Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (персональні комп'ютери в комплекті, багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2020-02-11-004998-b ● b12338d3186341f18bd8fe4e9aa82279
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 26508184 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
Контактна особа: |
Галина Горова +380562397629 tenderdokol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 13:53 |
Очікувана вартість: | 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
персональні комп'ютери в комплекті, багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично отриманий Товар здійснюються на підставі наданих Постачальником рахунків на оплату Товару та накладних, на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 17:29 |
Тендерна документація.doc | |
11 лютого 2020 17:29 |
Додаток № 5 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 12 лютого 2020 10:19
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:38
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ми допускаємо на торги еквівалент товару, що є предметом закупівлі, але еквівалент повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником та обов’язково відповідати тим технічним вимогам до предмета закупівлі і умовам щодо еквіваленту, які вказані в додатку № 2 до тендерній документації. Зокрема технічні вимоги щодо процесору: «Процесор: INTEL Core ™ i3 8100 (BX80684I38100) s1151, Supports Intel 300-Series Chipsets Only, 4 ядра, 3.6GHz, Intel UHD 630, L2: 1MB, L3: 6MB, 14nm, 65W, BOX, Coffee Lake, або еквівалент INTEL з вбудованою відеокартою (еквівалент INTEL, з вбудованою відеокартою)».
Дякуємо за запитання!
Ми допускаємо на торги еквівалент товару, що є предметом закупівлі, але еквівалент повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником та обов’язково відповідати тим технічним вимогам до предмета закупівлі і умовам щодо еквіваленту, які вказані в додатку № 2 до тендерній документації. Зокрема технічні вимоги щодо процесору: «Процесор: INTEL Core ™ i3 8100 (BX80684I38100) s1151, Supports Intel 300-Series Chipsets Only, 4 ядра, 3.6GHz, Intel UHD 630, L2: 1MB, L3: 6MB, 14nm, 65W, BOX, Coffee Lake, або еквівалент INTEL з вбудованою відеокартою (еквівалент INTEL, з вбудованою відеокартою)».
Дякуємо за запитання!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 14:13
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. Ми допускаємо на торги еквівалент товару, що є предметом закупівлі, але еквівалент повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником та обов’язково відповідати тим технічним вимогам і умовам щодо еквіваленту, які вказані в додатку № 2 до тендерній документації.
2. В формі «Тендерна пропозиція», яку Учасник буде подавати в електронному вигляді у складі своєї тендерної пропозиції передбачено зазначення повної комплектації товару, що пропонується Учасником.
3. Згідно розділу 4 тендерної документації: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, крім фізичних чи юридичних осіб, до яких застосовані санкції…».
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах.
Згідно додатку 1 до тендерної документації ПДВ зазначається у разі сплати ПДВ Учасником. У разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у формі «Тендерна пропозиція» зазначається ціна без ПДВ.
Ціна розглядається як остаточна, незалежно від того чи являється Учасник платником чи неплатником ПДВ, до ціни неплатника ПДВ 20 % не додаватиметься.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Дякуємо за запитання!
2. В формі «Тендерна пропозиція», яку Учасник буде подавати в електронному вигляді у складі своєї тендерної пропозиції передбачено зазначення повної комплектації товару, що пропонується Учасником.
3. Згідно розділу 4 тендерної документації: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, крім фізичних чи юридичних осіб, до яких застосовані санкції…».
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах.
Згідно додатку 1 до тендерної документації ПДВ зазначається у разі сплати ПДВ Учасником. У разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у формі «Тендерна пропозиція» зазначається ціна без ПДВ.
Ціна розглядається як остаточна, незалежно від того чи являється Учасник платником чи неплатником ПДВ, до ціни неплатника ПДВ 20 % не додаватиметься.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-11-004998-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 11 лютого 2020 18:05
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 12:27
Доброго дня!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, в додатку № 2 до тендерної документації та в проекті договору по закупівлі передбачено наступне: Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим на системний блок без його активації, в українській редакції, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері (учасник підтверджує дану вимогу гарантійним листом та надає його в складі своєї пропозиції). Активація програмного забезпечення здійснюється Постачальником (Учасником-переможцем торгів) на території Замовника в присутності уповноважених представників обох сторін - Постачальника та Замовника.
У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
Дякуємо!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, в додатку № 2 до тендерної документації та в проекті договору по закупівлі передбачено наступне: Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим на системний блок без його активації, в українській редакції, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері (учасник підтверджує дану вимогу гарантійним листом та надає його в складі своєї пропозиції). Активація програмного забезпечення здійснюється Постачальником (Учасником-переможцем торгів) на території Замовника в присутності уповноважених представників обох сторін - Постачальника та Замовника.
У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
Дякуємо!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
487 871,64
UAH з ПДВ
|
487 871,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
524 172,00
UAH з ПДВ
|
520 672,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович |
529 926,00
UAH з ПДВ
|
524 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
532 071,60
UAH з ПДВ
|
532 071,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
565 950,00
UAH з ПДВ
|
565 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
596 460,00
UAH з ПДВ
|
596 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
487 871,64
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 16:30
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
520 672,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 16:39
|
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович #3614201379 |
Відхилено |
524 170,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 16:09
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Відхилено |
532 071,60
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 15:46
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
565 950,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 14:52
|
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2963620279 |
Переможець |
596 460,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2020 16:42
|
доп.угода.jpg | зміни до договору |
25 березня 2020 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 16:14
|
договор компьютера.pdf | укладений |
25 березня 2020 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |