Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Марки поштові
Очікувана вартість
1 264 899,00 UAH
UA-2020-02-11-001902-b ff209318dda242be9a036be3f27ea13a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Пінчук

+380987758098 zt.upr11@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 43142501
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, буд. 7
Контактна особа: Юрій Пінчук
+380987758098
zt.upr11@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем) за відсутності при цьому альтернативи, для закупівлі послуг щодо видавання друкованої продукції (марок поштових), у даному випадку відповідно до п. 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладання договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів.
Особливості діяльності національного оператора поштового зв’язку регулюються Законом України від 04.10.2001 року № 2759-ІІІ «Про поштовий зв’язок» (зі змінами та доповненнями). Згідно положень п. 1 ч. 3 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок», виключно національному оператору надано право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу
Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв`язку» від 10.01.2002 №10-р (із змінами, внесеними Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 №277-р) виконання функцій національного оператора поштового зв`язку покладено на Публічне акціонерне товариство «Укрпошта». Наказом Міністерства інфраструктури України від 14.12.2018 № 611 змінено тип Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» з публічного на приватне та товариство перейменоване в Акціонерне товариство «Укрпошта». Таким чином, Акціонерне товариство «Укрпошта» має виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Територіальним представником АТ «Укрпошта» у м. Житомирі є Житомирська дирекція АТ «Укрпошта», яка здійснює функції підприємства у місті Житомирі.
На підставі викладеного, керуючись положеннями п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями), Закону України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів» від 21.06.2012 № 4997-VI, Закону України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 № 2759-III, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 року №10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» (із змінами, внесеними Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 №277-р), враховуючи відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, єдиний можливий постачальник - Акціонерне товариство “Укрпошта” в особі Житомирської дирекції Акціонерного товариства “Укрпошта”, договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 12:42
Оскарження наміру укласти договір: 17 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111474 штуки
Марки поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, площа Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

11 лютого 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирська дирекція АТ "Укрпошта"
#22046132
Переможець 1 264 899,00
UAH
11 лютого 2020 12:42

Документи

11 лютого 2020 12:42
Електронний підпис
11 лютого 2020 12:40
Protokol Dogovir.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 12:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Житомирська дирекція АТ "Укрпошта"
#22046132
1 264 899,00
UAH
Документи

Документи

11 лютого 2020 12:42
Електронний підпис
11 лютого 2020 12:40
Protokol Dogovir.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 11:50
Dod ugoda 2-43.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 16:39
Dod ugoda marki 1.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 16:40
Dog 43 marki.pdf укладений
18 лютого 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони вирішили внести зміни до Специфікації Договору
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони вирішили внести зміни в п. 4.2. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати», виклавши його в наступній редакції: "4.2. Покупець здійснює оплату за поставлені ЗПО упродовж 3-х банківських днів з моменту отримання кожної замовленої партії ЗПО на підставі належно оформлених первинних документів (накладних), наданих Покупцю"
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 264 899,00
UAH