Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки (для техніки «Plasser&Theurer»)»
Очікувана вартість
3 487 606,66 UAH
UA-2020-02-12-000245-b 76c6493d712a4c22956e56115cc8d289
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій

+380444069837 crekm.dog1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 15:56
Очікувана вартість: 3 487 606,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штуки
Лот № 1 «Запасні частини до колійних машин виробництва фірми «Plasser&Theurer»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 09:20
ТД_ЗЧ_Plasser_торги_11.02.2020_.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-08-000039 ● d3e7b6b3e27347bf847183e3d54c9815
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.12.2020 № 83

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.12.2020 № 83.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-02-12-000245-b 12.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА" 3 487 606,44
UAH з ПДВ
3 470 588,46
UAH з ПДВ
Документи
"METALHIMCARGO” Ltd. 3 477 549,16
UAH з ПДВ
3 477 549,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 16:32
Заявка пропозиція 2
26 лютого 2020 08:54
Доки з ЕЦП.rar
26 лютого 2020 08:54
22 додаток 11.pdf
26 лютого 2020 08:54
20 3.7.3 Сертифікат ISO.pdf
26 лютого 2020 08:54
19 Лист представництво.pdf
26 лютого 2020 08:54
14 Додаток 10.pdf
26 лютого 2020 08:54
13 довідки банку.pdf
26 лютого 2020 08:54
12 Довідка довкілля.pdf
26 лютого 2020 08:54
10 ВИТЯГ ПДВ.pdf
26 лютого 2020 08:54
6 Особа підписант.pdf
26 лютого 2020 08:54
4 Працівники додаток 13.pdf
26 лютого 2020 08:54
Лист НБУ по ліцензії.pdf
26 лютого 2020 08:54
1 Пропозиція заявка.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 19:45
Установчий акт.pdf
25 лютого 2020 19:45
Сертифіка ISO.pdf
25 лютого 2020 19:45
пропозиція.pdf
25 лютого 2020 19:45
працівники.pdf
25 лютого 2020 19:45
ПАСПОРТ.pdf
25 лютого 2020 19:45
особа підписант.pdf
25 лютого 2020 19:45
МЕТАЛХИМКАРГО АКТ.pdf
25 лютого 2020 19:45
дослідження.pdf
25 лютого 2020 19:45
досвід.pdf
25 лютого 2020 19:45
додаток 11.pdf
25 лютого 2020 19:45
додаток 10.pdf
25 лютого 2020 19:45
додаток 9.pdf
25 лютого 2020 19:45
додаток 7.pdf
25 лютого 2020 19:45
додаток 5.pdf
25 лютого 2020 19:45
додаток 4.pdf
25 лютого 2020 19:45
довкілля.pdf
25 лютого 2020 19:45
декларація.pdf
25 лютого 2020 19:45
відвантаження.pdf
25 лютого 2020 19:45
passport_Lazarov (1).pdf
25 лютого 2020 19:45
Bank Reference METALHIMKARGO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"

"METALHIMCARGO” Ltd.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
#41243966
Переможець 3 470 588,46
UAH з ПДВ
13 березня 2020 09:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
#41243966
3 470 588,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 19:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:35
ду 20033.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:02
ду 20033.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 15:49
20033.pdf укладений
25 березня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20033
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20033
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 470 588,46
UAH (в тому числі ПДВ 578 431,41 UAH)