Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (персональні комп'ютери в комплекті, багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2020-02-11-004998-b b12338d3186341f18bd8fe4e9aa82279
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Горова

+380562397629 tenderdokol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 26508184
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Галина Горова
+380562397629
tenderdokol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 13:53
Очікувана вартість: 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
персональні комп'ютери в комплекті, багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично отриманий Товар здійснюються на підставі наданих Постачальником рахунків на оплату Товару та накладних, на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 17:29
Тендерна документація.doc
11 лютого 2020 17:29
Додаток № 5 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 12 лютого 2020 10:19
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:38
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ми допускаємо на торги еквівалент товару, що є предметом закупівлі, але еквівалент повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником та обов’язково відповідати тим технічним вимогам до предмета закупівлі і умовам щодо еквіваленту, які вказані в додатку № 2 до тендерній документації. Зокрема технічні вимоги щодо процесору: «Процесор: INTEL Core ™ i3 8100 (BX80684I38100) s1151, Supports Intel 300-Series Chipsets Only, 4 ядра, 3.6GHz, Intel UHD 630, L2: 1MB, L3: 6MB, 14nm, 65W, BOX, Coffee Lake, або еквівалент INTEL з вбудованою відеокартою (еквівалент INTEL, з вбудованою відеокартою)».
Дякуємо за запитання!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 14:13
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. Ми допускаємо на торги еквівалент товару, що є предметом закупівлі, але еквівалент повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником та обов’язково відповідати тим технічним вимогам і умовам щодо еквіваленту, які вказані в додатку № 2 до тендерній документації.
2. В формі «Тендерна пропозиція», яку Учасник буде подавати в електронному вигляді у складі своєї тендерної пропозиції передбачено зазначення повної комплектації товару, що пропонується Учасником.
3. Згідно розділу 4 тендерної документації: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, крім фізичних чи юридичних осіб, до яких застосовані санкції…».
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах.
Згідно додатку 1 до тендерної документації ПДВ зазначається у разі сплати ПДВ Учасником. У разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у формі «Тендерна пропозиція» зазначається ціна без ПДВ.
Ціна розглядається як остаточна, незалежно від того чи являється Учасник платником чи неплатником ПДВ, до ціни неплатника ПДВ 20 % не додаватиметься.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-004998-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 11 лютого 2020 18:05
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 12:27
Доброго дня!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, в додатку № 2 до тендерної документації та в проекті договору по закупівлі передбачено наступне: Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим на системний блок без його активації, в українській редакції, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері (учасник підтверджує дану вимогу гарантійним листом та надає його в складі своєї пропозиції). Активація програмного забезпечення здійснюється Постачальником (Учасником-переможцем торгів) на території Замовника в присутності уповноважених представників обох сторін - Постачальника та Замовника.
У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
Дякуємо!

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 487 871,64
UAH з ПДВ
487 871,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 524 172,00
UAH з ПДВ
520 672,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович 529 926,00
UAH з ПДВ
524 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 532 071,60
UAH з ПДВ
532 071,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 565 950,00
UAH з ПДВ
565 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 596 460,00
UAH з ПДВ
596 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 09:54
Електронний підпис
27 лютого 2020 09:50
ТУ_титул.jpg
27 лютого 2020 09:50
Договір КОМЕЛ.zip
27 лютого 2020 09:50
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
27 лютого 2020 09:50
СЕС Canon.pdf
27 лютого 2020 09:50
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
27 лютого 2020 09:50
Висновок СЕС ТУ.pdf
27 лютого 2020 09:50
Декларація Canon_113.pdf
27 лютого 2020 09:50
Довідка.pdf
27 лютого 2020 09:50
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 лютого 2020 09:50
Уставні_завірені.zip
27 лютого 2020 09:50
Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2020 09:50
ТЕХНІЧНІ.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 18:19
Електронний підпис
26 лютого 2020 18:17
довідка санкції.pdf
26 лютого 2020 18:17
Витяг ПДВ_копія.pdf
26 лютого 2020 18:17
Статут копія.pdf
26 лютого 2020 18:17
Технічні вимоги.pdf
26 лютого 2020 18:17
15231361_пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 23:01
Електронний підпис
26 лютого 2020 23:00
Несертифікація.pdf
26 лютого 2020 23:00
Технічні вимоги.pdf
26 лютого 2020 23:00
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 23:00
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 23:00
ПК_Арма_ISO_9001_14001.pdf
26 лютого 2020 23:00
Лист_повідомлення.PDF
26 лютого 2020 23:00
Договора аналогічні.pdf
26 лютого 2020 23:00
Гарантійний лист.pdf
26 лютого 2020 23:00
Гар_листи_довідки.pdf
26 лютого 2020 23:00
всі_установчі.pdf
26 лютого 2020 23:00
Аналогічний договір.pdf
26 лютого 2020 23:00
Автор. лист перс комп.pdf
26 лютого 2020 23:00
Canonm MF113.pdf
26 лютого 2020 23:00
Canon СЕС.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 17:29
Електронний підпис
26 лютого 2020 19:16
Електронний підпис
26 лютого 2020 19:15
Технічна частина.pdf
26 лютого 2020 19:15
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 19:15
Проект договору.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 16:40
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:32
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 16:32
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 16:32
Ліцензування.pdf
26 лютого 2020 16:32
Відповідність Roma PC.pdf
26 лютого 2020 16:32
Відповідність Logitech.pdf
26 лютого 2020 16:32
Відповідність LG.pdf
26 лютого 2020 16:32
Відповідність GEMBIRD.pdf
26 лютого 2020 16:32
Відповідність Canon.pdf
26 лютого 2020 16:32
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2020 16:32
Витяг.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 11:18
Довідка МВС.pdf
27 лютого 2020 08:47
ІПН.pdf
26 лютого 2020 21:56
Паспорт,ІПН.pdf
26 лютого 2020 21:56
Лист про якість.pdf
26 лютого 2020 21:56
Згода договір.pdf
26 лютого 2020 21:56
Договір.pdf
26 лютого 2020 21:56
Договір Солоне.pdf
26 лютого 2020 21:56
Довідка стаття 17.pdf
26 лютого 2020 21:56
Довідка сервіс центр.pdf
26 лютого 2020 21:56
Довідка повноваження.pdf
26 лютого 2020 21:56
довідка досвід.pdf
26 лютого 2020 21:56
Довідка виробник ПК.pdf
26 лютого 2020 21:56
Декларація Canon LBP MF.pdf
26 лютого 2020 21:56
Гарантійний лист Windows.pdf
26 лютого 2020 21:56
Витяг податки.pdf
26 лютого 2020 21:56
Витяг ЄДР.pdf
26 лютого 2020 21:56
596 460 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Кучерявий Костянтин Григорович

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 487 871,64
UAH з ПДВ
02 березня 2020 16:30
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 520 672,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:39
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович
#3614201379
Відхилено 524 170,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:09
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 532 071,60
UAH з ПДВ
06 березня 2020 15:46
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 565 950,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 14:52
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2963620279
Переможець 596 460,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 10:35

Документи

02 березня 2020 16:30
Електронний підпис
02 березня 2020 16:27
Протокол відхилення.pdf

Документи

04 березня 2020 16:39
Електронний підпис
04 березня 2020 16:25
протокол відхилення.pdf
02 березня 2020 16:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 березня 2020 16:09
Електронний підпис
04 березня 2020 16:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 березня 2020 15:46
Електронний підпис
05 березня 2020 16:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 березня 2020 14:52
Електронний підпис
10 березня 2020 14:31
протокол відхилення.pdf
06 березня 2020 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2963620279
596 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:59
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 16:42
доп.угода.jpg зміни до договору
25 березня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 16:14
договор компьютера.pdf укладений
25 березня 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 596 460,00
UAH