Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 34630000-2Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху обладнання для контролю залізничного руху Запасні частини до вантажних вагонів та гідравлічного обладнання
Очікувана вартість
3 167 170,86 UAH
UA-2020-02-11-004913-b 54e01793c1634ec2b68f706300a7a617
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав

+38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
Контактна особа: Погребняк Станислав
+38(06261)6-26-53
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 11:31
Очікувана вартість: 3 167 170,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 835,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95015.13 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до вантажних вагонів та гідравлічного обладнання, згідно Додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11337 шт
Запасні частини до вантажних вагонів та гідравлічного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут (Артемівськ), Космонавтів, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 17:16
ТД ВАНТАЖНІ_ГІДРАВЛ 20122.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-04-000004 ● 1122d75fd5ba44dd92ad247922669e21
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020 15:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.12.2020 № 77
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 03.12.2020 № 77

Витяг з преліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-11-004913-b 11.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" 3 167 170,86
UAH з ПДВ
3 150 335,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТТР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 3 167 170,86
UAH з ПДВ
3 151 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 20:18
Електронний підпис
06 березня 2020 20:16
МВС.pdf
06 березня 2020 20:16
ДФС.zip
06 березня 2020 20:16
Додаток 1 (оновлений).pdf
06 березня 2020 20:16
Довідка юр. особа.zip
06 березня 2020 20:16
Довідка фіз. особа.zip
06 березня 2020 20:16
Довідка про банкрутство.pdf
27 лютого 2020 13:55
Електронний підпис
27 лютого 2020 13:54
29.Довідка про якість.pdf
27 лютого 2020 13:54
23.ISO 9001.pdf
27 лютого 2020 13:54
16.Акт кваліф іспитів.jpg
27 лютого 2020 13:54
16.1.Акт кваліф іспитів.jpg
27 лютого 2020 13:54
15.Данні про товар.pdf
27 лютого 2020 13:54
12.Декларація (річ).pdf
27 лютого 2020 13:54
11.Декларація (пром).pdf
27 лютого 2020 13:54
10.ТС.pdf
27 лютого 2020 13:54
9.Проект договору.pdf
27 лютого 2020 13:54
8.Довідка щодо ст.17.pdf
27 лютого 2020 13:54
7.Довідка з банку.jpg
27 лютого 2020 13:54
6.Довідка про власника.pdf
27 лютого 2020 13:54
5.Статут.pdf
27 лютого 2020 13:54
1.Додаток 1.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 14:04
Довідка ст17.pdf
26 лютого 2020 14:04
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"

ТОВ "ТТР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
3 150 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:06
Звіт Оптторг.pdf укладений
22 грудня 2020 10:06
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 09:21
Scan_ДУ2 Опт Торг Трейд (063) (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 09:21
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 15:04
ДОН_НХ_20063_НЮ_ДУ (1).PDF зміни до договору
24 квітня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 14:13
20063.PDF укладений
20 березня 2020 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити вартість за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: Дон/НХ-20063/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів поставки продукції
Номер договору про закупівлю: Дон/НХ-20063/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 762 317,62
UAH (в тому числі ПДВ 460 386,27 UAH)