Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Сир твердий сичужний (з масовою часткою жиру в сухій речовині не менше 50%); Сир кисломолочний ваговий (з масово часткою жиру 9,0%)
Очікувана вартість
712 998,16 UAH
UA-2020-02-11-005283-b dc1fdc3fb8f54220a386f662e5c6b183
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симутенко Віктор Миколайович

380992120976 V.symutenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" імені І.Г.Харитоненка Державної прикордонної служби України
Код ЄДРПОУ: 38245193
Вебсайт: http://kadetka.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165
Контактна особа: Симутенко Віктор Миколайович
380992120976
V.symutenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 11:42
Очікувана вартість: 712 998,16 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 564,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1472 кілограми
Сир твердий сичужний (з масовою часткою жиру в сухій речовині не менше 50%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
5014 кілограми
Сир кисломолочний ваговий (з масово часткою жиру 9,0%))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 15 банківських днів з моменту підписання накладної на партію товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 банківських днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця на відповідне цільове призначення Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-005283-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Опанасенко Микола Борисович", Код ЄДРПОУ:2095210930
Дата подання: 12 лютого 2020 13:55
зміни до документації
Відповідно до додатку 2, пункту 1.2.2 тендерних документацій на закупівлю, передбачено подання - Копії позитивного Акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, з датою не раніше ніж за 10 місяців до дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
- Копія політики Учасника у сфері якості, безпечності харчових продуктів та екологічного управління; копія наказу Учасника про призначення відповідального за безпечність харчових продуктів; копія наказу Учасника про проведення навчання працівників; копія методики Учасника управління обладнанням; копія методики Учасника оцінки постачальників; копія методики Учасника ідентифікації та аналізу небезпечних чинників; копія методики установлення плану НАССР; копія опису Учасника харчових продуктів (що є предметом закупівлі); копія методики Учасника управління невідповідною продукцією; копія методики Учасника вилучення/відкликання харчових продуктів; копія настанови Учасника з управління безпечністю, якістю харчових продуктів та екологічного управління; копія інструкції Учасника по запобіганню попадання сторонніх продуктів в харчові продукти; копія інструкції Учасника по миттю та дезінфекції обладнання і приміщень; копія програми санітарного контролю Учасника; копія програми Учасника зберігання та транспортування продуктів харчування.
Прошу замінити даний пункт на пункт, щодо надання копії Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, як доказ впровадження на підприємстві системи НАССР.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 18:39
Частиною 2 пункту 2 статті 20 Закону України №771 від 23 грудня 1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон 771) передбачено, що оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
При цьому слід враховувати, що з 20 вересня 2019 року впровадження системи НАССР обов’язкове для всіх потужностей, в т. ч. і для постачальників та перевізників харчових продуктів.
Відповідно до частини 1 пункту 6 статті 21 Закону 771, з метою виконання процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, оператори ринку надають компетентному органу під час здійснення державного контролю докази відповідності їх діяльності вимогам з урахуванням сфери діяльності та обсягу виробництва, а також спрощеним вимогам для невеликих потужностей та потужностей, діяльність яких має незначний ступінь ризику для здоров’я споживачів.
Ефективність впровадження системи НАССР перевіряється аудиторами Держпродспоживслужби України.
Згідно частини 7 статті 21 Закону 771, сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, замовник не може видалити або замінити вимоги п. 1.2.2. тендерної документації на запропонований Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, оскільки наявність саме позитивного Акту компетентного органу, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, підтверджує виконання оператором ринку запровадженої системи НАССР.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 641 698,00
UAH з ПДВ
641 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА 712 998,16
UAH з ПДВ
712 998,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 12:32
sign.p7s
26 лютого 2020 12:31
4.zip
26 лютого 2020 12:30
3.zip
26 лютого 2020 12:30
2.zip
26 лютого 2020 12:30
1.zip

Публічні документи

04 березня 2020 18:49
довідка МВС.pdf
04 березня 2020 18:49
Довідка ДПС.pdf
29 лютого 2020 15:47
опис.pdf
26 лютого 2020 21:38
sign.p7s
26 лютого 2020 19:50
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 19:50
Статуту Дезінфектора.pdf
26 лютого 2020 19:50
Санітарний контроль Б.pdf
26 лютого 2020 19:50
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 19:50
програма зберігання.pdf
26 лютого 2020 19:50
Паспорт Бебко.pdf
26 лютого 2020 19:50
оцінка постачальників.pdf
26 лютого 2020 19:50
Опис Сири.pdf
26 лютого 2020 19:50
Навчання дезінфектора.pdf
26 лютого 2020 19:50
Навчання Бебко.pdf
26 лютого 2020 19:50
Мед книжка Бебко.pdf
26 лютого 2020 19:50
Ліцензія дезінфектора.pdf
26 лютого 2020 19:50
Листи по ст. 17.pdf
26 лютого 2020 19:50
Лист згода.pdf
26 лютого 2020 19:50
ІПН Бебко.pdf
26 лютого 2020 19:50
Договір перевезення.pdf
26 лютого 2020 19:50
Договір обробки ТЗ Б.pdf
26 лютого 2020 19:50
довідка про транспорт.pdf
26 лютого 2020 19:50
Довідка про Статут.pdf
26 лютого 2020 19:50
Довідка про санкції.pdf
26 лютого 2020 19:50
Довідка про ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2020 19:49
Гарантійний лист на ТЗ.pdf
26 лютого 2020 19:49
Відгук сичужний.pdf
26 лютого 2020 19:49
Відгук сир9.pdf
26 лютого 2020 19:49
акти обробки ТЗ.pdf
26 лютого 2020 19:49
АКТ (НАССР).pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

Критерій Вимога Підтвердження

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Відхилено 641 698,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 18:31
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА
#2892413789
Переможець 712 998,16
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 18:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 18:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА
#2892413789
712 998,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 березня 2020 10:49
Договір №22-20 від 11.03.2020.pdf укладений
11 березня 2020 10:49
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 16:20
ДУ №6-20 від 30.12.2020 до дог.№22-20 від 11.03.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:19
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2020 14:14
ДУ_№5-20_до_договору_№22-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:13
sign.p7s зміни до договору
10 грудня 2020 14:08
Додаткова_угода_4-20_до_Договору_22-20_вiд_11.03.2020_р.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:07
sign.p7s зміни до договору
30 жовтня 2020 16:25
ДУ_№3-20_до_дог.22-20.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 16:25
sign.p7s зміни до договору
23 вересня 2020 16:26
ДУ 2-20 від 22.09.2020р. до договору №22-20.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:25
sign.p7s зміни до договору
18 червня 2020 09:51
Додаткова угода 1-20 до договору 22-20 від 11.03.2020.pdf зміни до договору
18 червня 2020 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 180052,76 грн. (Сто вісімдесят тисяч п'ятдесят дві грн. 76 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить : 532945,40 грн. (П’ятсот тридцять дві тисячі дев’ятсот сорок п’ять грн. 40 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 135674,65 грн. (Сто тридцять п’ять тисяч шістсот сімдесят чотири грн. 65 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить: 397270,75 грн. (Триста дев’яносто сім тисяч двісті сімдесят грн. 75 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 125434,47 грн. (сто двадцять п’ять тисяч чотириста тридцять чотири грн. 47 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить 271836,28 грн. (двісті сімдесят одна тисяча вісімсот тридцять шість грн. 28 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 29180,93 грн. (двадцять дев’ять тисяч сто вісімдесят грн. 90 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить: 242655,35 грн. (двісті сорок дві тисячі шістсот п’ятдесят п’ять грн. 35 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в старій редакції) та абзацу 8 п. 12.1 розділу 12 "Інші умови" Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію. п. 11.1 розділу 11 "Дія договору": "Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов'язань, а в частині зобов'язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку".
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку