Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (БОРТЕЗОМІБ (Bortezomib), Дазатиніб (Dasatinib), Меропенем (Meropenem), Філграстим (Filgrastim))» 5 найменувань
Очікувана вартість
551 511,64 UAH
UA-2020-02-11-004866-b 844b49c787d9442fa5ee7dfdfcd84137
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 15:19
Очікувана вартість: 551 511,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 757,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 штуки
БОРТЕЗОМІБ (Bortezomib), порошок для приготування розчину для ін'єкцій по 2,5 мг, флакон (або еквівалент), Флакони/штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Bortezomib
180 штуки
Дазатиніб (Dasatinib), таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 20 мг (або еквівалент), Таблетки/штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dasatinib
180 штуки
Дазатиніб (Dasatinib), таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 50 мг (або еквівалент), Таблетки/штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dasatinib
80 штуки
Меропенем (Meropenem), порошок для розчину для ін'єкцій по 1000 мг (або по 1,0г або по 1г), флакон (або еквівалент), Флакони/штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem
34 штуки
Філграстим (Filgrastim), розчин для ін'єкцій, 48 млн МО (або ОД), шприц (або еквівалент), Шприц/ штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Filgrastim

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 17:16
додаток_5_Проект_договору.doc
11 лютого 2020 17:16
Додаток_2_Медико-технiчнi_вимоги.docx
11 лютого 2020 17:16
Тендерна_документацiя.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 497 066,42
UAH з ПДВ
487 128,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 498 662,92
UAH з ПДВ
488 221,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 14:00
Електронний підпис
03 березня 2020 14:00
Документи переможця.pdf
26 лютого 2020 17:26
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:26
Холодовий ланцюг.pdf
26 лютого 2020 17:26
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 487 128,26
UAH з ПДВ
03 березня 2020 09:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
487 128,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:58
Додаткова угода 3 до Дог.13ДЗ.PDF зміни до договору
30 березня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:15
Дод. угода №2 до Дог.13ДЗ.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 10:13
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:31
Дод.уг.№1 до Дог.13ДЗ.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 11:33
Договір АТ-ФАРМА.PDF укладений
16 березня 2020 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 частини 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Сторони домовились зменшити суму договору та викласти Пункт 3.1 у наступній редакції: «3.1 Ціна договору становить 455 150,24 грн. (чотириста п’ятдесят п’ять тисяч сто п’ятдесят грн. 24 коп.) у т.ч. ПДВ 29 776,18 грн. (двадцять дев`ять тисяч сімсот сімдесят шість грн. 18 коп.» Ціни на товар встановлюються в національній валюті України »
Номер договору про закупівлю: 13ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, а саме до 31.03.2021 року. На підставі п.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" визначити, що вартість даної додаткової угоди не перевищує 20 відсотків суми фінансових зобов'язань за договором. Перелік товарів та вартість договору буде визначено сторонами після отримання відповідних кошторисних призначень Замовником.
Номер договору про закупівлю: 13ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 3 до Договору № 13ДЗ від 16 березня 2020 року та на підставі п.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначити перелік та вартість товарів відповідно до Специфікації до цієї Угоди (Додаток 1). Загальна вартість товарів по Специфікації до цієї Угоди становить 89 320,00 грн. (вісімдесят дев'ять тисяч триста двадцять грн. 00 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 13ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 544 470,24
UAH (в тому числі ПДВ 29 776,18 UAH)