від 22 червня 2020 до договору № 115 від 4 березня 2020 ТОВ (1).pdf зміни до договору
30 червня 2020 09:48
Договір № 115 від 4 березня 2020 року ТОВ_Епицентр_К.pdf укладений
04 березня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна одного найменування в специфікиції з метою поліпшення якості предмета закупівлі за ініціативи постачальника.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 683,19
UAH (в тому числі ПДВ 8 113,86 UAH)