Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Старосільська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04387645 |
Місцезнаходження: | 34210, Україна , Рівненська обл., с. Старе Село, вул. Богдана Хмельницького, 50 |
Контактна особа: |
Олександр Кузьмич +380363545352 stareselorada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Замовником здійснюється після надходження коштів на його реєстраційний рахунок в органах Державного казначейства. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 13:44 |
Техничні вимоги.docx | |
24 лютого 2020 13:44 |
ТД Автобус в новій редакції.docx | |
24 лютого 2020 13:44 |
Перелік змин 2.docx | |
12 лютого 2020 09:42 |
Перелік змін.docx | |
12 лютого 2020 09:41 |
Проект договору.docx |
24 лютого 2020 13:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 лютого 2020 13:44 |
Техничні вимоги.docx
|
|||||||||
24 лютого 2020 13:44 |
ТД Автобус в новій редакції.docx
|
|||||||||
24 лютого 2020 13:44 |
Перелік змин 2.docx
|
|||||||||
12 лютого 2020 09:42 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
12 лютого 2020 09:41 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимогами, що зазначені до предмета закупівлі «Шкільний автобус Код за ДК 021:2015 - 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб», та передбачені тендерною документацією, суттєво порушують наше право прийняти участь у закупівлі, а саме:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає наступне:
«Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 5.1.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в період за 2019-2020р.р., завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. * * Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товарів, аналогічних до предмета закупівлі. 5.1.2. Копія аналогічного договору разом з додатками, що зазначений в довідці, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (крім тих сторін, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), 5.1.3. Оригінал позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного в довідці, не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій, з зазначенням інформації про належне виконання договору. Примітка: у разі якщо підприємство новостворене (дата реєстрації підприємства та/або початок здійснення господарської діяльності (мається на увазі відносно виду(ів) економічної діяльності суміжного(их) з предметом закупівлі) не раніше 01.01.2020 року), - учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати лист довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника, про те що за період ведення господарської діяльності не було вкладено (або виконано) відповідних договорів. При цьому, учасником може надаватись інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами), у разі наявності. Інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами) учасником надається за власним розсудом, та у разі надання – приймається до уваги замовником при розгляді пропозиції та впливає на рішення щодо відповідності кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору.».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абз. ІІ п.п.298.1.2 п.298.1 ст.298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) зареєстровані в установленому законом порядку новостворені суб’єкти господарювання, які протягом 10 днів з дня державної реєстрації подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для ІІІ групи, яка не передбачає сплату податку на додану вартість, вважаються платниками єдиного податку з дня їх державної реєстрації.
Таким чином зареєстрована юридична особа від 01.01.2020 – відповідно до чинного законодавства України не може вважатись – новоствореним суб’єктом господарювання.
Зазначаємо, що наше підприємство було зареєстроване в листопаді 2019 року, та є новоствореною юридичною особою, про що свідчать чисельні документи, такі як виписка та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, статут товариства, фінансовий звіт за 2019 рік.
Наголошуємо на тому, що наше підприємство ще не мало можливості приймати участь у закупівлях та не має документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вважаємо, що вищезазначену вимогу тендерної документації безпідставною, необґрунтованою та такою, що обмежує конкуренцію та дискримінує всіх учасників, які були створені у 2019 році, та не мають досвіду виконання аналогічних договорів за 2019-2020 рікю. Оскільки Замовник встановив обмеження у часі реєстрації новостворених юридичних осіб, зазначена вимога нічним не обґрунтована та порушує наше право на добросовісну конкуренцію.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації наступним чином:
«Примітка: у разі якщо підприємство новостворене (дата реєстрації підприємства та/або початок здійснення господарської діяльності (мається на увазі відносно виду(ів) економічної діяльності суміжного(их) з предметом закупівлі) не раніше 2019 року), - учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати лист довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника, про те що за період ведення господарської діяльності не було вкладено (або виконано) відповідних договорів. При цьому, учасником може надаватись інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами), у разі наявності. Інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами) учасником надається за власним розсудом, та у разі надання – приймається до уваги замовником при розгляді пропозиції та впливає на рішення щодо відповідності кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору».
Скарги до процедури
Дата подання: 22 лютого 2020 18:52
Дата подання: 13 березня 2020 20:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-09-000027 ● 24ebaaac3525404b9cc8c80ea3fcfb35
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.04.2020 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-02-11-004569-b 11.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо встановлених порушень Секретар тендерного комітету надав наступні пояснення: відповідно до пункту 9 частини другої статті 22 Закону перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «Ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). В тендерній документації до даної закупівлі затвердженої рішенням тендерного комітету протокол № 7 від 24.02.2020 р. в розділі Оцінка тендерної пропозиції п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію допущено описку, а саме не зазначено «з врахуванням ПДВ або без ПДВ якщо учасник не є платником ПДВ». На томись дані про врахування ПДВ містяться в наступних додатках до тендерної документації; 1. Додатоку 1 до тендерної документації «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ», 2. Додатку 3 «Проект договору» та специфікації до договору. Тим саме дана помилка не спричинила, не могла спричинити негативних наслідків для закупівлі. Щодо формі повідомлення про внесення змін до договору в якому не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, необхідно відмітити що відповідна інформація містиця в п. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін» 1. Внесено зміни в п. 2.1. розділу 2. ПОРЯДОК ТА СТРОКИ ПОСТАВКИ, та викласти в такій редакції: «2.1. Строк поставки Товару до 10 травня 2020 р.» 2. Інші розділи договору не змінено. 3. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її сторонами. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу і є невід'ємною частиною Договору. Тим саме сума договору та кількость товару після внесення змін відповідно до додаткової угоди № 1 від 30 квітня 2020 р. до договору № 92 від 29 квітня 2020 р. не змінювалось що вбачається з інформації вказаної в повідомленні про внесення змін до договору який розміщено та є в вільному доступі на сайті «ProZorro».
2020-05-21 16:16:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК" |
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
1 797 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" |
1 843 000,00
UAH з ПДВ
|
1 818 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ-АВТО" |
1 870 000,00
UAH з ПДВ
|
1 819 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК" #37706964 |
Рішення скасоване |
1 797 500,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 16:28
|
ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК" #37706964 |
Відхилено |
1 797 500,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 11:18
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" #37641745 |
Переможець |
1 818 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 13:56
|
Дод угод..jpg | зміни до договору |
30 квітня 2020 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 15:54
|
Договір с4.jpg | укладений |
29 квітня 2020 15:50
|
Договір с1.jpg | укладений |
29 квітня 2020 15:49
|
договір с3.jpg | укладений |
29 квітня 2020 15:49
|
Договір с2.jpg | укладений |
29 квітня 2020 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Старосільська сільська рада Рокитнівського району Рівненської області в особі сільського голови, Кузьмича Михайла Миколайовича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (іменоване надалі «Замовник»), з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА» в особі директора Рибальченка Олександра Сергійовича, що діє на підставі Статуту, (далі - Постачальник), з другої сторони, відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Внести зміни в п. 2.1. розділу 2. ПОРЯДОК ТА СТРОКИ ПОСТАВКИ, та викласти в такій редакції: «2.1. Строк поставки Товару до 10 травня 2020 р.» 2. Інші розділи договору не змінено. 3. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її сторонами. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу і є невід'ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |