Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плівка флюрографічна
Очікувана вартість
3 800,00 UAH
UA-2020-02-11-004341-b 83fac34bdccd40ab802604a4c893a08c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Буглак

+380965527002 buglakvalentina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Бобровицька центральна районна лікарня" Бобровицької районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02006171
Місцезнаходження: 17400, Україна , Чернігівська обл., Бобровицький р-н, м. Бобровиця, вул. Олега Бичка, буд. 1
Контактна особа: Валентина Буглак
+380965527002
buglakvalentina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 00:00
Очікувана вартість: 3 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Плівка флюографічна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17400, Україна, Чернігівська область, Бобровиця, Олега Бичка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:24
Оголошення №1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 14:07
Дата відповіді: 14 лютого 2020 14:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель ( далі – Порядок ). Згідно п. 6,4 даного Порядку « У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників».
Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов’язком.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ 3 400,00
UAH з ПДВ
3 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 16:44
Цінова Бобровиця.pdf
18 лютого 2020 16:44
Сес флюоро.pdf
18 лютого 2020 16:44
Установчі документи.pdf
18 лютого 2020 16:44
Sert PFH.pdf
18 лютого 2020 16:44
Instr PFH.pdf
18 лютого 2020 16:44
Банк.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2941705559
Переможець 3 400,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 11:52

Документи

20 лютого 2020 11:52
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:50
Протокол Рішення 10.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2941705559
3 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 11:52
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:50
Протокол Рішення 10.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 21:42
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 12:04
Договір19.pdf укладений
06 березня 2020 12:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 566,67 UAH)