Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ЗА КОДОМ ДК 021:2015 -55320000-9 -ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ
Очікувана вартість
154 000,00 UAH
UA-2020-02-11-001509-b 93cac0c3057d45e8b92045ef108353f1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Сальков

+380969581937 salkov-shkola19@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031693
Місцезнаходження: 87527, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Первомайська , будинок 68
Контактна особа: Ігор Сальков
+380969581937
salkov-shkola19@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню 1 - 5500 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ЗА КОДОМ ДК 021:2015 -55320000-9 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ. Меню 1-5500 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87527, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Первомайська, буд. 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

11 лютого 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 154 000,00
UAH
11 лютого 2020 11:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 13:54
Повідомлення.jpeg зміни до договору
28 лютого 2020 13:49
Додаткова угода №1..jpeg зміни до договору
28 лютого 2020 13:49
Додаток №1. Спеціфікація. Скан 1.jpeg зміни до договору
28 лютого 2020 13:49
Додаток №1. Спеціфікація. Скан 2 .jpeg.jpeg зміни до договору
28 лютого 2020 13:49
Додаток №1. Спеціфікація. Скан 3 .jpeg.jpeg.jpeg зміни до договору
28 лютого 2020 13:49
Додаток №1. Спеціфікація. Скан 4 .jpeg.jpeg.jpeg.jpeg зміни до договору
28 лютого 2020 13:49
Додаток №1. Спеціфікація. Скан 5 .jpeg.jpeg.jpeg.jpeg.jpeg зміни до договору
28 лютого 2020 13:49
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 15:03
Договір № 19-Ш-2-1.PDF укладений
11 лютого 2020 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 117516.00 грн. без ПДВ. Загальна сума договору складає 36484.00 грн. без ПДВ. Меню 1- 1303 одиниць.
Номер договору про закупівлю: 19/ш/2-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML