Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2020-02-11-002291-b d42186d92b72455f8f91b510a52bbcbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліівна Турубарова-Леунова

+380505418911 tenderoknpokkc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 43334908
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 230
Контактна особа: Наталія Анатоліівна Турубарова-Леунова
+380505418911
tenderoknpokkc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 11:36
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 комплект
Персональні комп’ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, М.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 230
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2020  —  30 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 20-ти календарних днів з моменту підписання договору. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 15:49
Додаток 3 до ТД_1.doc
11 лютого 2020 13:27
ТД Комп`ютери.doc
11 лютого 2020 13:27
Додаток 6 до ТД.docx
11 лютого 2020 13:27
Додаток 4 до ТД.docx
11 лютого 2020 13:27
Додаток 5 до ТД.docx
11 лютого 2020 13:27
Додаток 7 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 лютого 2020 13:27
Додаток 2 до ТД.docx
11 лютого 2020 13:27
Додаток 1 до ТД.docx
11 лютого 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 15:49
Додаток 3 до ТД_1.doc
11 лютого 2020 13:27
Додаток 3 до ТД.doc
11 лютого 2020 13:27
ТД Комп`ютери.doc
11 лютого 2020 13:27
Додаток 6 до ТД.docx
11 лютого 2020 13:27
Додаток 4 до ТД.docx
11 лютого 2020 13:27
Додаток 5 до ТД.docx
11 лютого 2020 13:27
Додаток 7 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 лютого 2020 13:27
Додаток 2 до ТД.docx
11 лютого 2020 13:27
Додаток 1 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до ПЗ
Дата подання: 11 лютого 2020 17:28
Дата відповіді: 12 лютого 2020 09:37
Шановний Замовник. Чому у складі комп'ютера в Додатку 3 в "п.4 Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару" не зазначений Windows 10 Pro? Наголошуємо на тому, що бюджет закупівлі замалий, якщо ви дійсно прагнете купити техніку з ЛЕГАЛЬНИМ ліцензійним програмним забезпеченням. Вимоги "п.3.Вимоги щодо програмного забезпечення" підпункт 1 "1. Операційна система Windows 10 Pro має бути встановлена безпосередньо виробником системного блоку комп’ютера та імпортована у складі пристрою...."суперечать вимогам підпункта 2. "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційний лист від виробника або дистриб’ютора виробника операційної системи Windows 10 Pro в Україні, щодо придбання ним вищевказаної операційної системи. " Тобто в одному підпункті Ви вимагаєте однозначно пропонувати вам імпортовані системні блоки з програмним забезпеченням, в іншому вже допускається закупівля програмного забезпечення у дистриб'ютора і встановлення програмного забезпечення на свою техніку локальним виробником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, ми допускаємо, що системні блоки ком'пютерів можуть бути брендові, тобто зібрані в умовах заводу з предвстановленим програмним забезпеченням(операційною системою) або зібрані виконавцем з окремих комплектуючих та відповідно без програмного забезпечення. В цьому випадку виконавець має закупити та встановити операційну систему, надавши відповідні документи від дистрбютора Microsoft.
Документація
Дата подання: 11 лютого 2020 18:52
Дата відповіді: 12 лютого 2020 09:45
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник,так, дійсно, дана конфігурація комп'ютера для Замовника бажана та відповідає вимогам до відповідного програмного забезпечення, яке нами використовується (МІС).Але якщо Замовник запропонує подібну конфігурацію на базі процесору AMD та надасть відповідну документацію з порівняльними характеристиками, ми розглянемо Вашу пропозицію. (Тактова частота процесору, його порівняльні характеристики з продукцією Intel).
Документація
Дата подання: 11 лютого 2020 18:53
Дата відповіді: 12 лютого 2020 09:27
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник! В Додатку 3 п.1.8 зазначено: "Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання за рахунок Учасника (надати довідку в довільній формі)".
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:10
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ми вказали технічні параметри необхідного нам обладнання. Ми не маємо права дискримінувати виробників обладнання та вказувати їх конкретно.
До участі у торгах допускаються, як фізичні так і юридичні особи, також в ТД вказпно, що "Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат."
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-002291-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 11 лютого 2020 14:08
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 15:48
Шановний Учасник! Вважаємо Ваше доповнення до п.3.2 доцільним.
Наголошуємо, що замовником для запобігання поширення неліцензійного програмного забезпечення, передбачено в технічних вимогах до тендерної документації, що ліцензійна операційна система Windows 10 PRO, повинна бути попередньо встановлена виробником обладнання. Також, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника операційної системи Windows 10 Pro в Україні, щодо придбання ним вищевказаної операційної системи..У випадку необхідності, Замовник може звернутися до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням достовірності такої інформації. Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної операційної системи, також зауважуємо, що Учасник, який поширюватиме неліцензійне програмне забезпечення, несе відповідальність згідно чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-02-11-002291-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 03 березня 2020 13:59
Не відповідність технічним вимогам Замовника
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу на те, що Учасник закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у своїй пропозиції НЕ зазначає модель пропопонованого монітору, клавіатури та мишки (або партійний номер), тому визначити пропозицію Учасника, як таку, що відповідає усім технічним вимогам Замовника, не має можливості, як у Вас, як Замовника, так і іншими учасниками закупівлі задля дотримання принципу прозорості. У звязку з вищенаведеним, просимо дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як таку, що не відповідає технічним вимогам Замовника (згідно з п. 15, ч.1, ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі").
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 14:42
Пропозиція Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" дискваліковано!
Номер вимоги: UA-2020-02-11-002291-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 10 березня 2020 11:01
Не відповідність технічним вимогам Замовника
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу на те Вами згідно пункту 1.15 Додатку 3 тічко вказано "(обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється". Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" у своїй пропозиції зазначив виробника материнської плати MCI, якої в природі НЕ існує. Крім цього НЕ зазначає модель пропопонованого оперативної пам"яті/ SSD накопичувача/ корпусу / оптичного приводу (або партійний номер), тому визначити пропозицію Учасника, як таку, що відповідає усім технічним вимогам Замовника, не має можливості, як у Вас, як Замовника, так і іншими учасниками закупівлі задля дотримання принципу прозорості. У звязку з вищенаведеним, просимо дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" як таку, що не відповідає технічним вимогам Замовника (згідно з п. 15, ч.1, ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі").
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 16:04
Згідно Закону учасником можуть бути допущені формальні (несуттєві) помилки, а саме орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, при оформленні тендерної пропозиції, тому описка в назві MSI (MCI) не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції. В цілому тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" відповідає вимогам замовника.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 343 434,00
UAH з ПДВ
343 434,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 364 968,00
UAH з ПДВ
364 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 369 501,24
UAH з ПДВ
369 501,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 14:53
ДФС 25.02.zip
03 березня 2020 14:53
МВС 13.01.pdf
03 березня 2020 14:53
МВС 13.01.zip
03 березня 2020 14:53
Дпункт2ч1ст 17_КорЮр_.pdf
03 березня 2020 14:53
Довідка_Кор_Юр_03.03.zip
26 лютого 2020 15:49
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:48
Гарантійний лист 2.pdf
26 лютого 2020 15:48
Гарантійний лист 1.pdf
26 лютого 2020 15:48
Гарантійний лист .pdf
26 лютого 2020 15:48
public_doc (31).p7s
26 лютого 2020 15:48
public_doc (31).pdf
26 лютого 2020 15:48
Лист згода.pdf
26 лютого 2020 15:48
Інформаційний лист.pdf
26 лютого 2020 15:48
порівняльна таблиця.pdf
26 лютого 2020 15:48
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 10:59
Довідка ДПС.pdf
12 березня 2020 10:58
Довідка МВС _2_.pdf
26 лютого 2020 14:09
Електронний підпис
26 лютого 2020 14:05
Довідка про санкції.pdf
26 лютого 2020 14:05
Сертифікат монітор1.jpg
26 лютого 2020 14:05
Копія ІПН директора.pdf
26 лютого 2020 14:05
UA-2020-02-11-002291-b.pdf
26 лютого 2020 14:05
Довідка про витрати.pdf
26 лютого 2020 14:05
Копія паспорту.pdf
26 лютого 2020 14:05
Технічна специфікація.pdf
26 лютого 2020 14:05
Довідка про підряд.pdf
26 лютого 2020 14:05
Довідка про ст.17.pdf
26 лютого 2020 14:05
Виписка з ЄДР.pdf
26 лютого 2020 14:05
Декларація монітор2.pdf
26 лютого 2020 14:05
Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2020 14:05
Довідка про відомості.pdf
26 лютого 2020 14:05
Статут ТОВ.pdf
26 лютого 2020 14:05
Лист авторизації ПК.jpeg
26 лютого 2020 14:05
Довідка з ДПІ.pdf
26 лютого 2020 14:05
Декларація монітор1.pdf
26 лютого 2020 14:05
Проект Договору.pdf
26 лютого 2020 14:05
Сертифікат монітор2.jpg
26 лютого 2020 14:05
Лист авторизації.jpg

Публічні документи

26 лютого 2020 15:37
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:33
Сертифікати.rar
26 лютого 2020 15:33
Досвид.rar
26 лютого 2020 15:33
Додаток №3.pdf
26 лютого 2020 15:33
Додаток 4 лист-згода.pdf
26 лютого 2020 15:33
Додаток 2.pdf
26 лютого 2020 15:33
Додаток 1.pdf
26 лютого 2020 15:33
Довідка ДФС.PDF
26 лютого 2020 15:33
справка ЕДРПОУ.pdf
26 лютого 2020 15:33
наказ+протокол.pdf
26 лютого 2020 15:33
ВИТЯГ платника ПДВ.pdf
26 лютого 2020 15:33
Витяг з ЄДР від 19.02.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 343 434,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 10:22
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 343 434,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 15:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 364 968,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 14:37

Документи

04 березня 2020 15:58
Електронний підпис
04 березня 2020 15:56
Протокол 36.2.jpg
04 березня 2020 15:56
Протокол 36.1.jpg
04 березня 2020 10:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
364 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 11:01
Додаткова 1 до 98спец.jpg зміни до договору
23 березня 2020 11:00
Додаткова 1 до 98.jpg зміни до договору
23 березня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 10:48
Договір 98.5.jpg укладений
23 березня 2020 10:46
Договір 98.1.jpg укладений
23 березня 2020 10:46
Договір 98.2.jpg укладений
23 березня 2020 10:46
Договір 98.3.jpg укладений
23 березня 2020 10:46
Договір 98.4.jpg укладений
23 березня 2020 10:46
Специфікація до 98.jpg укладений
23 березня 2020 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості товару зі збереженням ціни сторони домовилися внести зміни в п.1.2 Договору №98
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 364 968,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 828,00 UAH)