Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтери)
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2020-02-11-001392-c 12dc9d13d35247bf969c3db06f153d2e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Галина

+380973182948 sloboda@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент СП Вінницької МР
Код ЄДРПОУ: 38782790
Вебсайт: http://vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50
Контактна особа: Слободянюк Галина
+380973182948
sloboda@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 15:43
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020  —  26 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 17:49
Документація_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 14:14
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З метою прозорості закупівлі товарів за бюджетні кошти та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказів ДП «ПРОЗОРО» №10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р. Департаментом соціальної політики Вінницької міської ради було оголошено закупівлю за предметом: код ДК 021:2015 - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Принтери) через електронний майданчик «SmartTender» (оголошення UA-2020-02-11-001392-с).
Повідомляємо, що подати пропозицію може будь-який учасник зареєстрований у системі за допомогою авторизованого електронного майданчика. Пропозиція повинна відповідати вимогам замовника зазначеним в оголошенні. Замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу цінову пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
Також, повідомляємо Вас про те, що Департамент соціальної політики Вінницької міської ради має намір, через проведення тендерних процедур здійснити закупівлю конкретної моделі вказаної в документації.
Про подібний товар
Дата подання: 13 лютого 2020 13:06
Дата відповіді: 14 лютого 2020 09:32
В зв’язку з тим що модель принтера виставлена на торги не поставляється в Україну чи допускаєте ви можливість вказання в ціновій пропозиції моделі принтера з повністю аналогічними характеристиками (з відмінністю тільки у кольорі корпусу) та цього ж виробника ?
Відповідь: Пропозиція повинна відповідати вимогам замовника зазначеним в оголошенні.
Також, повідомляємо Вас про те, що Департамент соціальної політики Вінницької міської ради має намір, через проведення тендерних процедур здійснити закупівлю конкретної моделі вказаної в документації. В Додатку 2 до Документації вимог щодо кольору корпусу принтера не зазначено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-001392-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 21 лютого 2020 16:31
Замовник порушує умови проведення закупівлі
Просимо надати пояснення на якій підставі були допущені порушення, як Замовником так й учасником, а саме, учасник завантажив документи про_відсутність_позикової_заборгованості 21.02.2020р після проведення аукціону, що є грубим порушенням наказу № 10 від 19.03.2019р., а саме 6. учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
На момент подачі пропозиції учасник ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" не виконали вимоги, відповідно до п.4 документації, а саме:
- довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (термін видачі якої не раніше 30 календарних днів на момент подачі документів).
- інформація у формі пояснювальної записки про можливість постачання товару щодо предмета закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення.
Замовником зазначено, що пропозиції учасників, які не надали (на момент проведення аукціону) зазначені документи (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) та/або надали не у повному обсязі, відхиляються.

Вимагаємо від Замовника не порушувати умови проведення закупівлі, які були зазначені в документації, не порушувати Закон, додержуватися основних принципів проведення закупівель
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхилити учасника ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 12:14
Доброго дня! Закупівля за предметом: код ДК 021:2015 - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Принтери) №UA-2020-02-11-001392-c відноситься до допорогових закупівель та не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою ефективного використання бюджетних коштів, рішенням тендерного комітету Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради від 21.02.2020р. було визначено переможцем учасника з найбільш економічно-вигідною ціною - ФОП Павлову Ірину Юріївну.
Замовник при здійсненні даної процедури керувався Наказами ДП «ПРОЗОРО» №10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р. та Рішенням Вінницької міської ради від 01.03.2018р. №432 «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016р. №2832 (зі змінами).
Також повідомляємо, що:
- довідка у формі пояснювальної записки про можливість постачання товару щодо предмета закупівлі згідно Додатку 2 - надана Учасником в складі його пропозиції;
- довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (термін видачі якої не раніше 30 календарних днів на момент подачі документів) - надана Учасником в складі його пропозиції з простроченим терміном. Тому відповідно до п.10 Документації Замовник звернувся до Учасника щодо підтвердження цієї довідки на момент розгляду кваліфікаційних вимог.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 16:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 13 820,00
UAH з ПДВ
13 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 14 400,00
UAH з ПДВ
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Філоненко Артем Анатолійович 16 796,00
UAH з ПДВ
16 356,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЦІЄВСЬКИЙ ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ 17 040,00
UAH з ПДВ
16 564,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 20 000,00
UAH з ПДВ
16 575,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧІП-СЕРВІС" 21 900,00
UAH з ПДВ
21 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРКАДІ ГРУП" 21 999,60
UAH з ПДВ
21 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 16:56
inquiry_print.pdf
18 лютого 2020 16:38
Уставні_завірені.zip
18 лютого 2020 16:38
Лист- згода.pdf
18 лютого 2020 16:38
СЕС Canon.pdf
18 лютого 2020 16:38
Гарантійний лист.pdf
18 лютого 2020 16:38
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 10:05
Електронний підпис

Публічні документи

18 лютого 2020 16:12
Довідка щодо статуту.PDF
18 лютого 2020 16:12
Витяг з ЄДР.PDF
18 лютого 2020 16:12
Виписка з ЄДР.PDF
18 лютого 2020 16:12
статистика копия.pdf
18 лютого 2020 16:12
протокол.pdf
18 лютого 2020 16:12
наказ.pdf
18 лютого 2020 16:12
Цінова пропозиція.PDF
18 лютого 2020 16:12
Технічні вимоги.PDF
18 лютого 2020 16:12
Лист-згода.PDF

Публічні документи

17 лютого 2020 15:11
цінова пропозиція.jpg
17 лютого 2020 15:11
статут.pdf
17 лютого 2020 15:11
Пояснювальна постач.jpg
17 лютого 2020 15:11
Наказ про призначення.pdf
17 лютого 2020 15:11
лист згода обробка.jpg
17 лютого 2020 15:11
довідка конт.pdf
17 лютого 2020 15:11
Довідка банк.jpg
17 лютого 2020 15:11
Відповідність.pdf
17 лютого 2020 15:11
Витяг ПДВ.pdf
17 лютого 2020 15:11
виписка єдр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП Філоненко Артем Анатолійович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЦІЄВСЬКИЙ ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ТОВ "ЧІП-СЕРВІС"

ТОВ "АРКАДІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"
#3310718468
Переможець 13 820,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 15:13

Документи

21 лютого 2020 15:13
Інформація.pdf
21 лютого 2020 15:13
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"
#3310718468
13 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2020 15:13
Інформація.pdf
21 лютого 2020 15:13
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
17 березня 2020 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 820,00
UAH