Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарські товари
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-02-12-000354-a 6e20bb5febcb4a559babafda1bc63159
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Середнікова Віта Станіславівна

+380445158730 sch-247@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 247 з поглибленим вивченням іноземних мов» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598788
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Миколи Закревського, буд. 37-Б
Контактна особа: Середнікова Віта Станіславівна
+380445158730
sch-247@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 13:58
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 найменувань
Господарські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського 37-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює розрахунок протягом 10 банківських днів з моменту підписання акта прийому-передачі або видаткової накладної на Товар згідно зі Специфікацією. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 12:46
ТД господарські товари 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:43
Дата відповіді: 13 лютого 2020 15:01
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Учасник може запропонувати товар-аналог, але якщо Учасник торгів хоче запропонувати аналогічний товар, який не вказаний в даному додатку, такий Учасник торгів, повинен до моменту подання пропозиції погодити з Замовником можливість закупівлі даного аналогу. (Додаток №1, п. 1.2)
2) У додатку №3 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовником було зазначено, що пропозиція Учасника повинна містити загальну вартість предмету закупівлі, характеристики запропонованого товару із зазначенням торгової марки, вартість одиниці продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
3) Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому до участі у закупівлях допущені всі учасники, чиї пропозиції відповідають вимогам закупівлі. Оскільки в Документації визначено, що загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням усіх витрат, пов'язаних з предметом закупівлі, при оцінці розглядається остаточна ціна. Усі пропозиції порівнюються системою електронних торгів, на підставі суми, уведеної учасником як ціна пропозиції. Замовник розглядатиме пропозицію з мінімальною ціною, незалежно від того, чи включає ціна ПДВ, чи ні.
аналоги
Дата подання: 14 лютого 2020 14:58
Подскажите,пожалуйста,каким образом можно согласовать аналоги? Хотела бы предложить пакеты фирмы Таки-Паки,печатки -Center,губки для посуды -Бонус
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 25 287,96
UAH з ПДВ
24 637,26
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 26 841,42
UAH з ПДВ
24 887,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 29 972,76
UAH з ПДВ
29 972,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 11:43
Електронний підпис
18 лютого 2020 11:43
ОПИС Модельний статут.pdf
18 лютого 2020 11:43
Згода з договором.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 16:48
ДМ Тендер.pdf
14 лютого 2020 16:48
York PL Sp.ółka губки ses 2018.jpg
14 лютого 2020 16:48
PRO Мыло cт 1 №66235.jpg
14 лютого 2020 16:48
image001.jpg
14 лютого 2020 16:48
GALA1.pdf
14 лютого 2020 16:48
ERDAL REX 3402 Германия.PDF
14 лютого 2020 16:48
цінова.pdf
14 лютого 2020 16:48
СЭС мус пакеты лист1.pdf
14 лютого 2020 16:48
рукавички КП.jpg
14 лютого 2020 16:48
метла отказное письмо.pdf
14 лютого 2020 16:48
лев2.jpeg
14 лютого 2020 16:48
лев1.jpeg
14 лютого 2020 16:48
Губки СЕС.pdf
14 лютого 2020 16:48
відомості.pdf
14 лютого 2020 16:48
9000_TM-Gardena_4.jpg
14 лютого 2020 16:48
9000_TM-Gardena_3.jpg
14 лютого 2020 16:48
9000_TM-Gardena_2.jpg
14 лютого 2020 16:48
9000_TM-Gardena_1.jpg
14 лютого 2020 16:48
05.03.02-03_10577_page1of1.pdf
14 лютого 2020 16:48
4. Витяг ЄДРПОУ (17.01.2020).pdf
14 лютого 2020 16:48
19. Виписка ЄДРПОУ.pdf
14 лютого 2020 16:48
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
14 лютого 2020 16:48
4. Витяг ЄДРПОУ (17.01.2020).pdf
14 лютого 2020 16:48
3. Свідоцтов ЄДРПОУ.pdf
14 лютого 2020 16:48
2. Код доступу (06.02.2018).pdf
14 лютого 2020 16:48
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 24 637,26
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 13:08

Документи

20 лютого 2020 13:08
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:04
Потокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
24 637,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 13:08
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:04
Потокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:45
Договір укладений
03 березня 2020 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 637,26
UAH (в тому числі ПДВ 4 106,21 UAH)