Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп'ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
199 599,26 UAH
UA-2020-02-11-003412-b bffaf6b277204cdc9cb6cb941584d59e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Безвугляк Раїса Леонідівна

+380433522856 tulchin_crl_buh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Тульчинська центральна районна лікарня" Тульчинської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01982672
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 114
Контактна особа: Безвугляк Раїса Леонідівна
+380433522856
tulchin_crl_buh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 15:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 15:16
Початок аукціону: 21 лютого 2020 13:26
Очікувана вартість: 199 599,26 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 996,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:16
Дата відповіді: 12 лютого 2020 14:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1.Відповідно до Додатку 1 "Технічна, якісна та кількісна характеристика предмету закупівлі ДК 021-2015 (CPV): 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Портативні комп’ютери (ноутбуки))" документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: "Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Не виконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обгрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим."
2. З метою дотримання всіма учасниками закупівель принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель», закріпленого статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та ідентифікації запропонованого товару відповідно до абз.1 вищезазначеного Додатку 1 до документації "Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення Таблиці даного Додатку у повному обсязі з обов’язковим вказанням назви виробника, моделі та технічних характеристик всіх складових. "
3. Відповідно до Інструкції, затвердженої наказом ДП «Прозоро» №10 від 19.03.2019 року Учасником закупівлі є фізична особа, в тому числі фізична особа – підприємець або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі. Ціна пропозиції кожного учасника має зазначатися з ПДВ. У разі якщо учасник не є платником ПДВ – в такому випадку ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Порівнюються остаточні ціни кожної пропозиції.
4. .Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Бюджет закупівлі
Дата подання: 13 лютого 2020 10:36
Дата відповіді: 13 лютого 2020 13:40
Доброго дня! Шамовний Замовнику, з метою надання пропозиції у дані торги було проведено роботу із предстваництвом Асус на предмет отримання максимальних знижок. Але навіть із ними, бюджет закупівлі є замалим. Прохання звернути увагу на програмне забезпечення, що вимагається: 7 ліцензій Microsoft Windows 10 Pro х32/х64. Одна лицензійна копія Windows 10 Pro OEM коштує біля 3700 грн баз ПДВ. А у разі постачання у складі ноутбука, до цієї вартості наразовується ПДВ. На 70ми ліцензщіях це по меншій мірі: 7х (3700грн +20%) = 31 080 грн. Це тільки вартість програмного забезпечення. У разі, якщо все ж кимось будуть надані пропозиції у дані торги, вони із ймовірністю 100% будуть враховувати постачання вам не ліцензійної (підробної) копії Windows 10 Pro. Повірте нашому досвіду, компанія більше 20 років на ринку. Просимо переглянути технічні вимоги, або кількість товару, або вимоги до ПЗ. Дякуємо за увагу та розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за ваше запитання, буде внесено відповідні зміни у тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 182 100,00
UAH з ПДВ
182 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 194 079,60
UAH з ПДВ
190 087,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 194 201,22
UAH з ПДВ
190 209,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 198 300,00
UAH з ПДВ
198 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 199 599,00
UAH з ПДВ
199 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 14:07
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:25
Asus ноут сертифікати.pdf
20 лютого 2020 13:25
Пропозиція цінова.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 14:29
Microsoft Partner Network.pdf
20 лютого 2020 14:04
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 лютого 2020 14:04
Статут СМБ.pdf
20 лютого 2020 14:04
Довідка.pdf
20 лютого 2020 14:04
ДЕКЛАРАЦІЯ ст 17 СМБ.pdf
20 лютого 2020 14:04
Гарантійний лист.pdf
20 лютого 2020 14:04
Авторизація .pdf
20 лютого 2020 14:04
Certificate-188755 ноутбуки.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:51
Штатний розпис.pdf
19 лютого 2020 16:51
Сертифікати ASUS DFRX.pdf
19 лютого 2020 16:51
Наказ (директор).pdf
19 лютого 2020 16:51
Довідка (банкрутство).pdf
19 лютого 2020 16:51
Витяг з ЄДР (24.01.20).pdf
19 лютого 2020 16:51
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf
19 лютого 2020 16:51
Авторизація ERC.pdf
19 лютого 2020 16:51
Авторизація ASUS.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 12:27
Досвід 2000.rar
20 лютого 2020 12:27
Сервіс_центри.pdf
20 лютого 2020 12:27
Цінова Пропозицiя.pdf
20 лютого 2020 12:27
Технічна специфікація.pdf
20 лютого 2020 12:27
сертифікат ASUS.jpg
20 лютого 2020 12:27
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 182 100,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
182 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір про закупівлю товарів укладений
02 березня 2020 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 182 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 350,00 UAH)