Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільний автобус ДК 021:2015: 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-02-11-004569-b e4999218b2164e9d9151322a8f594718
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Кузьмич

+380363545352 stareselorada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Старосільська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04387645
Місцезнаходження: 34210, Україна , Рівненська обл., с. Старе Село, вул. Богдана Хмельницького, 50
Контактна особа: Олександр Кузьмич
+380363545352
stareselorada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 14:00
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Шкільний автобус ДК 021:2015: 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34210, Україна, Рівненська область, Старе село, Б. Хмельницького 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється після надходження коштів на його реєстраційний рахунок в органах Державного казначейства. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 13:44
Техничні вимоги.docx
24 лютого 2020 13:44
ТД Автобус в новій редакції.docx
24 лютого 2020 13:44
Перелік змин 2.docx
12 лютого 2020 09:42
Перелік змін.docx
12 лютого 2020 09:41
Проект договору.docx
24 лютого 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 13:44
Техничні вимоги.docx
24 лютого 2020 13:25
Техничні вимоги.docx
24 лютого 2020 13:44
ТД Автобус в новій редакції.docx
24 лютого 2020 13:25
ТД Автобус в новій редакції.docx
12 лютого 2020 09:41
ТД Автобус в новій редакції.docx
11 лютого 2020 16:41
ТД Автобус.docx
24 лютого 2020 13:44
Перелік змин 2.docx
24 лютого 2020 13:25
Перелік змин 2.docx
12 лютого 2020 09:42
Перелік змін.docx
12 лютого 2020 09:41
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-004569-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 17 лютого 2020 13:26
Щодо дискримінаційних вимог
Після ознайомлення з тендерною документацією було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Вимогами, що зазначені до предмета закупівлі «Шкільний автобус Код за ДК 021:2015 - 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб», та передбачені тендерною документацією, суттєво порушують наше право прийняти участь у закупівлі, а саме:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає наступне:
«Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 5.1.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в період за 2019-2020р.р., завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. * * Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товарів, аналогічних до предмета закупівлі. 5.1.2. Копія аналогічного договору разом з додатками, що зазначений в довідці, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (крім тих сторін, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), 5.1.3. Оригінал позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного в довідці, не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій, з зазначенням інформації про належне виконання договору. Примітка: у разі якщо підприємство новостворене (дата реєстрації підприємства та/або початок здійснення господарської діяльності (мається на увазі відносно виду(ів) економічної діяльності суміжного(их) з предметом закупівлі) не раніше 01.01.2020 року), - учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати лист довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника, про те що за період ведення господарської діяльності не було вкладено (або виконано) відповідних договорів. При цьому, учасником може надаватись інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами), у разі наявності. Інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами) учасником надається за власним розсудом, та у разі надання – приймається до уваги замовником при розгляді пропозиції та впливає на рішення щодо відповідності кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору.».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абз. ІІ п.п.298.1.2 п.298.1 ст.298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) зареєстровані в установленому законом порядку новостворені суб’єкти господарювання, які протягом 10 днів з дня державної реєстрації подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для ІІІ групи, яка не передбачає сплату податку на додану вартість, вважаються платниками єдиного податку з дня їх державної реєстрації.
Таким чином зареєстрована юридична особа від 01.01.2020 – відповідно до чинного законодавства України не може вважатись – новоствореним суб’єктом господарювання.
Зазначаємо, що наше підприємство було зареєстроване в листопаді 2019 року, та є новоствореною юридичною особою, про що свідчать чисельні документи, такі як виписка та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, статут товариства, фінансовий звіт за 2019 рік.
Наголошуємо на тому, що наше підприємство ще не мало можливості приймати участь у закупівлях та не має документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вважаємо, що вищезазначену вимогу тендерної документації безпідставною, необґрунтованою та такою, що обмежує конкуренцію та дискримінує всіх учасників, які були створені у 2019 році, та не мають досвіду виконання аналогічних договорів за 2019-2020 рікю. Оскільки Замовник встановив обмеження у часі реєстрації новостворених юридичних осіб, зазначена вимога нічним не обґрунтована та порушує наше право на добросовісну конкуренцію.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації наступним чином:
«Примітка: у разі якщо підприємство новостворене (дата реєстрації підприємства та/або початок здійснення господарської діяльності (мається на увазі відносно виду(ів) економічної діяльності суміжного(их) з предметом закупівлі) не раніше 2019 року), - учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати лист довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника, про те що за період ведення господарської діяльності не було вкладено (або виконано) відповідних договорів. При цьому, учасником може надаватись інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами), у разі наявності. Інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами) учасником надається за власним розсудом, та у разі надання – приймається до уваги замовником при розгляді пропозиції та впливає на рішення щодо відповідності кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2020 09:56
стаття 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони".Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником в тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання договору купівлі-продажу/поставки товару, який є предметом закупівлі. Учасник, для підтвердження виконання такого договору, повинен надати в своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору з додатками, позитивний відгук від замовника такого договору та копії видаткових накладних та/або товарно-транспортних накладних, та/або актів приймання-передачі товару. В разі не надання учасником в складі тендерної пропозиції копій зазначених вище документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, замовник буде змушений відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до п. 1 ч.1. ст. 30 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-11-004569-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 22 лютого 2020 18:52
Скарга
Скарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Запропоновані зміни внесено до тендерної документації
Дата: 24 лютого 2020 14:53
Рішення від 26.02.2020 №3637.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 20:01
Номер скарги: UA-2020-02-11-004569-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37641745
Дата подання: 13 березня 2020 20:28
Скарга на рішення Замовника
Не відповідність пропозиції учасника вимогам Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2020 20:28
Рішення від 17.03.2020 № 5033 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 20:28
Рішення від 03.04.2020 № 6454.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2020 20:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: постанову по рішенню № 6454-р/пк-пз від 03.04.2020 виконано.
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2020 11:22

Документи подані скаржником

22 лютого 2020 18:52
Скарга.pdf
22 лютого 2020 18:52
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

26 лютого 2020 20:01
Рішення від 26.02.2020 №3637.pdf

Документи подані скаржником

13 березня 2020 20:28
Платіжне доручення.pdf
13 березня 2020 20:28
Скарга.PDF

Документи подані замовником

14 квітня 2020 11:22
протокол 20 с. 5.jpg
14 квітня 2020 11:22
протокол 20 с.3.jpg
14 квітня 2020 11:22
протокол 20 с.1.jpg
14 квітня 2020 11:22
протокол 20 с. 2.jpg
14 квітня 2020 11:22
протокол 20 с. 4.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000027 ● 24ebaaac3525404b9cc8c80ea3fcfb35
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 14:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-02-11-004569-b 11.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо встановлених порушень Секретар тендерного комітету надав наступні пояснення: відповідно до пункту 9 частини другої статті 22 Закону перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «Ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). В тендерній документації до даної закупівлі затвердженої рішенням тендерного комітету протокол № 7 від 24.02.2020 р. в розділі Оцінка тендерної пропозиції п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію допущено описку, а саме не зазначено «з врахуванням ПДВ або без ПДВ якщо учасник не є платником ПДВ». На томись дані про врахування ПДВ містяться в наступних додатках до тендерної документації; 1. Додатоку 1 до тендерної документації «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ», 2. Додатку 3 «Проект договору» та специфікації до договору. Тим саме дана помилка не спричинила, не могла спричинити негативних наслідків для закупівлі. Щодо формі повідомлення про внесення змін до договору в якому не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, необхідно відмітити що відповідна інформація містиця в п. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін» 1. Внесено зміни в п. 2.1. розділу 2. ПОРЯДОК ТА СТРОКИ ПОСТАВКИ, та викласти в такій редакції: «2.1. Строк поставки Товару до 10 травня 2020 р.» 2. Інші розділи договору не змінено. 3. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її сторонами. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу і є невід'ємною частиною Договору. Тим саме сума договору та кількость товару після внесення змін відповідно до додаткової угоди № 1 від 30 квітня 2020 р. до договору № 92 від 29 квітня 2020 р. не змінювалось що вбачається з інформації вказаної в повідомленні про внесення змін до договору який розміщено та є в вільному доступі на сайті «ProZorro».

2020-05-21 16:16:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК" 1 920 000,00
UAH з ПДВ
1 797 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" 1 843 000,00
UAH з ПДВ
1 818 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ-АВТО" 1 870 000,00
UAH з ПДВ
1 819 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 18:57
Електронний підпис
06 березня 2020 18:56
Електронний підпис
06 березня 2020 18:53
Довідка корупція.pdf
03 березня 2020 14:43
Електронний підпис
02 березня 2020 14:24
Електронний підпис
02 березня 2020 14:21
Св_доцтво ПДВ.pdf
02 березня 2020 14:21
Контракт керівника 2020 р.pdf
02 березня 2020 14:21
Додаток № 4 лист згод.pdf
02 березня 2020 14:21
Про термін експлуатації.pdf
02 березня 2020 14:21
Sert шкільні.pdf
02 березня 2020 14:21
A22412-0000010 ПС.pdf
02 березня 2020 14:21
Технічна специфікація.pdf
02 березня 2020 14:21
Відповідність ст 17.pdf
02 березня 2020 14:21
Дог оренди майнового 001.pdf
02 березня 2020 14:21
реєст ДАІ.pdf
02 березня 2020 14:21
Відомості про учасника.pdf
02 березня 2020 14:21
ВИТЯГ.pdf
02 березня 2020 14:21
паспорт завірений.pdf
02 березня 2020 14:21
Про уповноважену особу.pdf
02 березня 2020 14:21
Статут.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 18:33
Електронний підпис
14 квітня 2020 18:06
Документи переможця.pdf
14 квітня 2020 18:06
ДПС Старе Село 06.04.2020.zip
14 квітня 2020 17:27
Електронний підпис
02 березня 2020 10:07
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:40
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:39
8.11. Гарант. лист_ЧАЗ.pdf
28 лютого 2020 12:39
8.10. Висновок ДСЕЕ.pdf
28 лютого 2020 12:39
8.12. Сертифікат типу.pdf
28 лютого 2020 12:39
11. Проект Договору.pdf
28 лютого 2020 12:39
5. Витяг з реєстру ПДВ.PDF
28 лютого 2020 12:39
3. Витяг з ЄДР ЮО.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ-АВТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК"
#37706964
Рішення скасоване 1 797 500,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 16:28
ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК"
#37706964
Відхилено 1 797 500,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 11:18
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА"
#37641745
Переможець 1 818 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 11:23

Документи

14 квітня 2020 11:18
Електронний підпис
14 квітня 2020 11:15
протокол 20 с. 5.jpg
14 квітня 2020 11:15
протокол 20 с. 4.jpg
14 квітня 2020 11:15
протокол 20 с. 2.jpg
14 квітня 2020 11:15
протокол 20 с.1.jpg
14 квітня 2020 11:15
протокол 20 с.3.jpg
17 березня 2020 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА"
#37641745
1 818 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:11
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 13:56
Дод угод..jpg зміни до договору
30 квітня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:54
Договір с4.jpg укладений
29 квітня 2020 15:50
Договір с1.jpg укладений
29 квітня 2020 15:49
договір с3.jpg укладений
29 квітня 2020 15:49
Договір с2.jpg укладений
29 квітня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Старосільська сільська рада Рокитнівського району Рівненської області в особі сільського голови, Кузьмича Михайла Миколайовича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (іменоване надалі «Замовник»), з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА» в особі директора Рибальченка Олександра Сергійовича, що діє на підставі Статуту, (далі - Постачальник), з другої сторони, відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Внести зміни в п. 2.1. розділу 2. ПОРЯДОК ТА СТРОКИ ПОСТАВКИ, та викласти в такій редакції: «2.1. Строк поставки Товару до 10 травня 2020 р.» 2. Інші розділи договору не змінено. 3. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її сторонами. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу і є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 818 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 303 000,00 UAH)