Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання послуг зі створення комплексних систем захисту інформації для cистем: «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва», «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва», «Єдиний веб-портал територіальної громади міста Києва», «Автоматизована система «Нормативно-довідкова інформація» функціональний компонент «Модуль консолідації адрес об'єктів нерухомості м. Києва», «Інформаційна система «Реєстр домашніх тварин» та проведення державних експертиз комплексних систем захисту інформації систем: «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина», «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві», «Автоматизована система обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами», «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва, модуль (підсистема) «Комісія власності» (програмний комплекс VlasCom), «Єдина система автоматизованих нарахувань» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Очікувана вартість
2 900 000,00 UAH
UA-2020-02-11-004954-b ● 8ee1fb5ab31c48539c5f708f0e2e33b1
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | http://gioc.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Сіренко Сергій Анатолійович 380442388017 sergii.sirenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 2 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,38% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг зі створення комплексних систем захисту інформації для cистем: «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва», «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва», «Єдиний веб-портал територіальної громади міста Києва», «Автоматизована система «Нормативно-довідкова інформація» функціональний компонент «Модуль консолідації адрес об'єктів нерухомості м. Києва», «Інформаційна система «Реєстр домашніх тварин» та проведення державних експертиз комплексних систем захисту інформації систем: «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина», «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві», «Автоматизована система обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами», «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва, модуль (підсистема) «Комісія власності» (програмний комплекс VlasCom), «Єдина система автоматизованих нарахувань» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2020
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 3.3. Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. джерело фінансування: фінансування закупівлі за рахунок коштів бюджету м. Києва | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 17:27 |
додаток 4 до тендерної документації ТВ.docx | |
11 лютого 2020 17:24 |
Тендерна документація_КСЗІ.pdf | |
11 лютого 2020 17:22 |
Проект договору_(Додаток 6)КСЗІ_V2.pdf |
11 лютого 2020 17:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2020 17:27 |
додаток 4 до тендерної документації ТВ.docx
|
|||
11 лютого 2020 17:24 |
Тендерна документація_КСЗІ.pdf
|
|||
11 лютого 2020 17:22 |
Проект договору_(Додаток 6)КСЗІ_V2.pdf
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Новелл Консалтинг" |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 999 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спецбайт" |
2 790 300,00
UAH з ПДВ
|
1 999 999,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕЙФІТІ ХАБ" |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І СИСТЕМИ" |
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
2 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Новелл Консалтинг" #37896557 |
Переможець |
1 999 995,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 09:54
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 березня 2020 16:29 |
Коментар щодо відміни: | Згідно пункту 1 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, тендерним комітетом прийнято рішення відмінити торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Документи:
06 березня 2020 16:28
|
повідомення про відміну.pdf |