Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

БФП лазерний монохромний + додатковий катридж
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2020-02-11-004270-b 9ac12de2c9e846319142faad4462c248
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попужайло Олена Юріївна

+380994778065 ngb1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство «Нікопольська міська лікарня №1» Нікопольської міської ради»
Код ЄДРПОУ: 26238302
Місцезнаходження: 53211, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул.50 років НЗФ 2а
Контактна особа: Попужайло Олена Юріївна
+380994778065
ngb1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 16:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 16:22
Очікувана вартість: 144 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
БФП лазерний монохромний + додатковий катридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53210, Україна, Дніпропетровська область, НІКОПОЛЬ, 50 років НЗФ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється увідповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Оплата вартості Товару, визначеного в Договорі, здійснюється Платником за пред’явленим рахунком протягом 10 календарних днів на підставі накладної, підписаної Платником та Постачальником. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з датиотримання Платником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 09:57
Договір КП НМЛ 1.doc
11 лютого 2020 16:18
Принтера оголошення.docx
12 лютого 2020 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 09:57
Договір КП НМЛ 1.doc
11 лютого 2020 16:18
Принтера оголошення.docx
11 лютого 2020 16:18
Принтера оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 14:06
Дата відповіді: 12 лютого 2020 16:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами нашої документації не вказана ні марка ні модель , а лише технічні характеристики , тому в вашій пропозиції вони не повинні відрізнятись від викладених нами.- Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування та таке інше .Пропозиція учасника повинна містити детальний покомпонентний опис обладнання, що пропонується, включаючи:
- повну назву виробника,
- повну назву моделі обладнання (включаючи всі літери та цифри),
- детальні технічні характеристики обладнання,
- ресурс сторінок повну назву стартових витратних матеріалів,
- повну назву картриджу збільшеної місткості (включаючи всі літери та цифри, ресурс сторінок).
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Уважно читайте умови!!!!!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-004270-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 12 лютого 2020 13:48
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій (принтер) + USB cable)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 17:10
Шановний учаснику! Дана закупівля є допороговою. Допорогові закупівлі — це закупівлі, вартість яких є нижчою, ніж визначено в статті 2 Закону № 922. Для звичайних замовників встановлено: якщо вартість товарів становить понад 200 тис. грн, робіт — 1,5 млн грн, то вони мають здійснювати свої закупівлі з використанням електронної системи. Усі закупівлі, у яких вартість нижче таких сум, вважають допорогами. Відповідно до Наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. Також 20 березня 2019 року ухвалений Наказ № 11, який вносить зміни у нову Інструкцію.частини 6 «Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» пунктом 6.4 передбачено, що «Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. На підставі цього Замовник самостійно приймає рішення і в Технічному описі предмету закупівлі зазначає , який саме товар закуповується в даній закупівлі.
Для захисту Замовника від закупівлі сірого товару завезеного не офіційно на територію України (контрабанда), додано вимогу щодо надання оригіналу авторизаційного листа від виробника товару (або офіційного представництва/дистрибютора в Україні) по підтвердженню повноважень постачальника згідно поданої пропозиції із зазначенням номеру оголошення про закупівлю запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, а також підтвердженням гарантійних зобовязань.
Представники/дистрибютори повинні завозити увесь товар офіційно із дотриманням усіх норм встановлених законодавством, щоб будь хто мав змогу придбати цей товар саме у офіційних представників виробника, що в подальшому захищає покупця від закупівлі неякісного та контрафактного товару та небажаних ускладнень в подальшому.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна 124 650,00
UAH з ПДВ
124 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 13:43
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:07
Лист _ гарантія.pdf
19 лютого 2020 12:07
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 лютого 2020 12:07
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна
#3512306746
Переможець 124 650,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:03

Документи

21 лютого 2020 14:03
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна
#3512306746
124 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2020 14:03
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
04 березня 2020 13:41