Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний
Очікувана вартість
33 500,00 UAH
UA-2020-02-11-003671-b 5faac2739ac9466f84b510baa0022efa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Долина Денис Євгенійович

380445290101
380673226553
380979637647
kpvrkadri@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
Код ЄДРПОУ: 01565129
Вебсайт: http://kpvr.kiev.ua
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, Антоновича, 115
Контактна особа: Долина Денис Євгенійович
380445290101,380673226553,380979637647,
kpvrkadri@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 14:00
Очікувана вартість: 33 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний А4 80 ІР Ваsic (500 аркушів у пачці 80 гр/м2 150%, клас С). 80ІР, Вага 1 м² ISO 536 80+/-3; Товщина mkm ISO 534 105+/-4; Пухкість сm²/g 1,3; Жорсткість продольна mN 115 +/-22 та поперечна 50+/-15 ISO 2493; Білизна % ISO 2470 96+/-1; Непрозорість % ISO 2471 91; Шорсткість поверхні по BENTSEN ml/min ISO 8791-2 160+/-50. Примітка: Бажано Maestro Standard
300 шт
Папір офісний А4 65 (500 аркушів у пачці) Щільність: Білизна-96%
100 шт
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Антоновича, 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:53
Дата відповіді: 12 лютого 2020 14:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, дякуємо за ваше звернення та за приділену увагу цій закупівлі. Комунальне підприємство «Володимирський ринок» стосовно зазначеного вами повідомляє, що Додаток №1 до оголошення – це Форма технічної пропозиції, яку кожен учасник закупівлі має надати, в цій формі повинна бути зазначена вичерпна інформація стосовно товару та його характеристики. Стосовно другої частини запитання повідомляємо, що комунальне підприємство «Володимирський ринок» розглядає всі пропозиції без винятку від Учасників тендерних процедур серед рівних. З повагою, комунальне підприємство "Володимирський ринок".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 26 358,00
UAH з ПДВ
24 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 27 222,00
UAH з ПДВ
25 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 15:39
Електронний підпис
13 лютого 2020 15:53
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2020 17:10
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:09
КІС85_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 24 792,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

18 лютого 2020 15:00
Протокол №06.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
24 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2020 15:00
Протокол №06.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 09:23
Договір папір 36-Т-20.pdf укладений
03 березня 2020 09:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 792,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 132,00 UAH)