Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пристрої охоронної сигналізації у комплекті
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2020-02-11-001387-b ● c91a75414988470e976068c1e0d31e88
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Вікторія Макогонова +380563723360 koffe777@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 13 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Пристрої охоронної сигналізації у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.. В.Антоновича, 65, м.Нікополь, пр. Електрометалургів, 27, м. Дніпро, вул.. В.Антоновича, 65, м.Нікополь, пр. Електрометалургів, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 березня 2020
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 11:33 |
Проект Договору.doc |
11 лютого 2020 11:33 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:04
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідь на Ваше запитання Ви знайдете у Розділі І Тендерної документації Замовника , Додатках №№ 2-4 . Взяти участь у закупівлі може будь-який суб’єкт господарювання. Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Згідно Додатку № 2 Тендерної документації Замовника, учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо. Згідно Додатку № 4 Тендерної документації замовника, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у додатку №4 (або аналог тощо)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" |
10 644,00
UAH з ПДВ
|
10 644,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КРОК-ДНІПРО |
12 450,00
UAH з ПДВ
|
12 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
12 886,16
UAH з ПДВ
|
12 886,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Переможець |
10 644,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Д-р №40 11.03.20 - охорон. сигн-ція.PDF | укладений |
11 березня 2020 12:51
|