Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
gasoline A-92 and diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» |
Код ЄДРПОУ: | 03356565 |
Вебсайт: | http://skt.km.ua |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Толстого,1 |
Контактна особа: |
Смолієнко Євгенія Володимирівна +380382671894 smolienko@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Смолієнко Є. В. +380382651499 smolienko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Khmelnytsky Municipal Enterprise "Spetskomintrans" |
National ID: | 03356565 |
Contact point: |
+380382671894 smolienko@ukr.net |
Additional contacts: |
Smolienko E.V +380382651499 smolienko@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 22 176 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 11 лютого 2020 16:51 |
Enquiries until: | 02 березня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 08 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 березня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 22 176 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
11 лютого 2020 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 16:52 |
4 ТД ПАЛЬНЕ спецкомун.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником.
Відповідно до пункту п.п.3.6.8. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник має підтвердити наявність на спеціалізованому паливному складі та/або на АЗС на яких буде здійснюватись заправка транспортних засобів замовника на території Хмельницької області та/або міста Хмельницького бензину А-92, дизельного палива не менше 100 % від кількості, яка закуповується за цими торгами, що має бути підтверджена залізничними та/або товаротранспортними накладними, тощо (завірені копії надаються у складі тендерної пропозиції).
Тендерним комітетом додану вказану умову для забезпечення участі в процедурі закупівлі потенційно надійних Постачальників, які мають у наявності всю необхідну кількість товару, що закуповується, враховуючи специфіку діяльності Замовника, адже згідно своєї статутної діяльності КП „Спецкомунтранс” надає суб’єктам господарювання всіх форм власності та населенню міста послуги з вивезення і знешкодження твердих і рідких побутових відходів. Варто зауважити, зо на даний час на балансі підприємства знаходиться понад 50 одиниць техніки, яка щоденно здійснює свою безпосередню діяльність, що в свою чергу вимагає використання великої кількості палива, тому вказана вимога гарантує безперебійне забезпечення Замовника пальним. Окрім того, зауважуємо, що вказана вимога жодним чином не дискримінує потенційних учасників, оскільки наявність на спеціалізованому паливному складі та/або на АЗС на яких буде здійснюватись заправка транспортних засобів замовника на території Хмельницької області та/або міста Хмельницького бензину А-92, дизельного палива не менше 100 % від кількості, яка закуповується за цими торгами може бути підтверджена будь-ким із потенційних учасників, що знаходяться на даному ринку.
Всі вказані вимоги зазначені в тендерній документації з урахуванням практики розгляду скарг та позиції Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Варто зауважити, що на сьогодні законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Одним із принципів державних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст. 10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Отже, враховуючи вищевикладене, у Замовника не має необхідності вносити зміни в тендерну документацію, адже жодні права потенційних Учасників Замовником не порушено.
Дякуємо за взаєморозуміння!
11 лютого 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу –https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-02-11-001302-c, про про ведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: «код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92 та дизельне паливо)» 2 лоти.
До участі у аукціон було допущено ПП «ОККО КОНТРАКТ» і ТОВ “ВОГ КАРД”.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Хмельницького комунального підприємства "Спецкомунтранс" від 18.03.20200 року було допущено до аукціону ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника про обрання переможця , так як у складі тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ не виконано вимоги тендерної документації:
1. Відповідно до вимог п. 5.1.1.ч.1 Розділу V ТД “Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З цією метою учасник повинен надати довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення та в документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації”.
Учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» не надав довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками.
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» по закупівлі
UA-2020-02-11-001302-c, з підстав передбачених п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України „Про публічні закупівлі”, та не буде відмінено протокол засідання тендерного комітету Хмельницького комунального підприємства "Спецкомунтранс" від 18.03.2020 року, ТОВ "ВОГ КАРД" буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України та органів державного фінансового контролю, зокрема до Департаменту захисту економіки Національної поліції України.
11 лютого 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу –https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-02-11-001302-c, про про ведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: «код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92 та дизельне паливо)» 2 лоти.
До участі у аукціон було допущено ПП «ОККО КОНТРАКТ» і ТОВ “ВОГ КАРД”.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Хмельницького комунального підприємства "Спецкомунтранс" від 18.03.20200 року було допущено до аукціону ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника про обрання переможця , так як у складі тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ не виконано вимоги тендерної документації:
1. Відповідно до вимог п. 5.1.1.ч.1 Розділу V ТД “Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З цією метою учасник повинен надати довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення та в документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації”.
Учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» не надав довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками.
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» по закупівлі
UA-2020-02-11-001302-c, з підстав передбачених п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України „Про публічні закупівлі”, та не буде відмінено протокол засідання тендерного комітету Хмельницького комунального підприємства "Спецкомунтранс" від 18.03.2020 року, ТОВ "ВОГ КАРД" буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України та органів державного фінансового контролю, зокрема до Департаменту захисту економіки Національної поліції України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-03-000008 ● a158312fed064ceeaf7d72409cbc1e93
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 12:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 02.09.2021 № 539
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 02.09.2021 № 539
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2020-02-11-001302-c 11.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-06 09:05:49
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-11-001302-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- які обґрунтування та/або документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткових угод від 29.01.2021 №1, від 05.02.2021 №2, від 13.05.2021 №3 до Договору №27ПК-12719/20 від 15.04.2020?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-09-09 09:51:47
Пояснення з власної ініціативи
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо моніторингу закупівлі № UA-2020-02-11-001302-c можемо повідомити наступне.
Згідно з пунктом 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
1) 29.01.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №1 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №1, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В100 від 26.01.2021 року. (додається).
2) 05.02.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №2 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №2, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В128 від 01.02.2021 року. (додається).
3) 13.05.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №3 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №3, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В512 від 11.05.2021 року. (додається).
Згідно п. 11.11. Договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 від 15.04.2020р. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення, територіальних підрозділів Головного управління статистики або іншого органу, який має на це повноваження. Документ, що надається Постачальником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди.)
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-09-09 13:35:52
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-11-001302-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- які обґрунтування та/або документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткових угод від 29.01.2021 №1, від 05.02.2021 №2, від 13.05.2021 №3 до Договору №27ПК-12723/20 від 15.04.2020, а також інші додаткові угоди (за наявності)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-09-14 12:12:37
Пояснення з власної ініціативи
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо моніторингу закупівлі № UA-2020-02-11-001302-c можемо повідомити наступне.
Згідно з пунктом 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
1) 29.01.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №1 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №1, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В100 від 26.01.2021 року. (додається).
2) 05.02.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №2 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №2, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В128 від 01.02.2021 року. (додається).
3) 13.05.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №3 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №3, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В512 від 11.05.2021 року. (додається).
Згідно п. 11.11. Договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення, територіальних підрозділів Головного управління статистики або іншого органу, який має на це повноваження. Документ, що надається Постачальником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди.)
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-09-14 17:05:03
Пояснення з власної ініціативи
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо моніторингу закупівлі № UA-2020-02-11-001302-c можемо повідомити наступне.
Згідно з пунктом 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
1) 29.01.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №1 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №1, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В100 від 26.01.2021 року. (додається).
2) 05.02.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №2 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №2, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В128 від 01.02.2021 року. (додається).
3) 13.05.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №3 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №3, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В512 від 11.05.2021 року. (додається).
Згідно п. 11.11. Договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення, територіальних підрозділів Головного управління статистики або іншого органу, який має на це повноваження. Документ, що надається Постачальником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди.)
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» розглянуло висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-11-001302-c. За результатами розгляду надаємо аргументовані заперечення до висновку. І. Щодо зазначення у Річному плані закупівлі КЕКВ: 2610 – Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Тендерний комітет не погоджується з Висновком про проведення моніторингу та зазначеним у ньому інформації виходячи з наступного. По перше, Замовником розпочато процедуру закупівлі «код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92 та дизельне паливо)» 2 лоти Оголошення UA-2020-02-11-001302-c, 11 лютого 2020 року, тобто в редакції Закону від 08.02.2020 року. Річний план закупівлі Замовником визначено на підставі ст. 4 вказаної редакції Закону (Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження), а також Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами) (Далі - Наказ). Згідно п.5 вищевказаного Наказу Річний план закупівель повинен містити - Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів). Разом тим, повідомляємо Вас, що ані ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 08.02.2020 року, ані Наказом № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами) НЕ ЗАБОРОНЕНО зазначати у формі річного плану код КЕКВ у випадку здійснення закупівлі джерелом фінансування яких є кошти від господарської діяльності (власні кошти). Більше того, зазначивши код КЕКВ Замовником не порушено жодного нормативного документа, що діяв на час проведення процедури закупівлі. Принагідно інформуємо Вас, що інформація, яка зазначена в Констатуючій частині Висковку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-11-001302-c, а саме: «Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2021 року)» не відповідає дійсності. Адже Замовником розпочато процедуру закупівлі 11 лютого 2020 року, тобто в редакції Закону від 08.02.2020 року. Враховуючи вищевикладене ми не погоджуємось з позицією Західного офісу Держаудитслужби щодо зазначення у Річному плані закупівлі КЕКВ. ІІ. Щодо не завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Таким чином, у наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації являється зручним та дозволяє максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі, а також не впливає на результати процедури закупівлі. ІІІ. Щодо внесення змін до істотних умов договору. В частині лоту №1 Згідно з пунктом 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 1) 29.01.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №1 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №1, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В100 від 26.01.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Договору до моменту укладення Додаткої угоди. 2) 05.02.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №2 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №2, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В128 від 01.02.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Додаткої угоди №1 до моменту укладення Додаткої угоди №2. 3) 13.05.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №3 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №3, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В512 від 11.05.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Додаткої угоди №2 до моменту укладення Додаткої угоди №3. В частині лоту №2 Згідно з пунктом 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 1) 29.01.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №1 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №1, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В100 від 26.01.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Договору до моменту укладення Додаткої угоди. 2) 05.02.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №2 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №2, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В128 від 01.02.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Додаткої угоди №1 до моменту укладення Додаткої угоди №2. 3) 13.05.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №3 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №3, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В512 від 11.05.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Додаткої угоди №2 до моменту укладення Додаткої угоди №3. Згідно п. 11.11. Договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 та №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення, територіальних підрозділів Головного управління статистики або іншого органу, який має на це повноваження. Документ, що надається Постачальником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди.) Додатково повідомляємо, що згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час у подальших процедурах закупівлі, що здійснюватимуться замовником.
2021-09-22 15:21:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не дотримано вимог Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додатки 1,2) до тендерної документації окремими файлами.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | бензин А-92 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 176 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 176,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» |
Код ЄДРПОУ: | 03356565 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Толстого,1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
919 800,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 17:34
|
Бензин-1.pdf | укладений |
01 лютого 2022 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:17
|
Бензин(3).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 15:31
|
Бензин (2).pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 18:27
|
ДУ бензин.pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 18:23
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 15:55
|
Бензин(2).pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2021 09:53
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 січня 2021 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 17:02
|
Договір | зміни до договору |
15 квітня 2020 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 27ПК-12719/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 27ПК-12719/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 27ПК-12719/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закуіпвлі" |
Номер договору про закупівлю: | 27ПК-12719/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору для проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27ПК-12719/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 квітня 2020 — 01 березня 2022 |
Сума оплати за договором: |
972 312,00
UAH (в тому числі ПДВ 162 052,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Лист постачальника про припинення господарської діяльності |