Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2020-02-12-000252-c bf064da4ec6a4020b3a7e8d616e724f1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попужайло Олена Юріївна

+380994778065 ngb1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство «Нікопольська міська лікарня №1» Нікопольської міської ради»
Код ЄДРПОУ: 26238302
Місцезнаходження: 53211, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул.50 років НЗФ 2а
Контактна особа: Попужайло Олена Юріївна
+380994778065
ngb1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 10:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 10:27
Початок аукціону: 21 лютого 2020 12:29
Очікувана вартість: 144 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Ноутбук Dell Inspiron 3582 (3582N54H1IHD_LBK)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53210, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул 50 років НЗФ 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата товару здійснюється увідповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Оплата вартості Товару, визначеного в Договорі, здійснюється Платником за пред’явленим рахунком протягом 10 календарних днів на підставі накладної, підписаної Платником та Постачальником. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з датиотримання Платником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.Тип оплати Післяоплата Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 10:23
Вимоги ноутбуки 2020.docx
12 лютого 2020 10:23
Додаток 2 Ноутбуки.docx
12 лютого 2020 10:23
Додаток 1 ноутбуки.docx
12 лютого 2020 10:23
Договір КП НМЛ 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 12 лютого 2020 10:48
Дата відповіді: 12 лютого 2020 14:34
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо учасників уважно читати умови закупівлі , не відбираючи час на такі відписки, у тендерного комітета замовника .Перегляньте уважно ще раз розділ документації, ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ !!!!!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:13
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:27
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, але тільки ті які відповідають технічним характеристикам які вказані в нашій локументації.
Читайте уважно докумети , ми вже забовязали учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару!!!!
Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-000252-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 26 лютого 2020 16:03
Повернення на кваліфікацію
У звя'язку з технічною помилкою при завантаженні пакету всіх наебхідних документів, а саме авторизаційоного листа.
Просимо замовника повернути ТОВ "Компаком-2000" на перекваліфікацію, та надати можливість додати втрачені документи до складу своєї пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 13:46
Шановний учаснику закупівлі ! У вимогах до кваліфікації учасників було чітко прописано ,що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції оригінали наступних документів:
- З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Professional 64bit. , Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного представника Microsoft в Україні (дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником абопредставництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України ) про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Professional 64bit. має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
У разі ненадання зазначених документів, пропозиція учасника не розглядається та відхиляється замовником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Білоус Сергій Миколайович 94 395,00
UAH з ПДВ
94 395,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 109 584,00
UAH з ПДВ
109 584,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 144 000,00
UAH з ПДВ
129 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 137 025,00
UAH з ПДВ
133 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 09:17
Лист _ гарантія.pdf
20 лютого 2020 09:17
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
20 лютого 2020 09:17
Договір з НП.pdf
20 лютого 2020 09:17
Гарантійний лист 1.pdf
20 лютого 2020 09:17
Гігієна Esp Dell.pdf
20 лютого 2020 09:17
Лист згода.pdf
20 лютого 2020 09:17
Уставні_завірені.zip
20 лютого 2020 09:17
Довідка_рахунок _2_.pdf
20 лютого 2020 09:17
Про ліцензування.pdf
20 лютого 2020 09:17
Довідка підпис.pdf
20 лютого 2020 09:17
Лист згода 1.pdf
20 лютого 2020 09:17
Довідка_рахунок.pdf
20 лютого 2020 09:17
Довідка.pdf
20 лютого 2020 09:17
Витяг розширений.pdf
20 лютого 2020 09:17
Довідка ст.17_повна.pdf
20 лютого 2020 09:17
Згода з договором.pdf
20 лютого 2020 09:17
Лист-гарантія.pdf
20 лютого 2020 09:17
Довідка ст.17.pdf
20 лютого 2020 09:17
Гарантійний лист.pdf
20 лютого 2020 09:17
Довідка без печатки.pdf
20 лютого 2020 09:17
Лист - згода 2.pdf
20 лютого 2020 09:17
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 14:58
Досвід 2000.rar
19 лютого 2020 14:58
Сервіс_центри.pdf
19 лютого 2020 14:58
Цінова Пропозицiя.pdf
19 лютого 2020 14:58
Лист гарантія.pdf
19 лютого 2020 14:58
декларація Dell_Inspiron.pdf
19 лютого 2020 14:58
Гарантійний лист.pdf
19 лютого 2020 14:58
Dell СЄС.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 09:59
Електронний підпис
20 лютого 2020 09:54
лист-згода фахівець.pdf
20 лютого 2020 09:54
Лист-згода на ремонт.pdf
20 лютого 2020 09:54
Dell 3580, 3581, 3582, 3584.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Білоус Сергій Миколайович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Білоус Сергій Миколайович
#3300505092
Відхилено 94 395,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 08:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 109 584,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 14:31
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 129 999,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 14:33
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 133 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 11:34

Документи

25 лютого 2020 08:50
Протокол

Документи

26 лютого 2020 14:30
Протокол

Документи

26 лютого 2020 14:32
Протокол

Документи

02 березня 2020 11:34
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
133 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2020 11:34
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
10 березня 2020 11:17