Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
пакети для сміття 35л,240л
Очікувана вартість
64 740,00 UAH
UA-2020-02-12-000370-c ● 492247b568cd484fab7e0ba5e42f670a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 11:06 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 11:06 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 15:27 |
Очікувана вартість: | 64 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 647,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19000 шт
пакети для сміття 35л,240л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, Київ, проспект Голосіївський,17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 11:02 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ пакети сміття.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:23
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:57
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ми допускаємо до участі фізичних осіб - підприємців не платників ПДВ. Пропозицію учасника буде розцінюватись за остаточно наданою ціною, та буде найбільш економічною вигідною.В даному випадку ми маємо на увазі під "очікувана вартість ... з ПДВ", "бюджет закупівлі ... з ПДВ" - це цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ
Щодо кратності поставки товару
Дата подання: 17 лютого 2020 10:49
Дата відповіді: 17 лютого 2020 10:57
Добрий день!
Дайте будь-ласка відповідь на таке питання: Відповідно до п.7.4 Проекту Договору буде здійснюватися поставка товару по заявці Замовника. Конкретизуйте будь ласка - з якою періодичністю планується поставка. Хоча б приблизна кількість разів. Це буде поставка товару раз у місяць чи раз у квартал чи раз у тиждень. Ця інформація необхідна для більш точного розрахунку вартості пропозиції в цілому, так як відповідно до вимог тендерної документації, до вартості пропозиції вклчені усі витрати на доставку товару. Зазделегідь дякуємо за надану відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На даний момент планується 2 поставки. Можливо кількість поставок буде змінено, в залежності від потреби підприємства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО" |
38 160,00
UAH з ПДВ
|
35 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" |
62 580,00
UAH з ПДВ
|
35 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Орьол Олена Вікторівна |
39 660,00
UAH з ПДВ
|
38 100,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" |
47 160,00
UAH з ПДВ
|
39 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙТЕК ПОЛІМЕР" |
43 860,00
UAH з ПДВ
|
43 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В.М. СЕРВІС" |
59 976,00
UAH з ПДВ
|
59 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО" #39192881 |
Переможець |
35 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_72_25_02_2020.pdf | укладений |
25 лютого 2020 14:40
|