Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
75 500,00 UAH
UA-2020-02-11-003798-b b0be4cb520ff4a5a8aa35327747c3534
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Довга Надія Олександрівна

+380442010815 vmtp@insat.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП ДЕРЖАВНИЙ АВТОТРАНСПОРТНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ
Код ЄДРПОУ: 01527695
Вебсайт: http://www.insat.org.ua
Місцезнаходження: 03113, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 57
Контактна особа: Довга Надія Олександрівна
+380442010815
vmtp@insat.org.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 15:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 15:46
Початок аукціону: 20 лютого 2020 11:29
Очікувана вартість: 75 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 378,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4216 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Перемоги, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  20 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Передоплата 50% Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 14:03
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Аналоги та еквіваленти не розглядаються.
- Конкретна торгова марка та модель товару вказана у вимогах до закупівлі.
-ФОП допускаються до оцінки. Порівнюються ціни без ПДВ.
-Замовник є комерційним госпрозрахунковим підприємством та платником ПДВ. Перевага надається учасникам- платникам ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 45 862,32
UAH з ПДВ
45 862,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 52 658,64
UAH з ПДВ
50 589,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНіСТЮ "ГОРУС" 56 821,85
UAH з ПДВ
50 725,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 13:55
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:55
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 17:37
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:35
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 17:35
Статут та опис (к).pdf
18 лютого 2020 17:35
Протокол, наказ (к).pdf
18 лютого 2020 17:35
Витяг ПДВ (к).pdf
18 лютого 2020 17:35
Витяг з ЄДРПОУ (к).pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 15:21
ОПИС Модельний статут.pdf
19 лютого 2020 15:21
Згода з договором.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 10:44
ЦІНОВА 2020.pdf
17 лютого 2020 10:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 лютого 2020 10:04
Довідка про учасника.pdf
17 лютого 2020 10:04
Document_USR_1006304145.pdf
17 лютого 2020 10:04
ЦІНОВА 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНіСТЮ "ГОРУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Переможець 45 862,32
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:58

Документи

25 лютого 2020 15:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
45 862,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 15:58
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
28 лютого 2020 15:11