Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Влаштування пожежної сигналізації у ліцеї «Просвіта» ЛМР на вул. Просвіти 2/4 у м.Львові (ремонтно-реставраційні роботи)»
Очікувана вартість
1 080 700,00 UAH
UA-2020-02-11-004936-b 29e956f291de422886734b76d5bba559
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Харчун Жанна Олександрівна

380971635908 litsey-prosvita.lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей "Просвіта" Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23887402
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Просвіти, 2-4
Контактна особа: Харчун Жанна Олександрівна
380971635908
litsey-prosvita.lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 080 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 403,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Влаштування пожежної сигналізації у ліцеї «Просвіта» ЛМР на вул. Просвіти 2/4 у м.Львові (ремонтно-реставраційні роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Просвіти 2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток №6
Дата подання: 11 лютого 2020 18:25
Дата відповіді: 14 лютого 2020 14:54
В тендерній документації вказано: "Учасник у складі пропозиції надає заповнений зразок Листа про добросовісність, який передбачений Додатком №6" Даний додаток в тендерній документації відсутній
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! До документації будуть внесені зміни.
Сертифікати
Дата подання: 11 лютого 2020 18:36
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:18
В тендерній документації вказано: "Працівники повинні мати сертифікати про проходження навчання на монтаж та налаштування основних елементів, що планують встановлюватись на об’єкті" Згідно чинного законодавства України, а саме Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23 листопада 2016 року, для виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації необхідна кваліфікація працівників: - Налагоджувальник контрольно вимірювальни пристрої та автоматики не нижче 4 розряду - Електромонтер ОПС не нижче 3 розряду По закінченню навчальних закладів даним особам видаються дипломи або Свідоцтва, але а ж ніяк не сертифікати. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога на сертифікати про проходження навчання на монтаж та налаштування основних елементів, що планують встановлюватись на об’єкті чітко сформована. Вимагається саме сертифікат по встановленню конкретного обладнання,яке буде встановлювати учасник.
Фінансовий звіт
Дата подання: 11 лютого 2020 18:40
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:31
В документації вказано: "Сканованакопія оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період. 4.2. Сканована копія оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період. 4.3. Сканована копія оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період." Останнім звітним періодом згідно чинного законодавства є 2019 рік. Згідно чинного законодавства звіти за 2019 рік подаються підприємствами до 1 березня 2019 року. Тому вимога в документації надання звіту за 2019 рік коли кінцевим терміном подання пропозиції є 19 лютого є дискримінаційною та незаконною. Так як не усі підприємства зможуть здати звіти до 19 лютого і чинним законодавством вони не зобов'язані подавати звіти в до 19 лютого а повинні їх здати до 1 березня 2019 року. Тому просимо прибрати з тендерної документації незаконну та дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Останнім звітним періодом вважаєтсья календарний рік. Згідно чинного законодавства звіти подаються до 1 березня 2019 року. Тому пропозиція учасника зі звітом за 2018 календарний рік не буде відхилена, оскільки віпдовідає законодавству.
Відгук
Дата подання: 11 лютого 2020 18:45
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:12
Ви вимагаєте надання договору про виконання аналогічних робіт, в період з 2018-2019, але чомусь вимагаєте відгук виданий не раніше 2020 року Якщо учасник виконав роботи в 2018 році то він і відразу отримав відгук від замовника і у нього в наявності є відгук про виконання даного договору, вимагати нам від замовника щоб він нам надав ще один відгук є безглуздо. Обгрунттуйте, якими нормами права ви керувалися встановлюючи вимогу надання відгуку саме у 2020 році коли роботи учасник виконував у 2018 році
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Процедура проведення допорогових закупівель регулюється Інструкцією затвердженою Наказом ДП Прозорро №10 та №11 . Замовник всановлює вимоги до учасників на власний розсуд. У зв'язку з тим, що замовнику необхідний добросовісний підрядник, саме тому встановлені вимоги щодо надання свіжого відгуку та аналогічних договорів.
ліцензія на реставраційні роботи
Дата подання: 11 лютого 2020 19:11
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:15
В тендерній документації вказано надати ліцензію на проведення реставраційних робіт. Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною. Відповідно до відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини": реставрація – сукупність науково обґрунтованих заходів щодо укріплення (консервації) фізичного стану, розкриття найбільш характерних ознак, відновлення втрачених або пошкоджених елементів об'єктів культурної спадщини із забезпеченням збереження їхньої автентичності. Згідно технічного завдання даної закупівлі, не передбачені роботи котрі б підпадали під поняття реставраційних робіт згідно чинного законодавства. Технічне завдання передбачає лише виконання монтажних робіт пожежної сигналізації. А те що в назві закупівлі у вас вказано ремонтно-реставраційні роботи, не перетворює робіт електромонтажних передбачених в технічному завданні в реставраційні. Кодом класифікації вашої закупівлі встановлено («ДК 021-2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи») для даних робіт необхідна наявні Ліцензії ДСНС, А реставраційні роботи це зовсім інший Код класифікації, а саме ДК 021-2015: 45453100-8. Тобто ви вимагаєте документи які ніяким чином не відносяться предмету даної закупівлі, та характеру робіт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання ліцензій на здійснення реставраційних робіт є цілком логічною і обгрунтованою, адже об'єкт в якому будуть здійснюватись роботи є архітектурною пам'яткою місцевого значення.
послуги чи роботи?
Дата подання: 13 лютого 2020 13:00
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:03
Згідно технічного завдання - предмет закупівлі це поставка товару з монтажем. Прошу надати докази, що це РОБОТИ а не ПОСЛУГИ і завантажити ДЕФЕКТНІ АКТИ чи ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ, які б підтвердили наявність проекту та проектного кошторису. В іншому випадку необхідно скасувати закупівлю і оголосити ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю товару.
Відповідь: У зв'зку з тим, що Тендерний комітет під час здійснення закупівель керується наказом Мерт №454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" , а технічне завдання, яке є невід'ємною частиною проекту містить характер робіт із дотриманням Державних будівельних норм, Замовник визначає предмет закупівлі - роботи.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист" 892 151,80
UAH з ПДВ
892 151,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 17:07
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:04
ISO 9001обслуговування.PDF
19 лютого 2020 17:04
Штатний розпис.PDF
19 лютого 2020 17:04
Шпиталь лист відгук.PDF
19 лютого 2020 17:04
Шпиталь Договір.PDF
19 лютого 2020 17:04
Шпиталь Акти.PDF
19 лютого 2020 17:04
Фінансова звітність.PDF
19 лютого 2020 17:04
Тірас Цакадзе.PDF
19 лютого 2020 17:04
Тірас Добуш.PDF
19 лютого 2020 17:04
Статут.PDF
19 лютого 2020 17:04
Свідоцтво ПДВ.PDF
19 лютого 2020 17:04
Протокол ОП.PDF
19 лютого 2020 17:04
Протокол ОП Сарафин.PDF
19 лютого 2020 17:04
Протокол зборів.PDF
19 лютого 2020 17:04
Протокол ЕБ.PDF
19 лютого 2020 17:04
Протокол ВР.PDF
19 лютого 2020 17:04
Проект Договору.PDF
19 лютого 2020 17:04
Посвідчення РВ.PDF
19 лютого 2020 17:03
Посвідчення ОП Добуш.PDF
19 лютого 2020 17:03
Посвідчення ЕБ Добуш.PDF
19 лютого 2020 17:03
Паспорт Пелех Р.Л. .PDF
19 лютого 2020 17:03
Навчання Омега.PDF
19 лютого 2020 17:03
Навчання Веллез.PDF
19 лютого 2020 17:03
Ліцензія.PDF
19 лютого 2020 17:03
Звіт 1ДФ.PDF
19 лютого 2020 17:03
Довідка з банку.PDF
19 лютого 2020 17:03
Диплом Цакадзе.PDF
19 лютого 2020 17:03
Диплом Сарафин.PDF
19 лютого 2020 17:03
Диплом Пелех.PDF
19 лютого 2020 17:03
Диплом Добуш.PDF
19 лютого 2020 17:03
Диплом Галушко.PDF
19 лютого 2020 17:03
Декларація.PDF
19 лютого 2020 17:03
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
19 лютого 2020 17:03
20 Технічне завдання.PDF
19 лютого 2020 17:03
2 загальні відомості.PDF
19 лютого 2020 17:03
17 План фінансування.PDF
19 лютого 2020 17:03
1 Цінова пропозиція.PDF
19 лютого 2020 17:03
Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист"
#36918251
Переможець 892 151,80
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист"
#36918251
892 151,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 11:56
Дог об_merged (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2022 11:53
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 14:48
пожежна сигналізація 001.jpg зміни до договору
18 червня 2021 13:10
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 15:35
пожежка 001.jpg укладений
04 березня 2020 15:33
пожежка 002.jpg укладений
04 березня 2020 15:33
пожежка 004.jpg укладений
04 березня 2020 15:33
пожежка 003.jpg укладений
04 березня 2020 15:33
пожежка 005.jpg укладений
04 березня 2020 15:33
пожежка 006.jpg укладений
04 березня 2020 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони узгодили зміну суми договору .
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до календарного графіку робіт та їх вартості.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML