Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з централізованого водопостачання
Очікувана вартість
1 333 888,51 UAH
UA-2020-02-12-000395-c c9d34eecf63f486fb59fefa456c7a8da
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Учасник переговорів займає монопольне становище на ринку постачання зазначених послуг згідно з затвердженими тарифами всім категоріям споживачів в межах території розміщення закладів освіти замовника. У Зведеному переліку суб'єктів природних монополій, опублікованих на офіційному сайті Антимонопольного комітету України учасник значиться під №126

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 11:14
Оскарження наміру укласти договір: 18 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100141.78 м3
послуги з централізованого водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

12 лютого 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-07-000018 ● 47a6cced4357474cae8f03bb7977a27b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2020 18:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.04.2020 № 71

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.04.2020 № 71


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

9 UA-2020-02-12-000395-с 12.02.2020 Відділ освіти виконкому Покровської у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Східний офіс Держаудитслужби закупівля UA-2020-02-12-000395-c Відділ освіти виконкому Покровської районної в місті ради на висновки ДАСУ щодо виявлених порушень та зобов’язання їх усунення повідомляє наступне. Частиною 3 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) замовник приймає рішення про намір укласти договір. Оприлюднюється відповідно до вимог закону конкретно визначений документ - Повідомлення про намір укласти договір. Таке повідомлення обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення та повинно містити:  найменування та місцезнаходження замовника;  найменування, кількість товару та місце його поставки, вид робіт і місце їх виконання або вид послуг та місце їх надання;  строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;  найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасника (учасників), з яким проведено переговори;  ціну пропозиції;  обґрунтування застосування переговорної процедури. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 року «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджено форму повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, яка містить визначені наказом поля та заповнюється в електронній системі закупівель з подальшим накладанням на інформацію кваліфікованого електронного підпису. Отже, виходячи з вимог вищезазначених нормативно-правових актів, оприлюдненню підлягає лише повідомлення про намір укласти договір, інші документи не визначені як обов’язкові до оприлюднення. Висновки моніторингу про те, що в електронній системі закупівлі відсутні документи, підтверджуючі факт проведення переговорів Замовником з Комунальним підприємством «Кривбасводоканал», прийняття рішення Замовником про намір укласти договір із зазначеним підприємством та вимоги Замовника щодо подання учасником Комунальним підприємством «Кривбасводоканал» документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону, що є порушенням частини першої та третьої статті 35 Закону, суперечать вимогам закону, яким не передбачено оприлюднення таких документів в системі та безпосередньо інформації яка міститься в системі публічних закупівель (форми протоколу розкриття тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір). Повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено після проведення переговорів з учасником та перевірки інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону. Якщо законом або чинними підзаконними нормативно-правовими актами чітко визначено про обов’язковість оприлюднення іншої інформації під час проведення переговорної процедури, просимо надати відповідне посилання для врахування в роботі. Щодо строків укладання договору та висновків про порушення у вигляді несвоєчасного укладання договору (з перевищенням строків встановлених ст.35 Закону) пояснюємо наступне. Договір про закупівлю було підписано учасником та надано замовнику 02.03.2020 року, в межах встановленого Законом строку. В зв’язку з неузгодженням окремих пунктів договору замовником було підготовано протокол розбіжностей до договору та 03.03.2020 року направлено підписаний обома сторонами договір з протоколом учаснику до розгляду. 06.03.2020 року протокол вручено безпосередньо підписанту договору з боку учасника для розгляду. 26.03.2020 року на адресу замовника повернуто примірник протоколу узгодження розбіжностей (який додано до договору в електронній системі закупівель). Строк розгляду протоколу розбіжностей з урахуванням часу обігу документів відповідає визначеному в ч.7 ст. 181 двадцятиденному строку для узгодження розбіжностей щодо договорів які укладаються за бюджетні кошти з виконавцями монополістами. Враховуючи положення ч.2 ст.180 ГК України, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов, датою укладання договору є саме дата досягнення такої згоди відповідно до ГКУ, а не дата фактичного підписання договору учасником закупівлі. Учасником – виконавцем послуг КП «Кривбасводоканал» договір про закупівлю було підписано у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» 20-денний строк. Після досягнення згоди по всім істотним умовам договір з протоколом узгодження розбіжностей в дату підписання протоколу всіма сторонами (дата підписання протоколу узгодження розбіжностей замовником співпадає з датою отримання даного документу від учасника – 26.03.2020 року) було оприлюдено в електронній системі закупівель. Таким чином, підстави для відміни процедури закупівлі відсутні, оскільки учасником договір підписано в межах встановленого законом терміну, в подальшому в межах визначених ст.181 ГКУ строків було досягнуто згоди по всіх істотних умовах договору та підписано протокол узгодження розбіжностей до договору. Висновки моніторингу щодо наявності порушення в даній частині обумовлені неповним вивченням завантажених договірних документів по даній процедурі закупівлі.

2020-04-14 11:19:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Кривбасводоканал"
#03341316
Переможець 1 333 888,51
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 11:14

Документи

12 лютого 2020 11:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 11:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Кривбасводоканал"
#03341316
1 333 888,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2020 11:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 15:25
ДУ № 5 дог № 342 (01.06.2021) (1).pdf зміни до договору
04 червня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 16:29
ДУ № 4 дог № 342 (19.01.2021) (1).pdf зміни до договору
19 січня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:45
ДУ № 3 дог № 342 (29.12.2020) (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:42
ДУ № 2 дог № 342 (29.12.2020) (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 15:41
договір з розподілу води 342.pdf укладений
26 березня 2020 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з відповідним зменшенням ціни договору, відповідно до фактичного обсягу наданих протягом дії договору послуг
Номер договору про закупівлю: 342
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36, п.6 р.10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 342
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст 36, п.6 розділу Х Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 342
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 342
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 26 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 161 167,86
UAH (в тому числі ПДВ 193 527,98 UAH)