Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
75 500,00 UAH
UA-2020-02-11-003798-b ● b0be4cb520ff4a5a8aa35327747c3534
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ДЕРЖАВНИЙ АВТОТРАНСПОРТНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ |
Код ЄДРПОУ: | 01527695 |
Вебсайт: | http://www.insat.org.ua |
Місцезнаходження: | 03113, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 57 |
Контактна особа: |
Довга Надія Олександрівна +380442010815 vmtp@insat.org.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 15:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 15:46 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 11:29 |
Очікувана вартість: | 75 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 378,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4216 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Перемоги, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 березня 2020
—
20 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Передоплата 50% | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 15:42 |
Тендерна документація на канцелярські товари.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 14:03
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Аналоги та еквіваленти не розглядаються.
- Конкретна торгова марка та модель товару вказана у вимогах до закупівлі.
-ФОП допускаються до оцінки. Порівнюються ціни без ПДВ.
-Замовник є комерційним госпрозрахунковим підприємством та платником ПДВ. Перевага надається учасникам- платникам ПДВ.
- Конкретна торгова марка та модель товару вказана у вимогах до закупівлі.
-ФОП допускаються до оцінки. Порівнюються ціни без ПДВ.
-Замовник є комерційним госпрозрахунковим підприємством та платником ПДВ. Перевага надається учасникам- платникам ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
45 862,32
UAH з ПДВ
|
45 862,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
52 658,64
UAH з ПДВ
|
50 589,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНіСТЮ "ГОРУС" |
56 821,85
UAH з ПДВ
|
50 725,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Переможець |
45 862,32
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
28 лютого 2020 15:11
|