Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі марковані категорії С1 і вище
Очікувана вартість
223 171,20 UAH
UA-2020-02-11-005149-b 702aa68ac46c44ecbb73162484e7433f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симутенко Віктор Миколайович

380992120976 V.symutenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" імені І.Г.Харитоненка Державної прикордонної служби України
Код ЄДРПОУ: 38245193
Вебсайт: http://kadetka.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165
Контактна особа: Симутенко Віктор Миколайович
380992120976
V.symutenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 15:12
Очікувана вартість: 223 171,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 115,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99630 штуки
Яйця курячі марковані категорії С1 і вище
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 15 банківських днів з моменту підписання накладної на партію товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 банківських днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця на відповідне цільове призначення Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 18:39
ТД Яйця 11.02.2020р.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-005149-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Опанасенко Микола Борисович", Код ЄДРПОУ:2095210930
Дата подання: 12 лютого 2020 14:02
зміни до документації
Відповідно до додатку 2, пункту 1.2.2 тендерних документацій на закупівлю, передбачено подання - Копії позитивного Акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, з датою не раніше ніж за 10 місяців до дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
- Копія політики Учасника у сфері якості, безпечності харчових продуктів та екологічного управління; копія наказу Учасника про призначення відповідального за безпечність харчових продуктів; копія наказу Учасника про проведення навчання працівників; копія методики Учасника управління обладнанням; копія методики Учасника оцінки постачальників; копія методики Учасника ідентифікації та аналізу небезпечних чинників; копія методики установлення плану НАССР; копія опису Учасника харчових продуктів (що є предметом закупівлі); копія методики Учасника управління невідповідною продукцією; копія методики Учасника вилучення/відкликання харчових продуктів; копія настанови Учасника з управління безпечністю, якістю харчових продуктів та екологічного управління; копія інструкції Учасника по запобіганню попадання сторонніх продуктів в харчові продукти; копія інструкції Учасника по миттю та дезінфекції обладнання і приміщень; копія програми санітарного контролю Учасника; копія програми Учасника зберігання та транспортування продуктів харчування.
Прошу замінити даний пункт на пункт, щодо надання копії Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, як доказ впровадження на підприємстві системи НАССР.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 18:36
Частиною 2 пункту 2 статті 20 Закону України №771 від 23 грудня 1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон 771) передбачено, що оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
При цьому слід враховувати, що з 20 вересня 2019 року впровадження системи НАССР обов’язкове для всіх потужностей, в т. ч. і для постачальників та перевізників харчових продуктів.
Відповідно до частини 1 пункту 6 статті 21 Закону 771, з метою виконання процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, оператори ринку надають компетентному органу під час здійснення державного контролю докази відповідності їх діяльності вимогам з урахуванням сфери діяльності та обсягу виробництва, а також спрощеним вимогам для невеликих потужностей та потужностей, діяльність яких має незначний ступінь ризику для здоров’я споживачів.
Ефективність впровадження системи НАССР перевіряється аудиторами Держпродспоживслужби України.
Згідно частини 7 статті 21 Закону 771, сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, замовник не може видалити або замінити вимоги п. 1.2.2. тендерної документації на запропонований Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, оскільки наявність саме позитивного Акту компетентного органу, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, підтверджує виконання оператором ринку запровадженої системи НАССР.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 169 371,00
UAH з ПДВ
169 371,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА 223 171,20
UAH з ПДВ
223 171,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 09:46
Електронний підпис
21 лютого 2020 09:44
яйця кадети 4.rar
21 лютого 2020 09:44
яйця кадети 3.rar
21 лютого 2020 09:44
яйця кадети 2.rar
21 лютого 2020 09:44
яйця кадети 1.rar

Публічні документи

04 березня 2020 18:50
довідка МВС.pdf
04 березня 2020 18:50
Довідка ДПС.pdf
29 лютого 2020 16:05
опис.pdf
26 лютого 2020 21:37
Електронний підпис
26 лютого 2020 01:08
Якість Яйця.pdf
26 лютого 2020 01:08
цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2020 01:08
Статуту Дезінфектора.pdf
26 лютого 2020 01:08
Санітарний контроль Б.pdf
26 лютого 2020 01:08
проект договору.pdf
26 лютого 2020 01:08
програма зберігання.pdf
26 лютого 2020 01:08
Паспорт Бебко.pdf
26 лютого 2020 01:08
оцінка постачальників.pdf
26 лютого 2020 01:08
Опис яйця.pdf
26 лютого 2020 01:08
Навчання дезінфектора.pdf
26 лютого 2020 01:08
Навчання Бебко.pdf
26 лютого 2020 01:07
Мед книжка Бебко.pdf
26 лютого 2020 01:07
Ліцензія дезінфектора.pdf
26 лютого 2020 01:07
Листи по ст. 17.pdf
26 лютого 2020 01:07
Лист згода.pdf
26 лютого 2020 01:07
ІПН Бебко.pdf
26 лютого 2020 01:07
Договір перевезення.pdf
26 лютого 2020 01:07
Договір обробки ТЗ Б.pdf
26 лютого 2020 01:07
довідка про транспорт.pdf
26 лютого 2020 01:07
Довідка про Статут.pdf
26 лютого 2020 01:07
Довідка про санкції.pdf
26 лютого 2020 01:07
Довідка про ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2020 01:07
гарантійний лист на ТЗ.pdf
26 лютого 2020 01:07
Відгук яйця.pdf
26 лютого 2020 01:07
акти обробки ТЗ.pdf
26 лютого 2020 01:07
АКТ (НАССР).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Відхилено 169 371,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 18:25
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА
#2892413789
Переможець 223 171,20
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 18:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 18:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА
#2892413789
223 171,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:32
ДУ №6-20 від 30.12.2020 до дог.№21-20 від 11.03.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:28
ДУ_№5-20_до_договору_№21-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:30
Додаткова_угода_4-20_до_Договору_21-20_вiд_11.03.2020_р.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 16:19
ДУ_№3-20_до_дог.21-20.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 16:43
ДУ 2-20 від 22.09.2020р. до договору №21-20.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 09:55
Додаткова угода 1-20 до договору 21-20 від 11.03.2020.pdf зміни до договору
18 червня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 10:40
Договір №21-20 від 11.03.2020.pdf укладений
11 березня 2020 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 58000,32 грн. (П’ятдесят вісім тисяч грн. 32 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить : 165170,88 грн. (Сто шістдесят п’ять тисяч сто сімдесят грн. 88 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 21-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 54535,04 грн. (П’ятдесят чотири тисячі п’ятсот тридцять п’ять грн. 04 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить: 110635,84 грн. (Сто десять тисяч шістсот тридцять п’ять грн. 84 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 21-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 34184,64 грн. (тридцять чотири тисячі сто вісімдесят чотири грн. 64 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить: 76451,20 грн. (сімдесят шість тисяч чотириста п’ятдесят одна грн. 20 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 21-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 5873,28 грн. (п’ять тисяч вісімсот сімдесят три грн. 28 коп.) Без ПДВ. Сума договору становить: 70577,92 грн. (сімдесят тисяч п’ятсот сімдесят сім грн. 92 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 21-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в старій редакції) та абзацу 8 п. 12.1 розділу 12 "Інші умови" Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію. п. 11.1 розділу 11 "Дія договору": "Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов'язань, а в частині зобов'язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку".
Номер договору про закупівлю: 21-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 66 230,08
UAH