Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрої охоронної сигналізації у комплекті
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2020-02-11-001387-b c91a75414988470e976068c1e0d31e88
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вікторія Макогонова

+380563723360 koffe777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Вікторія Макогонова
+380563723360
koffe777@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 20:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 14:06
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Пристрої охоронної сигналізації у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.. В.Антоновича, 65, м.Нікополь, пр. Електрометалургів, 27, м. Дніпро, вул.. В.Антоновича, 65, м.Нікополь, пр. Електрометалургів, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 березня 2020
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 11:33
Проект Договору.doc
11 лютого 2020 11:33
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:04
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідь на Ваше запитання Ви знайдете у Розділі І Тендерної документації Замовника , Додатках №№ 2-4 . Взяти участь у закупівлі може будь-який суб’єкт господарювання. Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Згідно Додатку № 2 Тендерної документації Замовника, учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо. Згідно Додатку № 4 Тендерної документації замовника, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у додатку №4 (або аналог тощо)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" 10 644,00
UAH з ПДВ
10 644,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КРОК-ДНІПРО 12 450,00
UAH з ПДВ
12 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 12 886,16
UAH з ПДВ
12 886,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 18:56
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:55
технічне.pdf
19 лютого 2020 18:55
Сертифікат екозахист.pdf
19 лютого 2020 18:55
Реєстр.pdf
19 лютого 2020 18:55
пропозиція.pdf
19 лютого 2020 18:55
Проєкт і згода.pdf
19 лютого 2020 18:55
Ліцензія.pdf
19 лютого 2020 18:55
Інші документи.pdf
19 лютого 2020 18:55
Відомості від 04.02.2020.pdf
19 лютого 2020 18:55
Витяг єдр.pdf
19 лютого 2020 18:55
Витяг єд.под..pdf
19 лютого 2020 18:55
Виписка.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 12:12
сертификаты тендер.rar
19 лютого 2020 12:12
К-Д Витяг з ЄДР.pdf
19 лютого 2020 12:12
К-Д Виписка.pdf
19 лютого 2020 12:12
К-Д Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 лютого 2020 12:12
К-Д Статут.pdf
19 лютого 2020 12:12
Аналогічний договір.rar
19 лютого 2020 12:12
К-Д Протокол.pdf
19 лютого 2020 12:12
К-Д Наказ.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 11:34
Уставные ФОП Цыбуля.pdf
17 лютого 2020 11:34
Сертифікат TANE.pdf
17 лютого 2020 11:34
Сертифікат CROW.pdf
17 лютого 2020 11:34
Проект Договору.pdf
17 лютого 2020 11:34
лунь 11 додаток.jpg
17 лютого 2020 11:34
лунь 11.jpg
17 лютого 2020 11:34
лист_розяс лицензия.pdf
17 лютого 2020 11:34
Додаток_3 CROW.pdf
17 лютого 2020 11:34
Додаток_2 CROW.pdf
17 лютого 2020 11:34
Додаток CROW.pdf
17 лютого 2020 11:34
Додаток 2 Пропозиція.pdf
17 лютого 2020 11:34
довкілля.pdf
17 лютого 2020 11:34
sirena_5.jpg
17 лютого 2020 11:34
Lun-25_SGS.jpg
17 лютого 2020 11:34
Lun-25_add.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"

ТОВ КРОК-ДНІПРО

ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
Переможець 10 644,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 10:43

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
10 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д-р №40 11.03.20 - охорон. сигн-ція.PDF укладений
11 березня 2020 12:51