Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Авіаконструктора Антонова, 2/32, корпус 2
Очікувана вартість
1 004 250,00 UAH
UA-2020-02-11-001855-b 5c56c901e09744da82f57e0c9e3471be
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сидорук Олександр Іванович

380442073938 k_322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/department/25
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Сидорук Олександр Іванович
380442073938
k_322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 12:35
Очікувана вартість: 1 004 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно оголошення, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Авіаконструктора Антонова, 2/32, корпус 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Авіаконструктора Антонова, 2/32, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Авіаконструктора Антонова, 2/32, корпус 2 Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-001855-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД", Код ЄДРПОУ:43360189
Дата подання: 26 лютого 2020 18:15
Вимога щодо скасування рішення про відхиленнятендерної пропозиції Скаржника
Ознайомившись із мотиваційною частиною рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Скаржник не погоджується із рішенням, оскільки: В п.5 Додатку № 3 до Оголошення зазначено, що Учасники повинні надати «Документально підтверджена Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору». По перше, Замовником жодним чином в Оголошенні не зазначено яким чином він має документально підтвердити Довідку, не роз`яснино, що він має на увазі під словосполучення документально підтверджена довідка, чи то підтвердження справжності довідки, чи право уповноваженої особи на підписання довідки, чи право володіння або розпоряджання на обладнання, на все обладнання чи його частину та таке інше. По друге в цьому ж пункті Оголошення, міститься одна єдина чітко визначена вимога, що учасники мають надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнанн (власного чи орендованого) для виконання умов договору. Дана вимога виконана Скаржником у повному обс`язі, тобто ним чітко зазначено, яке саме обладнання та в якій кількості (відповідно до Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку) ним буде використано, а також зазначено правові підстави користування обладнанням. Замовник в Оголошенні про закупівлю мав би чітко зазначити, які саме документи мають надати учасника для підтвердження своєї кваліфікаційної відповідності вимогам замовника, а Учасники відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 не зобов`язані надавати документи, що не вимагаються Замовником, відсутність документів що не вимагалися Замовником не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, а тим паче Учасники не повинні читати чи передбачати думки, що саме мав на увазі Замовник. Маємо зазначити, що відповідно до абз. 3 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" принципи здійснення державних закупівель, що встановлено ст. 3 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином на підставі вищевикладеного, робимо висновку, що Скаржник надав всі документи, що вимагалися п. 5 Додатку № 3 до Оголошення, а отже його дискваліфікація є неправомірною та такою, що порушує законні права та інтереси Учасника. Тому на підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством просимо Вас скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, провести повторну перевірку нашої пропозиції та визнати наше підприємство переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2020 14:07
Замовник керується в своїй діяльності Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно з чинним законодавством Замовник самостійно визначає перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Кожен Учасник має змогу на етапі «Період уточнень» звернутися до Замовника з питаннями, уточненнями щодо тендерної документації, кваліфікаційних критеріїв та технічних вимог або надіслати вимоги щодо усунення на його думку, порушень умов документації.
Нерозуміння Учасником кваліфікаційних критеріїв або трактування їх на свій розсуд не дає йому право не надавати документально підтвердженої інформації про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю або надавати частково
Номер вимоги: UA-2020-02-11-001855-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД", Код ЄДРПОУ:43360189
Дата подання: 28 лютого 2020 18:12
Вимога
«28» лютого 2020 року Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі Замовник), було визнано переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЛАЙФБУД» (далі Переможець).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАС ЄВРОБУД» (далі Скаржник) не погоджується із рішенням Замовника, щодо визнання Переможця оскільки, Переможцем не було надано в складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
1. Абз. 4 п. 5 Оголошення про проведення закупівлі містить вимого що Учасник повинен погодитися з тим, що замовник має право відхилити пропозицію учасника, у разі якщо:
- у складі пропозиції учасника не надано будь-якого з вказаних документів, не додержання інструкцій та вимог зазначених у Додатку 3 оголошення;
- документи, надані учасником у складі пропозиції містять неправдиву або недостовірну інформацію. погодження Учасника.
Переможцем не надано жодного документу.
2. п. 4 Додатку № 3 до Оголошення містить вимогу з надання Довідки про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно форми 1, 2 (з копіями дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт).
Відповідно до роз’яснень наданих Замовником 14.02.2020 року в оголошенні про закупівлю UA-2020-02-11-001356-b, послуги з Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів будуть проводитись в ускладнених умовах, то для підтвердження кваліфікаційною вимогою для учасника є надання копій документів що підтверджують атестацію кваліфікованих працівників з питань охорони праці та техніки безпеки у тому числі робіт.
Переможцем в електронному файлі «4.pdf» зазначив, що виконання робіт, передбачені оголошенням не передбачає залучення працівників, яким необхідна наявність відповідних посвідчень.
Маємо зазначити, що відповідно до п. 1.3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) (далі Типове положення), що затверджено Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 року, вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Відповідно до п. 3.1. Типового положення, працівники в процесі роботи проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
В п. 4.1. Типового положення зазначено, що посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 (далі Перелік робіт), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Відповідно до кошторисної документації та довідки про наявність основної техніки (устаткування) файл «5.pdf», Переможець передбачає при виконання робіт використовувати техніку, що входить до Переліку робіт з підвищеною небезпекою, зокрема підйомні крани, асфальтоукладальник, катки та автогудранатор.
Таким чином, виходячи із вищевикладеного вбачаємо, що роботи які передбачено виконувати в оголошенні про закупівлю передбачають обов`язкове проходження навчання із охорони праці працівниками Переможця, вимога Замовника щодо підтвердження факту про проходження такого навчання є абсолютно обґрунтованою, а ствердженняПереможця про відсутність необхідності у проходженні такого навчання є нікчемним і не відповідає дійсності.
Тому робимо висновок, що Переможець не виконав вимогу п. 4 Додатку № 3 до Оголошення щодо надання учасниками копій документів що підтверджують атестацію кваліфікованих працівників з питань охорони.
3. п. 5 Додатку № 3 до Оголошення містить вимогу, щодо надання Учасниками довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) д
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 лютого 2020 18:20
Причина: текст скарги не помістився в повному обсязі, скаргу подано повторно
Номер вимоги: UA-2020-02-11-001855-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД", Код ЄДРПОУ:43360189
Дата подання: 28 лютого 2020 18:20
Вимога
Вимога підкріплено у сканованому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2020 15:35
Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушення при визначені Переможця повідомляємо.
Іншим Учасником було надано погодження у Додатку 4 до Документації .
Також , іншим Учасником було надано довідку з поясненнями про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно форми 1, 2.
Замовником передбачено, що учасником надається документально підтверджена Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору. На підтвердження інформації, Інший Учасник надав договір на надання послуг механізмами та автотранспорту.
Зведений кошторисний розрахунок – документ, що складається з узагальнених кошторисних показників. В нього входять всі витрати, саме зведений кошторис регулює фінансові стосунки між Замовником і виконавцем робіт. Він є невід’ємною частиною договору, який підписаний сертифікованим інженером - проектувальником.

Враховуючи викладене вище, Замовником прийнято рішення та Вашу вимогу відхилено.

Документи подані скаржником

28 лютого 2020 18:19
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД" 907 722,55
UAH з ПДВ
907 722,55
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛАЙФБУД" 1 004 248,13
UAH з ПДВ
1 004 248,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 16:36
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:35
33.1.Dovidka_20049440330780270320.pdf.p7s
19 лютого 2020 16:35
33.Dovidka_20049440330780270320.pdf
19 лютого 2020 16:35
32.Акт КБ2в.pdf
19 лютого 2020 16:35
31.Договір.pdf
19 лютого 2020 16:35
29.Проект договору.pdf
19 лютого 2020 16:35
25.Схема асфальтування.pdf
19 лютого 2020 16:35
20.21.22.23.24.Кошториси.pdf
19 лютого 2020 16:35
17.Копія ліцензії.pdf
19 лютого 2020 16:35
4.Оригінал Статут.pdf
19 лютого 2020 16:35
3.Копія протоколу №1.pdf
19 лютого 2020 16:35
1.1.Перелік документів.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 14:57
15.rar
18 лютого 2020 14:57
18.pdf
18 лютого 2020 14:57
Квал.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛАЙФБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД"
#43360189
Відхилено 907 722,55
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 14:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛАЙФБУД"
#41187650
Переможець 1 004 248,13
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:53

Документи

26 лютого 2020 14:45
Антонова, 2-32 к.2.PDF

Документи

28 лютого 2020 15:53
Антонова, 2-32 к.2.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛАЙФБУД"
#41187650
1 004 248,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 15:53
Антонова, 2-32 к.2.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 14:49
ДУ_1_72-а_28.07.2020.PDF зміни до договору
28 липня 2020 14:35
79-а-2020.PDF укладений
29 квітня 2020 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 6.4.6 Розділу 6 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Договору і викласти його в наступній редакції : «6.4.6. Усувати недоліки, допущені з його вини, в терміни зазначені в пунктах 5.6., 5.8., 5.10. цього Договору». 2. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 9.4. Розділу 9 «ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» Договору і викласти його в наступній редакції: «9.4. Договір розривається в односторонньому порядку за ініціативою «Замовника» у випадках, що передбачені пунктами 6.1.5 – 6.1.7 даного Договору». 3. Решта умов цього Договору залишається незмінною і є обов’язковою для виконання Сторонами. 4.Дана Додаткова угода укладена в двох примірниках , по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу, набуває чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення підпису печаткою
Номер договору про закупівлю: 79-а
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 004 219,05
UAH (в тому числі ПДВ 167 369,84 UAH)