Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу приміщень комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький Ліцей» Запорізької обласної ради, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 2 (ДК 021:2015 (CPV): 51700000-9-Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)
Очікувана вартість
343 688,40 UAH
UA-2020-02-12-000018-b ● 26fbdad4300947c1b8008c4a83ebf525
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20508841 |
Вебсайт: | http://internat4.ucoz.net |
Місцезнаходження: | 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2 |
Контактна особа: |
Третяк Юлія Юріївна +380612526286 zp.inter4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 07:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 15:49 |
Очікувана вартість: | 343 688,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 344,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу приміщень комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький Ліцей» Запорізької обласної ради, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 2 (ДК 021:2015 (CPV): 51700000-9-Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконані послуги здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 16:36 |
Перелік змін.docx | |
19 лютого 2020 16:36 |
Додаток 2.docx | |
19 лютого 2020 16:36 |
ТД на пожарку.docx | |
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 7.docx | |
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 6.docx | |
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 5.docx | |
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 4.docx | |
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 3.docx | |
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 1.docx |
19 лютого 2020 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 лютого 2020 16:36 |
Перелік змін.docx
|
||||||
19 лютого 2020 16:36 |
Додаток 2.docx
|
||||||
19 лютого 2020 16:36 |
ТД на пожарку.docx
|
||||||
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 7.docx
|
||||||
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 6.docx
|
||||||
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 5.docx
|
||||||
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 4.docx
|
||||||
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 3.docx
|
||||||
12 лютого 2020 07:58 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Трудові книжки
Дата подання: 19 лютого 2020 16:19
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:57
Добрий день. Відповідно до вимог Тендерної документації потрібно надати:Для підтвердження технічної можливості для усунення недоліків учасник надає документальне підтвердження про наявність кваліфікованого персоналу у штаті підприємства, а саме наявність диспетчерської служби (наказ про створення диспетчерської служби, документи на працівників диспетчерської служби (копії трудових книжок, першої та сторінки із відповідним записом). Чи можна надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності диспетчерської служби трудові угоди, а не копії трудових книжок, адже найчастіше на практиці роботодавці укладають з працівниками трудові договори або трудові угоди.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ст.24 КЗпПУ при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Тому Замовник вважає, якщо учасник укладає трудову угоду з працівниками то має можливість надати і їхню трудову книжку. Виходячи з усього вищезазначеного вимогу, щодо трудових книжок Замовник залишає без змін.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Тому Замовник вважає, якщо учасник укладає трудову угоду з працівниками то має можливість надати і їхню трудову книжку. Виходячи з усього вищезазначеного вимогу, щодо трудових книжок Замовник залишає без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАЙЕРТЕК" |
219 432,74
UAH з ПДВ
|
219 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
242 800,00
UAH з ПДВ
|
219 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
308 333,91
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВОГНЕЗАХИСТ" |
342 949,00
UAH з ПДВ
|
304 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ |
320 140,00
UAH з ПДВ
|
305 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАЙЕРТЕК" #40640156 |
Відхилено |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 14:06
|
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" #39345421 |
Відхилено |
219 420,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 14:28
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 15:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВОГНЕЗАХИСТ" #31676678 |
Відхилено |
304 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 15:46
|
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ #39795160 |
Відхилено |
305 500,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 16:21
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 березня 2020 16:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі