Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чавунні вироби : Люки , дощоприймачі , та решітки дощоприймачів
Очікувана вартість
1 530 000,00 UAH
UA-2020-02-11-004005-b 7f59da6c6f0a4f20ab060e944e854ba4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809
380933448344
dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 530 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44470000-5: Чавунні вироби


Тендерна документація

11 лютого 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:03
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000080 ● 184eb4f65db243258d566b6d7074eb28
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 травня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2020 № 49
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 49

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-11-004005-b 11.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва розглянуто інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури від 27.03.2020 року до закупівлі за номером UA-2020-02-11-004005-b . Тендерний комітет при проведенні процедур закупівлі діє на засадах колегіальності та неупередженості. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій тендерний комітет розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, що не перевищує п’яти робочих днів з дня визначення найбільш вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. По ЛОТу № 2 тендерним комітетом розміщено в електронній системі закупівель : Протокол відхилення тендерної пропозиції №11-01/20-3 від 04.03.2020 ( тендерна пропозиція ТОВ «ІМПЕКС-ГРУП УКРАЇНИ» відхилена ) та Протокол продовження строку розгляду тендерних пропозицій №11-01/20-3А від 10.03.2020року . А відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №11-01/20-5 від 16.03.2020 ( учасника торгів ТОВ «КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН» - визнано переможцем торгів). Хочеться зазначити , що всі вищезазначені протоколи були завантажені /розміщені в електронні системі закупівель вчасно , відповідно законодавства , але за технічними особливостями електронного майданчику, Протокол продовження строку розгляду тендерних пропозицій №11-01/20-3А від 10.03.2020року , на даний час відсутній. На період складання Договору з переможцем у замовника були всі підстави на його підписання. ЛОТ №1 – при розгляді тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тендерним комітетом ретельно розглянуто / відмічено всі документи , розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу . Документи завантажено відповідно вимог тендерної документації . Цінова пропозиція із зазначенням кінцевої ціни пропозиції , була завантажена з двух аркушів. Копію цінової пропозиції замовник роздрукував для зручності при підготовці Договору поставки . ЛОТ №3 – відповідно Додатку 6 Переможець торгів у строк , що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір , повинен шляхом завантаження в електронну систему закупівель документи , що підтверджують відсутність підстав зазначених в тендерній документації . При підготовці / формуванні договору поставки для переможця торгів, тенлерним комітетом було відмічено документи відповідно Додатку 6 , які переможець завантажив на веб-порталі Уповноваженого органу, крім того вищевказані документи були в переможця ( були завантажені по ЛОТу №1 ). Тендерний комітет звернувся до Переможця торгів ТОВ ««КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН» за роз’ясненням , щодо зникнення документів з веб-порталу Уповноваженого органу. Переможець торгів звернувся до технічної підтримки електронного майданчика щодо вищевказаного , але отримали негативну відповідь , тобто не зрозуміло як зникли завантажені документи в строки відповідно законодавства. З причини неможливості усунути недоліки ( за технічними особливостями електронного майданчику), що визначені Державною аудиторською службою України Північний офіс Держаудитслужби в результаті моніторингу закупівлі за номером UA-2020-02-11-004005-b . та для уникнення подальших порушень повідомляємо, що станом на 05.05.2020 року комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва розриває укладені договора за результатами проведених торгів із Постачальником Товариство з обмеженою відповідальністю «Київський завод інженерних машин». Додатки : 1. Протокол засідання тендерного комітету – 1 прим. 1 арк. 2. Тендерна пропозиція ЛОТ №1- 1прим. 2арк. ; 3. Документи переможця - 1прим. 5 арк.; 4. Інформаційна довідка змісту документів – 1 прим. 2 арк.; 5. Додаткові угоди №2 – 1 прим. 3арк

2020-05-07 14:24:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Договір розірвано.

2020-05-12 12:24:09

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: люки чавунні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 435 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 175,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 лютого 2020 11:54
Закінчення: 27 лютого 2020 12:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

80 шт
люки чавунні
ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03070, Україна, Київська область, Київ, вул. Янтарна, 5
Дата доставки: 25 березня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару склад Замовника , вул.Янтарна ,5 Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН" 417 000,00
UAH з ПДВ
410 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" 427 680,00
UAH з ПДВ
410 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІСІДА" 432 000,00
UAH з ПДВ
432 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 10:44
Електронний підпис
05 березня 2020 10:41
Електронний підпис
05 березня 2020 10:32
Електронний підпис
05 березня 2020 10:32
Dovidka_20062493650130313618.pdf.p7s
05 березня 2020 10:32
Dovidka_20062493650130313618.pdf
05 березня 2020 10:32
лот 1.pdf
05 березня 2020 10:32
Довідка.zip
05 березня 2020 10:32
Довідка дфс.pdf
05 березня 2020 10:32
Довідка (1).zip
05 березня 2020 08:09
Електронний підпис
05 березня 2020 08:08
Електронний підпис
26 лютого 2020 10:53
Електронний підпис
26 лютого 2020 10:52
Установчі документи 1.pdf
26 лютого 2020 10:52
Техн характер 1.pdf
26 лютого 2020 10:52
Статут КЗІМ (печатка).pdf
26 лютого 2020 10:52
СТ17.pdf
26 лютого 2020 10:52
Пропозиція 1.pdf
26 лютого 2020 10:52
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 10:52
Працівники.pdf
26 лютого 2020 10:52
Повноваження особи.pdf
26 лютого 2020 10:52
Персональні дані.pdf
26 лютого 2020 10:52
Наявність авто.pdf
26 лютого 2020 10:52
Материально-техн.база.pdf
26 лютого 2020 10:52
Лот 1 тех докум.pdf
26 лютого 2020 10:52
Ліцензія довідка.pdf
26 лютого 2020 10:52
Екологія.pdf
26 лютого 2020 10:52
Довідка сертифікація.pdf
26 лютого 2020 10:52
Витяг pdf.pdf
26 лютого 2020 10:51
Аналог договір .pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 17:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 лютого 2020 17:47
Паспорти якості.pdf
26 лютого 2020 17:47
Статут.pdf
26 лютого 2020 17:47
Витяг з протоколу.pdf
26 лютого 2020 17:47
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 11:34
Електронний підпис
25 лютого 2020 11:33
ІСІДА (1).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІСІДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН"
#42581966
Переможець 410 120,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН"
#42581966
410 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 16:31
ДУ 20-6.pdf укладений
05 травня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 12:03
ду- 20-6.pdf зміни до договору
04 травня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 09:45
Договір ЛОТ 1.pdf укладений
18 березня 2020 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 11-01/20-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 101 703,96
UAH (в тому числі ПДВ 16 950,66 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю усунення недоліків , що виникли при заключенні договору, відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України : Замовник і Постачальник дійшли згоди розірвати ДоговіР