Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359090 |
Місцезнаходження: | 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5 |
Контактна особа: |
Пилипенко Микола Петрович 380444512809,380933448344 dey_sv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 530 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44470000-5: Чавунні вироби
Тендерна документація
11 лютого 2020 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 16:03 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000080 ● 184eb4f65db243258d566b6d7074eb28
- Статус: вирішено ● Дата: 12 травня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2020 № 49
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-11-004005-b 11.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва розглянуто інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури від 27.03.2020 року до закупівлі за номером UA-2020-02-11-004005-b . Тендерний комітет при проведенні процедур закупівлі діє на засадах колегіальності та неупередженості. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій тендерний комітет розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, що не перевищує п’яти робочих днів з дня визначення найбільш вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. По ЛОТу № 2 тендерним комітетом розміщено в електронній системі закупівель : Протокол відхилення тендерної пропозиції №11-01/20-3 від 04.03.2020 ( тендерна пропозиція ТОВ «ІМПЕКС-ГРУП УКРАЇНИ» відхилена ) та Протокол продовження строку розгляду тендерних пропозицій №11-01/20-3А від 10.03.2020року . А відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №11-01/20-5 від 16.03.2020 ( учасника торгів ТОВ «КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН» - визнано переможцем торгів). Хочеться зазначити , що всі вищезазначені протоколи були завантажені /розміщені в електронні системі закупівель вчасно , відповідно законодавства , але за технічними особливостями електронного майданчику, Протокол продовження строку розгляду тендерних пропозицій №11-01/20-3А від 10.03.2020року , на даний час відсутній. На період складання Договору з переможцем у замовника були всі підстави на його підписання. ЛОТ №1 – при розгляді тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тендерним комітетом ретельно розглянуто / відмічено всі документи , розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу . Документи завантажено відповідно вимог тендерної документації . Цінова пропозиція із зазначенням кінцевої ціни пропозиції , була завантажена з двух аркушів. Копію цінової пропозиції замовник роздрукував для зручності при підготовці Договору поставки . ЛОТ №3 – відповідно Додатку 6 Переможець торгів у строк , що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір , повинен шляхом завантаження в електронну систему закупівель документи , що підтверджують відсутність підстав зазначених в тендерній документації . При підготовці / формуванні договору поставки для переможця торгів, тенлерним комітетом було відмічено документи відповідно Додатку 6 , які переможець завантажив на веб-порталі Уповноваженого органу, крім того вищевказані документи були в переможця ( були завантажені по ЛОТу №1 ). Тендерний комітет звернувся до Переможця торгів ТОВ ««КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН» за роз’ясненням , щодо зникнення документів з веб-порталу Уповноваженого органу. Переможець торгів звернувся до технічної підтримки електронного майданчика щодо вищевказаного , але отримали негативну відповідь , тобто не зрозуміло як зникли завантажені документи в строки відповідно законодавства. З причини неможливості усунути недоліки ( за технічними особливостями електронного майданчику), що визначені Державною аудиторською службою України Північний офіс Держаудитслужби в результаті моніторингу закупівлі за номером UA-2020-02-11-004005-b . та для уникнення подальших порушень повідомляємо, що станом на 05.05.2020 року комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва розриває укладені договора за результатами проведених торгів із Постачальником Товариство з обмеженою відповідальністю «Київський завод інженерних машин». Додатки : 1. Протокол засідання тендерного комітету – 1 прим. 1 арк. 2. Тендерна пропозиція ЛОТ №1- 1прим. 2арк. ; 3. Документи переможця - 1прим. 5 арк.; 4. Інформаційна довідка змісту документів – 1 прим. 2 арк.; 5. Додаткові угоди №2 – 1 прим. 3арк
2020-05-07 14:24:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Договір розірвано.
2020-05-12 12:24:09
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | люки чавунні |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 435 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 175,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | склад Замовника , вул.Янтарна ,5 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН" |
417 000,00
UAH з ПДВ
|
410 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" |
427 680,00
UAH з ПДВ
|
410 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІСІДА" |
432 000,00
UAH з ПДВ
|
432 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН" #42581966 |
Переможець |
410 120,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 16:31
|
ДУ 20-6.pdf | укладений |
05 травня 2020 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2020 12:03
|
ду- 20-6.pdf | зміни до договору |
04 травня 2020 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 09:45
|
Договір ЛОТ 1.pdf | укладений |
18 березня 2020 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 11-01/20-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
101 703,96
UAH (в тому числі ПДВ 16 950,66 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з неможливістю усунення недоліків , що виникли при заключенні договору, відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України : Замовник і Постачальник дійшли згоди розірвати ДоговіР |