Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Марки поштові
Очікувана вартість
1 264 899,00 UAH
UA-2020-02-11-001902-b ● ff209318dda242be9a036be3f27ea13a
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 43142501 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, буд. 7 |
Контактна особа: |
Юрій Пінчук +380987758098 zt.upr11@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем) за відсутності при цьому альтернативи, для закупівлі послуг щодо видавання друкованої продукції (марок поштових), у даному випадку відповідно до п. 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладання договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів.
Особливості діяльності національного оператора поштового зв’язку регулюються Законом України від 04.10.2001 року № 2759-ІІІ «Про поштовий зв’язок» (зі змінами та доповненнями). Згідно положень п. 1 ч. 3 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок», виключно національному оператору надано право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу
Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв`язку» від 10.01.2002 №10-р (із змінами, внесеними Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 №277-р) виконання функцій національного оператора поштового зв`язку покладено на Публічне акціонерне товариство «Укрпошта». Наказом Міністерства інфраструктури України від 14.12.2018 № 611 змінено тип Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» з публічного на приватне та товариство перейменоване в Акціонерне товариство «Укрпошта». Таким чином, Акціонерне товариство «Укрпошта» має виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Територіальним представником АТ «Укрпошта» у м. Житомирі є Житомирська дирекція АТ «Укрпошта», яка здійснює функції підприємства у місті Житомирі.
На підставі викладеного, керуючись положеннями п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями), Закону України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів» від 21.06.2012 № 4997-VI, Закону України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 № 2759-III, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 року №10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» (із змінами, внесеними Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 №277-р), враховуючи відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, єдиний можливий постачальник - Акціонерне товариство “Укрпошта” в особі Житомирської дирекції Акціонерного товариства “Укрпошта”, договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником
Особливості діяльності національного оператора поштового зв’язку регулюються Законом України від 04.10.2001 року № 2759-ІІІ «Про поштовий зв’язок» (зі змінами та доповненнями). Згідно положень п. 1 ч. 3 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок», виключно національному оператору надано право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу
Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв`язку» від 10.01.2002 №10-р (із змінами, внесеними Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 №277-р) виконання функцій національного оператора поштового зв`язку покладено на Публічне акціонерне товариство «Укрпошта». Наказом Міністерства інфраструктури України від 14.12.2018 № 611 змінено тип Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» з публічного на приватне та товариство перейменоване в Акціонерне товариство «Укрпошта». Таким чином, Акціонерне товариство «Укрпошта» має виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Територіальним представником АТ «Укрпошта» у м. Житомирі є Житомирська дирекція АТ «Укрпошта», яка здійснює функції підприємства у місті Житомирі.
На підставі викладеного, керуючись положеннями п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями), Закону України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів» від 21.06.2012 № 4997-VI, Закону України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 № 2759-III, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 року №10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» (із змінами, внесеними Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 №277-р), враховуючи відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, єдиний можливий постачальник - Акціонерне товариство “Укрпошта” в особі Житомирської дирекції Акціонерного товариства “Укрпошта”, договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 12:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111474 штуки
Марки поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, площа Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
11 лютого 2020 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Житомирська дирекція АТ "Укрпошта" #22046132 |
Переможець |
1 264 899,00
UAH
|
11 лютого 2020 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2020 11:50
|
Dod ugoda 2-43.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 16:39
|
Dod ugoda marki 1.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 16:40
|
Dog 43 marki.pdf | укладений |
18 лютого 2020 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони вирішили внести зміни до Специфікації Договору |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони вирішили внести зміни в п. 4.2. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати», виклавши його в наступній редакції: "4.2. Покупець здійснює оплату за поставлені ЗПО упродовж 3-х банківських днів з моменту отримання кожної замовленої партії ЗПО на підставі належно оформлених первинних документів (накладних), наданих Покупцю" |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |