Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний
Очікувана вартість
33 500,00 UAH
UA-2020-02-11-003671-b ● 5faac2739ac9466f84b510baa0022efa
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Володимирський ринок" |
Код ЄДРПОУ: | 01565129 |
Вебсайт: | http://kpvr.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, Антоновича, 115 |
Контактна особа: |
Долина Денис Євгенійович 380445290101,380673226553,380979637647, kpvrkadri@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 33 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір офісний А4 80 ІР Ваsic (500 аркушів у пачці 80 гр/м2 150%, клас С). 80ІР, Вага 1 м² ISO 536 80+/-3; Товщина mkm ISO 534 105+/-4; Пухкість сm²/g 1,3; Жорсткість продольна mN 115 +/-22 та поперечна 50+/-15 ISO 2493; Білизна % ISO 2470 96+/-1; Непрозорість % ISO 2471 91; Шорсткість поверхні по BENTSEN ml/min ISO 8791-2 160+/-50. Примітка: Бажано Maestro Standard
300 шт
Папір офісний А4 65 (500 аркушів у пачці) Щільність: Білизна-96%
100 шт
Розгорнути
Згорнути
300 шт
Папір офісний А4 65 (500 аркушів у пачці) Щільність: Білизна-96%
100 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Антоновича, 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 15:35 |
Оголошення про закупівлю, вимоги до поставки, форми пропозицій, договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:53
Дата відповіді: 12 лютого 2020 14:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, дякуємо за ваше звернення та за приділену увагу цій закупівлі. Комунальне підприємство «Володимирський ринок» стосовно зазначеного вами повідомляє, що Додаток №1 до оголошення – це Форма технічної пропозиції, яку кожен учасник закупівлі має надати, в цій формі повинна бути зазначена вичерпна інформація стосовно товару та його характеристики. Стосовно другої частини запитання повідомляємо, що комунальне підприємство «Володимирський ринок» розглядає всі пропозиції без винятку від Учасників тендерних процедур серед рівних. З повагою, комунальне підприємство "Володимирський ринок".
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
24 792,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 15:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 09:23
|
Договір папір 36-Т-20.pdf | укладений |
03 березня 2020 09:21
|