Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Коритняни Ужгородського району - будівництво
Очікувана вартість
6 742 000,00 UAH
UA-2020-02-12-000362-b c85fb14e6b164548a4cab543139bbcc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондур Еріка Миколаївна

380312730644 korsilrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коритнянська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04349768
Місцезнаходження: 89435, Україна , Закарпатська обл., с.Коритняни, вулиця Духновича, 66 "в"
Контактна особа: Кондур Еріка Миколаївна
380312730644
korsilrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 14:33
Очікувана вартість: 6 742 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33710 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Коритняни Ужгородського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89435, Україна, Закарпатська область, Коритняни, вул. Духновича, 66в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 17:06
ТД Коритняни Амбулаторія з змінами 2.doc
21 лютого 2020 17:06
ДОДАТОК_7 Договір з змінами.doc
21 лютого 2020 17:05
Перелік змін (2).doc
18 лютого 2020 17:23
ДОДАТОК_2 ст 17 з змінами.doc
12 лютого 2020 09:42
ДОДАТОК_6 субпідрядники (2).doc
12 лютого 2020 09:42
ДОДАТОК_3 лист згода (1).doc
12 лютого 2020 09:42
ДОДАТОК_1 інф про учасника (1).doc
12 лютого 2020 09:42
ДОДАТОК_5 гарантійний лист (1).doc
12 лютого 2020 09:40
ДОДАТОК_8 Техзавдання (1).doc
12 лютого 2020 09:40
ДОДАТОК_4 кваліфікаційні (1).doc
21 лютого 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 17:06
ТД Коритняни Амбулаторія з змінами 2.doc
18 лютого 2020 17:23
ТД Коритняни Амбулаторія з змінами.doc
12 лютого 2020 09:41
ТД Коритняни Амбулаторія (1).doc
21 лютого 2020 17:06
ДОДАТОК_7 Договір з змінами.doc
12 лютого 2020 09:41
ДОДАТОК_7 Договір (1).doc
21 лютого 2020 17:05
Перелік змін (2).doc
18 лютого 2020 17:24
Перелік змін.doc
18 лютого 2020 17:23
ДОДАТОК_2 ст 17 з змінами.doc
12 лютого 2020 09:42
ДОДАТОК_2 ст 17 (1).doc
12 лютого 2020 09:42
ДОДАТОК_6 субпідрядники (2).doc
12 лютого 2020 09:42
ДОДАТОК_3 лист згода (1).doc
12 лютого 2020 09:42
ДОДАТОК_1 інф про учасника (1).doc
12 лютого 2020 09:42
ДОДАТОК_5 гарантійний лист (1).doc
12 лютого 2020 09:40
ДОДАТОК_8 Техзавдання (1).doc
12 лютого 2020 09:40
ДОДАТОК_4 кваліфікаційні (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-000362-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТзОВ "ТТ- Будівничий", Код ЄДРПОУ:42403577
Дата подання: 13 лютого 2020 10:08
Вимога
До довідки необхідно додати копії посвідчень навчання з питань охорони праці принаймні одного представника керівного (інженерно-технічного) складу підприємства Учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. Не одного представника керівного (інженерно-технічного) складу підприємства Учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, для створення такої комісії потрібно мати 3 (трьох) представників керівного складу згідно вимог по ТБ. Просимо внести правку , щоб потім не виникали запитання, щодо переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2020 17:09
Відповідно до пункту 3.9. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511, перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник. До складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, технічних служб, представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці. До складу комісії підприємства можуть залучатися страхові експерти з охорони праці відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (далі - Фонд) та викладачі охорони праці, які проводили навчання. Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. А відповідно до пункту 3.10. згаданого Положення, усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
Відповідно, Комісія може бути сформована, у тому числі із залученням страхових експертів з охорони праці відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (далі - Фонд) та викладачів охорони праці, які проводили навчання, які можуть не перебувати у штаті підприємства (організації). Таким чином, зазначена потенційним учасником торгів вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фортуна Закарпаття 2016" 6 389 000,00
UAH з ПДВ
6 389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 6 742 000,00
UAH з ПДВ
6 742 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 12:42
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:36
Електронний підпис
29 лютого 2020 15:51
33_Локальні кошториси
29 лютого 2020 15:51
25_Статут
29 лютого 2020 15:51
31_Відомость ресурсів
29 лютого 2020 15:51
30_Договірна ціна
29 лютого 2020 15:51
26_Ліцензія
29 лютого 2020 15:51
22_Календарний план
29 лютого 2020 15:51
9_Наявність досвіду
29 лютого 2020 15:51
20_Технічне завдання
29 лютого 2020 15:51
18_Проект Договору
29 лютого 2020 15:51
8_Наявність працівників
29 лютого 2020 15:51
21_Гарантійний лист
29 лютого 2020 15:51
23_Банківська гарантія
29 лютого 2020 15:51
7_Наявність обладнання
29 лютого 2020 15:51
3_Довідка учасника
29 лютого 2020 15:51
1_Супровідний лист
29 лютого 2020 15:51
2_Відомості про учасника

Публічні документи

29 лютого 2020 11:49
Електронний підпис
29 лютого 2020 11:39
Довідки ПДФ.rar
29 лютого 2020 11:39
Відгуки.rar
29 лютого 2020 11:39
Інші документи.rar
29 лютого 2020 11:39
аналогічні договора_2.rar
29 лютого 2020 11:39
Інші документи_1.rar
29 лютого 2020 11:39
аналогічні договора_3.rar
29 лютого 2020 11:39
Працівники_2.rar
29 лютого 2020 11:39
аналогічні договора_1.rar
29 лютого 2020 11:39
Інші документи_2.rar
29 лютого 2020 11:39
аналогічні договора_4.rar
29 лютого 2020 11:39
працівники.rar
29 лютого 2020 11:39
Техніка,Офіс,Склад.rar
29 лютого 2020 11:39
Аналогічні договори.rar
29 лютого 2020 11:39
Кошторисник.rar
29 лютого 2020 11:39
Техпаспорти.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фортуна Закарпаття 2016"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фортуна Закарпаття 2016"
#40871071
Переможець 6 389 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 08:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 08:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фортуна Закарпаття 2016"
#40871071
6 389 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 12:04
дод угода 4.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 12:09
дод угода 3.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 09:06
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 15:17
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
25 березня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:42
Договір 14.rar укладений
23 березня 2020 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 14/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю проведення оплати за придбані Підрядником меблі, медичні вироби, обладнання та устаткування, що є складовими та включені до проектно-кошторисної документації по об'єкту "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Коритняни Ужгородського району - будівництво", Сторони погодилися доповнити пункт 3.1., 3.2., 5.1. та 5.2. Договору новим абзацом.
Номер договору про закупівлю: 14/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Преамбулу Договору підряду № 14/2020 від 23.03.2020року викласти в наступній редакції:Холмківська сільська рада в особі голови Вачилі Т Ю, що далі іменується "Замовник", яка діє на підсьаві ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні2 з однієї сторони та ТОВ "ФОРТУНА ЗАКАРПАТТЯ 2016" в особі директора Благи І І, що діє на підставі Статутут,надалі іменується "Виконавець" з другої сторони, уклали даний договір про нижченаведене: 2. У зв"язку із реформуванням медицини і завершенням будівельно-монтажних робіт по проекту "Велике будівництво" та необхідності здачі в експлуатацію будівлі амбулаторії для належного функціонування АЗПСМ та надання кваліфікованих медичних послуг жителям с Коритняни відповідно до підпункту 1 пунткут 3.7 розділу 3"Вартість робіт і порядок розрахунків" сторони за взаємною згодою сторін зменщують обсяги закупівлі на суму 129122,60 грн. 3. пункт 3.2 Договору підряду " 14/2020 від 23. березня 2020 року, викласти в наступній редакції: 3.2 Зобов"язання за даним договором на 2021 рік в межах бюджетних призначень становлять: вартість не вмонтованих меблів, медичних виробів, обладнання та устаткування 712122 ,00 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 14/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.2 Договору підряду №14/2020 від 23 березня 2020 року, викласти в наступній редакції: 3.2 Зобов"язання за даним договором на 2021 рік зменшити на суму 712122,00 грн. на вартість невмонтованого обладнання.
Номер договору про закупівлю: 14/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML