Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15240000-2 - Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (Сардина, Скумбрія)
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2020-02-12-000296-c ● 5ee3f6984c604f419c42de42386f566f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня № 11" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 01110765 |
Вебсайт: | http://kmkl11.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Рогозівська, 6 |
Контактна особа: |
Майборода Євгенія Євгеніївна +380445687966 tender-kmkl11@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2020 10:39 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 10:39 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 13 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 банки
Консерви рибні Сардини Flagman натуральні з додаванням олії 230г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
150 банки
Консерви рибні Скумбрія Flagman натуральна з додаванням олії 240г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | пред'явлення Постачальником видаткової накладної | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 10:34 |
Оголошеня 15240000-2 Рибні консерви.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог (еквівалент) ?
Дата подання: 12 лютого 2020 17:00
Дата відповіді: 12 лютого 2020 17:35
Аналоги інших торгових марок дозволені ?
Відповідь: Закупівля здійснюється відповідно до положень наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Умовами Закупівлі передбачені конкретні торгові марки та виробники Товарів, оскільки Замовник має позитивний досвід споживання таких Товарів.
Пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам Закупівлі розглядатись не будуть. Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх Пропозицій.
Пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам Закупівлі розглядатись не будуть. Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх Пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-12-000296-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФЛАГМАН СІФУД", Код ЄДРПОУ:39369112
Дата подання: 20 лютого 2020 17:13
Оскарження рішення про відхилення нашої пропозиції
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД» в протоколі (рішенні) засідання Комітету КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 11" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) про відхилення пропозиції №19 від 19.02.2020р., вказано причину дискваліфікації нашого Товариства – не відповідність тендерній документації. З даним рішенням ми не згодні, та просимо обґрунтувати причину дискваліфікації нашого Товариства.
Всі документи, що були вказані в оголошенні до закупівлі ми надали. Дана продукція виготовляється «ТОВ Миколаїврибпром» під наше замовлення, з імпортованої нами сировини, під нашою торговою маркою TM Flagman. Договір виготовлення продукції з давальницької сировини Миколаїврибпром ТОВ, був доданий до списку наших документів при подачі пропозиції.
Також просимо звернути увагу, що наша тендерна пропозиція 8 667,00 грн. відповідає ринковій вартості предмету закупівлі, та є значно нижчою, ніж пропозиція ФОП Мельник Лілії Миколаївни 12900,00 грн.
Просимо повторно подивитись пакет документів наданий нами до тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Всі документи, що були вказані в оголошенні до закупівлі ми надали. Дана продукція виготовляється «ТОВ Миколаїврибпром» під наше замовлення, з імпортованої нами сировини, під нашою торговою маркою TM Flagman. Договір виготовлення продукції з давальницької сировини Миколаїврибпром ТОВ, був доданий до списку наших документів при подачі пропозиції.
Також просимо звернути увагу, що наша тендерна пропозиція 8 667,00 грн. відповідає ринковій вартості предмету закупівлі, та є значно нижчою, ніж пропозиція ФОП Мельник Лілії Миколаївни 12900,00 грн.
Просимо повторно подивитись пакет документів наданий нами до тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 15:53
Згідно наказу № 10 від 19.03.2019 Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”
Згідно пункту 5, 6 розділу II. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі
5. На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.
6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону.
ЕСЗ надає можливість учаснику відкликати (анулювати) свою пропозицію до закінчення строку її подання, встановленого замовником.
Замовником перевірено, та встановлено, що зазначена Вами інформація не є правдивою.
Завершення прийому пропозицій зазначено 17.02.2020 10:39
Однак більшість документів, у тому числі цінову пропозицію завантажено до системи PROZORRO після проведення аукціону, а саме 18.02.2020 16.01-16.02
Враховуючи вище наведене, Замовник вважає надану інформацію на Вашу вимогу вичерпною, а своє рішення про визнання перможцем даної закупівлі - правомірним.
Згідно пункту 5, 6 розділу II. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі
5. На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.
6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону.
ЕСЗ надає можливість учаснику відкликати (анулювати) свою пропозицію до закінчення строку її подання, встановленого замовником.
Замовником перевірено, та встановлено, що зазначена Вами інформація не є правдивою.
Завершення прийому пропозицій зазначено 17.02.2020 10:39
Однак більшість документів, у тому числі цінову пропозицію завантажено до системи PROZORRO після проведення аукціону, а саме 18.02.2020 16.01-16.02
Враховуючи вище наведене, Замовник вважає надану інформацію на Вашу вимогу вичерпною, а своє рішення про визнання перможцем даної закупівлі - правомірним.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФЛАГМАН СІФУД" #39369112 |
Відхилено |
8 667,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 15:28
|
ФОП Мельник #2963009588 |
Переможець |
12 900,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 15:32
|
Дог _43 від 26.02.2020р. ФОП Мельник (Консерва рибна).PDF | укладений |
26 лютого 2020 14:55
|