Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
533 271,75 UAH
UA-2020-02-11-005222-b e32c0ec503a74457a863f3d49b23a890
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симутенко Віктор Миколайович

380992120976 V.symutenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" імені І.Г.Харитоненка Державної прикордонної служби України
Код ЄДРПОУ: 38245193
Вебсайт: http://kadetka.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165
Контактна особа: Симутенко Віктор Миколайович
380992120976
V.symutenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 12:06
Очікувана вартість: 533 271,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 666,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43675 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 15 банківських днів з моменту підписання накладної на партію товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 банківських днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця на відповідне цільове призначення Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 14:03
ТД із змінам Картопля 17.02.2020р.doc
17 лютого 2020 14:02
Зміни 17.02.2020 р Картопля.docx
17 лютого 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 14:03
ТД із змінам Картопля 17.02.2020р.doc
11 лютого 2020 18:52
ТД Картопля 11.02.2020р.doc
17 лютого 2020 14:02
Зміни 17.02.2020 р Картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 12 лютого 2020 16:17
Дата відповіді: 13 лютого 2020 16:51
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Картопля постачається 3 рази на місяць орієнтовно по 2000 кг. (квітень, травень, вересень – грудень).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-005222-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Опанасенко Микола Борисович", Код ЄДРПОУ:2095210930
Дата подання: 12 лютого 2020 13:58
зміни до документації
Відповідно до додатку 2, пункту 1.2.2 тендерних документацій на закупівлю, передбачено подання - Копії позитивного Акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, з датою не раніше ніж за 10 місяців до дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
- Копія політики Учасника у сфері якості, безпечності харчових продуктів та екологічного управління; копія наказу Учасника про призначення відповідального за безпечність харчових продуктів; копія наказу Учасника про проведення навчання працівників; копія методики Учасника управління обладнанням; копія методики Учасника оцінки постачальників; копія методики Учасника ідентифікації та аналізу небезпечних чинників; копія методики установлення плану НАССР; копія опису Учасника харчових продуктів (що є предметом закупівлі); копія методики Учасника управління невідповідною продукцією; копія методики Учасника вилучення/відкликання харчових продуктів; копія настанови Учасника з управління безпечністю, якістю харчових продуктів та екологічного управління; копія інструкції Учасника по запобіганню попадання сторонніх продуктів в харчові продукти; копія інструкції Учасника по миттю та дезінфекції обладнання і приміщень; копія програми санітарного контролю Учасника; копія програми Учасника зберігання та транспортування продуктів харчування.
Прошу замінити даний пункт на пункт, щодо надання копії Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, як доказ впровадження на підприємстві системи НАССР.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 18:40
Частиною 2 пункту 2 статті 20 Закону України №771 від 23 грудня 1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон 771) передбачено, що оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
При цьому слід враховувати, що з 20 вересня 2019 року впровадження системи НАССР обов’язкове для всіх потужностей, в т. ч. і для постачальників та перевізників харчових продуктів.
Відповідно до частини 1 пункту 6 статті 21 Закону 771, з метою виконання процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, оператори ринку надають компетентному органу під час здійснення державного контролю докази відповідності їх діяльності вимогам з урахуванням сфери діяльності та обсягу виробництва, а також спрощеним вимогам для невеликих потужностей та потужностей, діяльність яких має незначний ступінь ризику для здоров’я споживачів.
Ефективність впровадження системи НАССР перевіряється аудиторами Держпродспоживслужби України.
Згідно частини 7 статті 21 Закону 771, сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, замовник не може видалити або замінити вимоги п. 1.2.2. тендерної документації на запропонований Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, оскільки наявність саме позитивного Акту компетентного органу, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, підтверджує виконання оператором ринку запровадженої системи НАССР.
Номер вимоги: UA-2020-02-11-005222-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АНДРІЄНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3178902108
Дата подання: 14 лютого 2020 14:27
видалення вимоги 1.2.2
просимо видалити вимогу пункту 1.2.2. або замінити її на вимогу щодо надання копій Сетртифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів та Сертифікату на систему управліня, як докази впровадження на підприємстві системі НАССР
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 18:53
Замовник не може видалити або замінити пункт 1.2.2 додатку 2 тендерної документації.
Відповідь надана на вимогу UA-2020-02-11-005222-b.a1 , яка є аналогічною.
Номер вимоги: UA-2020-02-11-005222-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: АНДРІЄНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3178902108
Дата подання: 14 лютого 2020 14:27
видалення вимоги 1.2.2
просимо видалити вимогу пункту 1.2.2. або замінити її на вимогу щодо надання копій Сетртифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів та Сертифікату на систему управліня, як докази впровадження на підприємстві системі НАССР
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 18:53
Замовник не може видалити або замінити пункт 1.2.2 додатку 2 тендерної документації.
Відповідь надана на вимогу UA-2020-02-11-005222-b.a1 , яка є аналогічною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 497 021,50
UAH з ПДВ
497 021,50
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧЕВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА 527 594,00
UAH з ПДВ
527 594,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мазна Н.В. 533 000,00
UAH з ПДВ
533 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 22:23
Електронний підпис
26 лютого 2020 22:22
Пропозиція 3 ч.zip
26 лютого 2020 22:22
Пропозиція 2 ч.zip
26 лютого 2020 22:22
Пропозиція 1 ч.zip

Публічні документи

11 березня 2020 19:25
довідка МВС.pdf
11 березня 2020 19:25
довідка ДПС.pdf
05 березня 2020 19:51
опис.pdf
26 лютого 2020 21:47
Електронний підпис
26 лютого 2020 21:40
Електронний підпис
26 лютого 2020 21:40
Електронний підпис
26 лютого 2020 19:57
цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2020 19:57
Статуту Дезінфектора.pdf
26 лютого 2020 19:57
санітарний контроль.pdf
26 лютого 2020 19:57
Протокол випробувань.pdf
26 лютого 2020 19:57
проект договору.pdf
26 лютого 2020 19:57
Паспорт Бучева.pdf
26 лютого 2020 19:57
оцінка постачальників.pdf
26 лютого 2020 19:57
опис картопля.pdf
26 лютого 2020 19:57
Накази Бучева.pdf
26 лютого 2020 19:57
Навчання дезінфектора.pdf
26 лютого 2020 19:57
медкнижка+навчання.pdf
26 лютого 2020 19:57
ліцензія дезінфектора.pdf
26 лютого 2020 19:57
листи по ст. 17.pdf
26 лютого 2020 19:56
лист згода.pdf
26 лютого 2020 19:56
ІПН Бучева.pdf
26 лютого 2020 19:56
договір перевезення.pdf
26 лютого 2020 19:56
договір оренди.pdf
26 лютого 2020 19:56
Договір обробки ТЗ.pdf
26 лютого 2020 19:56
довідка про транспорт.pdf
26 лютого 2020 19:56
довідка про статут.pdf
26 лютого 2020 19:56
довідка про санкції.pdf
26 лютого 2020 19:56
довідка про ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2020 19:56
гарантійний лист на ТЗ.pdf
26 лютого 2020 19:56
відгук.pdf
26 лютого 2020 19:56
Аналогічний договір.pdf
26 лютого 2020 19:56
акти обробки ТЗ.pdf
26 лютого 2020 19:56
Акт НАССР.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 11:02
картошка.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧЕВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА

ФОП Мазна Н.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#3215814315
Відхилено 497 021,50
UAH з ПДВ
05 березня 2020 17:12
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧЕВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА
#2590306588
Переможець 527 594,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧЕВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА
#2590306588
527 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 16:53
ДУ_№6-21_до_дог.№27-20_вiд_20.03.2020.pdf зміни до договору
26 січня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:23
ДУ №5-20 від 30.12.2020 до дог.№27-20 від 20.03.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:33
Додаткова_угода_4-20_до_Договору_27-20_вiд_20.03.2020_р.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 16:45
ДУ_№3-20_до_дог.27-20.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 16:38
ДУ 2-20 від 22.09.2020р. до договору №27-20.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 10:03
Додаткова угода 1-20 до договору 27-20 від 20.03.2020.pdf зміни до договору
18 червня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 11:25
Договір №27-20 від 20.03.2020.pdf укладений
20 березня 2020 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 120002,72 грн. (Сто двадцять тисяч дві грн. 72 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить : 407591,28грн. (Чотириста сім тисяч п’ятсот дев’яносто одна грн. 28 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 27626,96 грн. (Двадцять сім тисяч шістсот двадцять шість грн. 96 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить: 379964,32 грн. (Триста сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят чотири грн. 32 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 126320,56 грн. (сто двадцять шість тисяч триста двадцять грн. 56 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить: 253643,76 грн. (двісті п’ятдесят три тисячі шістсот сорок три грн. 76 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 58673,77 грн. (п’ятдесят вісім тисяч шістсот сімдесят три грн. 77 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить: 194969,99 грн. (сто дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот шістдесят дев’ять грн. 99 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в старій редакції) та абзацу 8 п. 12.1 розділу 12 "Інші умови" Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію. п. 11.1 розділу 11 "Дія договору": "Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов'язань, а в частині зобов'язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку".
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити загальну суму Договору в межах 20 відсотків відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла до 19.04.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 233 867,59
UAH