Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (3D принтер daVinci )
Очікувана вартість
37 700,00 UAH
UA-2020-02-12-000305-c 9cf6526bb1f24d9b80f36cbf3f46600f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Абрамов Олександр Євгенович

+380629529922 abramov_a_e@pstu.edu

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Приазовський державний технічний університет"
Код ЄДРПОУ: 02070812
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Університетська, 7
Контактна особа: Абрамов Олександр Євгенович
+380629529922
abramov_a_e@pstu.edu
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 10:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 10:43
Початок аукціону: 20 лютого 2020 14:28
Очікувана вартість: 37 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


3D принтер XYZPRINTING daVinci 3 в 1 Professional WiFi або еквівалент, з характеристиками не гірше характеристик даної моделі, зазначених в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
3D принтер XYZPRINTING daVinci 3 в 1 Professional WiFi або еквівалент, з характеристиками не гірше характеристик даної моделі, зазначених в тендерній документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, м. Маріуполь, вул. Університетська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 11:25
оголошення2.pdf
12 лютого 2020 10:39
Додаток 2 (проект договору).docx
12 лютого 2020 10:39
Додаток 1.docx
14 лютого 2020 11:25
оголошення2.pdf
12 лютого 2020 15:32
оголошення1.pdf
12 лютого 2020 10:39
оголошення.pdf
12 лютого 2020 10:39
Додаток 2 (проект договору).docx
12 лютого 2020 10:39
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:15
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:42
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Замовник завжди замовляє конкретну торгову марку, учасники торгів завжди мають змогу запропонувати, як заявлену торгову марку, указану в тендерній документації, так і еквівалентну пропозицію інших торгових марок з характеристиками не гірше зазначених в технічних характеристиках у тендерній документації
- Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. В оголошенні вказана вартість з ПДВ. Тому розглядатиме пропозицію с найменшою ціною, як формує система
- Приймаємо пропозиції від всіх фізичних та юридичних осіб, зареєстрованих як суб'єкти підприємницької діяльності. Брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.
3В принтер
Дата подання: 13 лютого 2020 14:33
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:52
Чи можна пропонувати аналог?
Відповідь:  Допускаємо на торги торгові марки або моделі еквівалентні з характеристиками не гірше зазначених в технічних характеристиках у тендерній документації
Додаткова комплектація пристрою
Дата подання: 14 лютого 2020 10:28
Дата відповіді: 14 лютого 2020 11:23
Шановний замовник. У технічних характеристиках висунута вимога щодо доукомплектації 3D Принтеру додатковими соплами 0,2 мм. Звертаємо Вашу увагу на те, що даний 3D Принтер не підтримує сопло такого діаметру згідно технічних характеристик пристрою на офіційному сайті виробника https://www.xyzprinting.com/ru-RU/product/da-vinci-1-0-pro-3-in-1 Застосування неоригінальних комплектуючих призведе до втрати гарантії на предмет закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Помилка була зроблена виходячи з реклами даного продукту. Оголошення оновлено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ 35 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" 33 500,00
UAH з ПДВ
32 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ 34 699,00
UAH з ПДВ
33 129,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Азов-Арсенал" 33 783,60
UAH з ПДВ
33 783,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 35 950,00
UAH з ПДВ
35 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 14:26
пропозиція.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 16:31
Гарантійний лист.pdf
17 лютого 2020 11:41
Довідка щодо статуту.pdf
17 лютого 2020 11:41
ЧП ШПАК.ZIP
17 лютого 2020 11:41
Комерційна пропозиція.pdf
17 лютого 2020 11:41
Довідки .pdf
17 лютого 2020 11:41
Сертификаты.rar

Публічні документи

18 лютого 2020 12:01
6 Статут чб.pdf
18 лютого 2020 12:01
9 Проект договору.pdf
18 лютого 2020 12:01
2 Витяг ПДВ чб.pdf
18 лютого 2020 12:01
7 Тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2020 12:01
1 Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА"

ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ

ПП "Азов-Арсенал"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ
#2900002797
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 14:49

Документи

24 лютого 2020 14:49
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ
#2900002797
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2020 14:49
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода укладений
27 липня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 11:26
договір укладений
19 травня 2020 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: додаткова угода № 1 від 27.07.2020р. договір № 2600 від 19.05.2020р.