Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по заміні обладнання та налагодження системи сигналізації загазованості метаном АСУ ТП водогрійного котла №6 ТЕЦ-6
Очікувана вартість
121 535,78 UAH
UA-2020-02-11-001631-b 6585783dab6c4c9799062dd718c8a9ca
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дехтяренко Наталія Борисівна

380442076176 vtp.kte@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, площа І. Франка, 5
Контактна особа: Дехтяренко Наталія Борисівна
380442076176
vtp.kte@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 12:06
Очікувана вартість: 121 535,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 215,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 607 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт: відповідно до Технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Найменування предмета закупівлі: Роботи по заміні обладнання та налагодження системи сигналізації загазованості метаном АСУ ТП водогрійного котла №6 ТЕЦ-6 (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом перерахування попередньої оплати (авансу) в розмірі до 20% від загальної ціни Договору на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником, протягом 10 робочих днів від дня укладення Договору та отримання Замовником відповідного рахунку-фактури. Підрядник протягом 30 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, якій стає невід’ємною частиною Договору, про використання авансових коштів разом з підтверджуючими документами (копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та/або вимагати повернення всієї суми авансового платежу, з урахуванням інфляції та відсотків річних. Аванс 10 Робочі 20
Iнша подія Подальша оплата Замовником за виконані роботи проводиться після підписання Сторонами акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3) у термін до 45 календарних днів з врахуванням суми отриманого авансу. Пiсляоплата 45 Календарні 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови оплати: 5%
Відсутність попередньої оплати (авансу): 5%
Попередня оплата (аванс): 0%
Відтермінування оплати на виконані роботи: 5%
Відтермінування оплати на строк від 46 календарних днів і більше: 5%
Відтермінування оплати на строк до 45 календарних днів: 0%
Наявність фахівців відповідної кваліфікації з поданням підтверджувальних документів: 10%
Наявність 4 (чотирьох) і більше осіб (фахівців відповідної кваліфікації) у штаті підприємства для виконання робіт з урахуванням предмета закупівлі з наданням форми 1-ДФ з відміткою в податковій інспекції: 10%
Наявність працівників, що знаходяться в трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (надання копій цивільно-правових договорів): 0%
Досвід виконання аналогічних робіт підприємством: 10%
Надання договорів на виконання аналогічних робіт строком від 36 місяців і більше: 10%
Надання договорів на виконання аналогічних робіт строком від 1 до 35 місяців: 0%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій