Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція недіючої громадської будівлі «Будинок культури» під клуб дозвілля по вул. Колгоспній, 1а в с. Кочерів Радомишльського району, Житомирської області
Очікувана вартість
13 408 802,80 UAH
UA-2020-02-11-001272-c 97310676c2b342bb83b185f826f671fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слюсаренко Катерина Іванівна

+380977142506 kocheriv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кочерівська сільська рада Радомишльського Району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04343814
Місцезнаходження: 12264, Україна , Житомирська обл., КОЧЕРІВ, вул. Колгоспна, буд.1
Контактна особа: Слюсаренко Катерина Іванівна
+380977142506
kocheriv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 14:29
Початок аукціону: 27 лютого 2020 14:29
Очікувана вартість: 13 408 802,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 408,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція недіючої громадської будівлі «Будинок культури» під клуб дозвілля по вул. Колгоспній, 1а в с. Кочерів Радомишльського району, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12264, Україна, Житомирська область, КОЧЕРІВ, вул. Колгоспна, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:03
Таблиця змін тендерної документації.docx
17 лютого 2020 16:03
4 ТД Будинок культури зі змінами від 17.02.doc
11 лютого 2020 16:43
4.5 Додаток 5.doc
11 лютого 2020 16:43
4.4 Додаток 4.doc
11 лютого 2020 16:43
4.3 Додаток 3.doc
11 лютого 2020 16:43
4.2 Додаток 2.doc
11 лютого 2020 16:43
4.1 Додаток 1.doc
11 лютого 2020 16:43
4 ТД Будинок культури.doc
17 лютого 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:03
Таблиця змін тендерної документації.docx
17 лютого 2020 16:03
4 ТД Будинок культури зі змінами від 17.02.doc
11 лютого 2020 16:43
4.5 Додаток 5.doc
11 лютого 2020 16:43
4.4 Додаток 4.doc
11 лютого 2020 16:43
4.3 Додаток 3.doc
11 лютого 2020 16:43
4.2 Додаток 2.doc
11 лютого 2020 16:43
4.1 Додаток 1.doc
11 лютого 2020 16:43
4 ТД Будинок культури.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-001272-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:38329812
Дата подання: 13 лютого 2020 17:45
Кількість і період аналогічних договорів
У п.п.3 п. 5 розділу III. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник пропонує Учасникам надати : - Довідку з зазначенням кількості аналогічних договорів, які виконувалися в 2018-2019 роках, разом із копіями двох договорів та документами.
Вказане є порушенням Закону та численних рішень Антимонопольного комітету – постільки достатньо одного аналогічного договору за попередній період . Враховуючи викладене ПРОСИМО ВАС внести зміни в ТД, які не встановлюють обмежень у періоді і дозволяють подати не менше одного аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2020 15:33
Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000037 ● 9aa16aae013f4a3caf6993c0148c0025
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.03.2020
№ 17

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.03.2020 № 17.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-02-11-001272-c від 11.02.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-25 12:33:34

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція недіючої громадської будівлі «Будинок культури» під клуб дозвілля по вул. Колгоспній, 1а в с. Кочерів Радомишльського району, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-11-001272-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону № 922, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» на відповідність тендерній документації Кочерівської сільської ради Радомишльського Району Житомирської області, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-27 15:01:30

Відповідь

Відповідно до абз. 2,3 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Тендерним комітетом Кочерівської сільської ради Радомишльського району Житомирської області при розробці та затвердженні тендерної документації (протокол затвердження тендерної документації від «11» лютого 2020 року) на закупівлю «код ДК 021-2015 – 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Реконструкція недіючої громадської будівлі «Будинок культури» під клуб дозвілля по вул. Колгоспній, 1а в с. Кочерів Радомишльського району, Житомирської області)» було визначено поняття формальних (несуттєвих) помилок (п. 5.3.3. Тендерної документації - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема:
• відсутність на окремих документах підпису. До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону; форма тендерної пропозиції, гарантійні листи.
• допущення у пропозиції описок, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції.).

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця тендерним комітетом не було встановлено таких помилок, які впливають на зміст пропозиції, а тому протокол про формальні помилки Замовником не складався.
Додатково повідомляємо, що чинним законодавством, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено складання протоколу тендерного комітету щодо встановлення факту формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-11-001272-c розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. По-перше, щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовником при розроблені Тендерної документації в повній мірі дотримано вищевказаної норми. Так, згідно п.п.3.1.1 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Крім того, п.п. 3.5.7. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації,передбачено для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав (із їх зазначенням) для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, документацією передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої ст. 17 Закону. Замовник залишає за собою право перевірки наданої Учасником інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах. Слід зауважити, що згідно із ч.3 ст.17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Отже, Замовником при розроблені тендерної документації повністю дотримано норм чинного законодавства, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі». Окрім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не деталізовано, що у тендерній документації повинні бути зазначені підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Так, частиною першою ст.17 Закону встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі. Тобто зазначена стаття є імперативною нормою для Замовника торгів щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення його тендерної пропозиції у разі наявності зазначених підстав. По-друге, щодо правомірності рішення про обрання переможця процедури закупівлі: На виконання вимог п.п. 3.1.5. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду в довільній формі на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код, паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Оскільки учасником надано такий лист із зазначенням усіх даних, як це вимагалось Замовник, а також надано документ, що посвідчує особу (паспорт) із відміткою про місце проживання, в тендерного комітету відсутні підстави для відхилення такого учасника. Зазначення місця реєстрації, а не місця проживання особи вважаємо таким, що не впливає на зміст пропозиції. Згідно Положення про паспорт громадянина України, Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця ПРОЖИВАННЯ громадянина. Додатково повідомляємо, що ст.3 Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» чітко визначенні поняття «місце проживання» та «реєстрація»: Місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає, а також спеціалізовані соціальні установи, заклади соціального обслуговування та соціального захисту, військові частини; Реєстрація - внесення інформації до реєстру територіальної громади, документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку. Враховуючи викладене, зазначення учасником у довідці інформації «місце реєстрації» у повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації. Крім того, місце проживання та місце реєстрації може бути тотожним у разі проживання особи за її місцем реєстрації. По-третє, щодо договору оренди на залучене субпідрядником майно. На виконання вимог Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати, зокрема, Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (п.п. 3.5.5. п.5 розділу ІІІ ТД). Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. У випадку залучення субпідрядників, такий гарантійний лист також надають субпідрядники. По машинах та механізмах до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, балансова відомість, інвентарна картка обліку, інше) або договору оренди, який є чинним на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника машин і механізмів* Учасником-переможцем надано вищезазначені документи, чим повністю виконано вимогу Замовника. Звертаємо вашу увагу, що документи по машинах та механізмах надаються у випадку, якщо обладнання є у власності учасника або на правах оренди. В довідці про наявність обладнання учасником-переможцем зазначено, що по позиціях 41, 42 (агрегат фарбувальний високого тиску та компресор пересувний) є власністю субпідрядника ФОП Мазяр О.І., який буде залучений до виконання робіт, про що надані відповідні документи у складі тендерної пропозиції, а тому документи на право власності або договору оренди учасником не надавались, оскільки дані відносини не стосуються права власності або оренди. За своєю правовою природою договір із субпідряду та договір оренди майна є різними правовими категоріями. У зв’язку із вищевикладеним, учасник ТОВ «ТЕТЕРІВ - БУДПРОЕКТ» повністю виконав умови тендерної документації та відповідає кваліфікаційному критерію. По-четверте, на виконання вимог Тендерної документації учасником-переможцем у складі пропозиції надано необхідні ліцензії, дозволи, які необхідні при виконанні робіт згідно Технічного завдання, а також документи субпідрядних організацій, які будуть залучені. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» Додатком 7 чітко визначено вичерпний перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, де відсутні зазначені у Висновку машини та механізми, а тому отримання такої декларації не є обов’язком підрядника. Додатково повідомляємо, що в Додатку 3 даної Постанови відсутній пункт 11, а також у Постанові відсутні зазначені вами у Висновку машини та механізми. Окрім того, умовами тендерної документації вимагалося надання Оригіналу або належним чином завіреної копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Отже, зазначені вимоги стосуються виключно надання дозвільних документів на окремі види робіт, що передбачені тендерною документацією, а не дозволів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки. Виконання робіт та експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки за своєю сутністю та правовою природою є різними поняттями. При цьому, контролюючим органом чомусь, з невідомих причин, здійснюється підміна понять. По-п’яте, щодо розірвання договору. Висновком про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує Замовника в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 25.03.2020 року № 11 відповідно до законодавства. Повідомляємо, що ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Статтею 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до чт.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із сільської ради штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Договір про закупівлю робіт №11 від 25 березня 2020 року укладений між Замовником та підрядником містить вичерпний перелік обставин за яких договір може бути розірваний в односторонньому порядку за ініціативи Замовника. У зв’язку із вищевикладеним, на сьогоднішній день в Замовника відсутні правові підстави для розірвання договору із Підрядником.

2020-04-08 16:38:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Оскарження висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-11-001272-c.
Дата публікації: 15 квітня 2020

Документи:

15 квітня 2020 16:19
Електронний підпис
15 квітня 2020 14:53
Позов.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 11 441 111,39
UAH з ПДВ
11 441 111,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 13 018 851,60
UAH з ПДВ
12 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 12 824 124,00
UAH з ПДВ
12 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 12 689 049,63
UAH з ПДВ
12 689 049,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 12 814 458,00
UAH з ПДВ
12 814 458,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" 13 354 000,00
UAH з ПДВ
13 354 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" 13 403 554,17
UAH з ПДВ
13 403 554,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 12:24
Електронний підпис
04 березня 2020 11:17
Довіреність.pdf
26 лютого 2020 16:54
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:51
Договір № 15-2 від 26.12.2018.pdf
26 лютого 2020 16:51
лист-відгук.pdf
26 лютого 2020 16:51
додаток.pdf
26 лютого 2020 16:51
додаткова угода.pdf
26 лютого 2020 16:51
Акт виконаних робіттт.pdf
26 лютого 2020 16:51
Акт виконаних робіт2.pdf
26 лютого 2020 16:51
Акт виконаних робіт.pdf
26 лютого 2020 16:51
локальний кошторис_2-1-9.rtf
26 лютого 2020 16:51
локальний кошторис_2-1-7.rtf
26 лютого 2020 16:51
локальний кошторис_2-1-6.rtf
26 лютого 2020 16:51
локальний кошторис 2-1-8.rtf
26 лютого 2020 16:51
локальний кошторис_2-1-5.rtf
26 лютого 2020 16:51
локальний кошторис 2-1-4.rtf
26 лютого 2020 16:51
локальний кошторис 2-1-3.rtf
26 лютого 2020 16:51
локальний кошторис 2-1-2.rtf
26 лютого 2020 16:51
договірна ціна.rtf
26 лютого 2020 16:51
Fw_.zip
26 лютого 2020 16:51
додаток 3 (договір).doc
26 лютого 2020 16:51
Статут ПП Компанія РОС.pdf
26 лютого 2020 16:51
Наказ директор 2.jpg
26 лютого 2020 16:51
Сертифікат ISO 9001.jpg
26 лютого 2020 16:51
Додаток 2 до ліцензії.pdf
26 лютого 2020 16:51
Додаток 1 до ліцензії.pdf
26 лютого 2020 16:51
Ліцензія.pdf
26 лютого 2020 16:51
Звіт праці за 2020 рік.pdf
26 лютого 2020 16:51
Додаток 5.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 14:18
Електронний підпис
05 березня 2020 13:27
ВР.pdf
05 березня 2020 13:27
ДЦ_флк.pdf
05 березня 2020 13:27
ДЦ.pdf
04 березня 2020 19:40
Електронний підпис
04 березня 2020 19:38
34 Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2020 19:38
34 Виписка ТПК 03 02 2020.pdf
04 березня 2020 19:38
25 лист згода.pdf
04 березня 2020 19:38
24 гарантійний лист.pdf
04 березня 2020 19:38
7Дог Оренда ТПК Медвейс.PDF
04 березня 2020 19:38
6 гарант лист.pdf
04 березня 2020 19:38
3.pdf
26 лютого 2020 17:58
Скан_20200226.pdf
26 лютого 2020 17:58
Скан_20200226 (3).pdf
26 лютого 2020 17:58
лист гарантія_ст 17.pdf
26 лютого 2020 17:58
Гарантійний лист №88.pdf
26 лютого 2020 17:58
32.pdf
26 лютого 2020 17:58
31.pdf
26 лютого 2020 17:58
30.pdf
26 лютого 2020 17:58
29.pdf
26 лютого 2020 17:58
28.pdf
26 лютого 2020 17:58
27.pdf
26 лютого 2020 17:58
26.pdf
26 лютого 2020 17:58
23.pdf
26 лютого 2020 17:58
22.pdf
26 лютого 2020 17:58
21.pdf
26 лютого 2020 17:58
20.pdf
26 лютого 2020 17:58
19.pdf
26 лютого 2020 17:58
18.pdf
26 лютого 2020 17:58
17.pdf
26 лютого 2020 17:58
13.pdf
26 лютого 2020 17:58
4.pdf
26 лютого 2020 17:58
Тенддерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 17:58
тех паспорт івеко (2).pdf
26 лютого 2020 17:58
дог будтранс.pdf
26 лютого 2020 17:58
аналог.pdf
26 лютого 2020 17:58
24.jpeg
26 лютого 2020 17:58
23.jpeg
26 лютого 2020 17:58
22.jpeg
26 лютого 2020 17:58
21.jpeg
26 лютого 2020 17:58
20.jpeg
26 лютого 2020 17:58
19.jpeg
26 лютого 2020 17:58
18.jpeg
26 лютого 2020 17:58
17.jpeg
26 лютого 2020 17:58
16.jpeg
26 лютого 2020 17:58
15.jpeg
26 лютого 2020 17:58
14.jpeg
26 лютого 2020 17:58
13.jpeg
26 лютого 2020 17:58
12.jpeg
26 лютого 2020 17:58
11.jpeg
26 лютого 2020 17:58
10.jpeg
26 лютого 2020 17:58
9.jpeg
26 лютого 2020 17:58
8.jpeg
26 лютого 2020 17:58
7.jpeg
26 лютого 2020 17:58
6.jpeg
26 лютого 2020 17:58
5.jpeg
26 лютого 2020 17:58
4.jpeg
26 лютого 2020 17:58
3.jpeg
26 лютого 2020 17:58
2.jpeg
26 лютого 2020 17:58
1.jpeg
26 лютого 2020 17:58
7.jpeg
26 лютого 2020 17:58
6.jpeg
26 лютого 2020 17:58
5.jpeg
26 лютого 2020 17:58
4.jpeg
26 лютого 2020 17:58
3.jpeg
26 лютого 2020 17:58
2.jpeg
26 лютого 2020 17:58
1.jpeg
26 лютого 2020 17:58
7.jpeg
26 лютого 2020 17:58
6.jpeg
26 лютого 2020 17:58
5.jpeg
26 лютого 2020 17:58
4.jpeg
26 лютого 2020 17:58
3.jpeg
26 лютого 2020 17:58
2.jpeg
26 лютого 2020 17:58
1.jpeg
26 лютого 2020 17:58
9.jpeg
26 лютого 2020 17:58
8.jpeg
26 лютого 2020 17:58
7.jpeg
26 лютого 2020 17:58
6.jpeg
26 лютого 2020 17:58
5.jpeg
26 лютого 2020 17:58
4.jpeg
26 лютого 2020 17:58
3.jpeg
26 лютого 2020 17:58
2.jpeg
26 лютого 2020 17:58
1.jpeg
26 лютого 2020 17:58
Підписаний_G0220-3109-G_Zayava.pdf
26 лютого 2020 17:58
inquiry_print (3) (1).pdf
26 лютого 2020 17:58
33 Стаут ТПК.pdf
26 лютого 2020 17:58
17.3 ВР.pdf
26 лютого 2020 17:58
17.2ЛК.pdf
26 лютого 2020 17:58
17.1 ДЦ_.pdf
26 лютого 2020 17:58
15Дозвіл 871.PDF
26 лютого 2020 17:58
15 Ліцензія ТПК ДАБІ0001.PDF
26 лютого 2020 17:58
15 Дозвіл 522.PDF
26 лютого 2020 17:58
15 3 Дозвіл 872.PDF
26 лютого 2020 17:58
15 3 Дозвіл 871.PDF
26 лютого 2020 17:58
15 1.PDF
26 лютого 2020 17:58
12 відгук солод.pdf
26 лютого 2020 17:58
8 1 ДФ.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 16:14
Електронний підпис
13 березня 2020 15:44
Довідки
06 березня 2020 14:56
Електронний підпис
06 березня 2020 14:42
відомість ресурсів нова
06 березня 2020 14:42
локальні кошториси нові
06 березня 2020 14:42
договірна
06 березня 2020 14:42
цінова нова
26 лютого 2020 15:24
Електронний підпис
26 лютого 2020 14:53
15. Договірна ціна.pdf
26 лютого 2020 14:53
13. Ліцензія_дозволи.pdf
26 лютого 2020 14:53
11. Листи-згоди.pdf
26 лютого 2020 14:53
10. Гарантійні листи.pdf
26 лютого 2020 14:53
9. Документи про досвід.pdf
26 лютого 2020 14:53
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 14:31
Електронний підпис
26 лютого 2020 14:28
Guarantee_20-43GR0002.rar
26 лютого 2020 14:28
Аналогічний договір.pdf
26 лютого 2020 14:28
Довідка з банку.pdf
26 лютого 2020 14:28
Довідка_покриття.pdf
26 лютого 2020 14:28
Довідки_ грант листи.pdf
26 лютого 2020 14:28
Договірна ціна.pdf
26 лютого 2020 14:28
Згода з тех спец 1.pdf
26 лютого 2020 14:28
Згода з тех спец 2.pdf
26 лютого 2020 14:28
Локальні кошт част 1.pdf
26 лютого 2020 14:28
Локальні кошт част 2.pdf
26 лютого 2020 14:28
Локальні кошт част 3.pdf
26 лютого 2020 14:28
Локальні кошт част 4.pdf
26 лютого 2020 14:28
Локальні кошт част 5.pdf
26 лютого 2020 14:28
Локальні кошт част 6.pdf
26 лютого 2020 14:28
Локальні кошт част 7.pdf
26 лютого 2020 14:28
Підсумкова відомість 1.pdf
26 лютого 2020 14:28
Підсумкова відомість 2.pdf
26 лютого 2020 14:28
Повноаження на підпис.pdf
26 лютого 2020 14:28
Працівники.pdf
26 лютого 2020 14:28
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 14:28
Статутні док ті інші.pdf
26 лютого 2020 14:28
Тех частина 1.pdf
26 лютого 2020 14:28
Форма ТП.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 12:16
Електронний підпис
25 лютого 2020 12:15
частина 7.rar
25 лютого 2020 12:15
частина 6.rar
25 лютого 2020 12:15
частина 5.rar
25 лютого 2020 12:15
частина 4.rar
25 лютого 2020 12:15
частина 3.rar
25 лютого 2020 12:15
частина 2.rar
25 лютого 2020 12:15
частина 1.rar

Публічні документи

26 лютого 2020 13:25
Електронний підпис
26 лютого 2020 13:23
Копія договору.pdf
26 лютого 2020 13:23
Дов_дка_2602_1.zip
26 лютого 2020 13:23
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
26 лютого 2020 13:23
Dovirenist_Savchenko.zip
26 лютого 2020 13:23
Dovidka pro nazvu.zip
26 лютого 2020 13:23
Bankivska Licenzia.zip
26 лютого 2020 13:23
202796_19_1_30 000.zip
26 лютого 2020 13:23
32-35 Листи та Витяг.pdf
26 лютого 2020 13:23
30-31 Проект договору.pdf
26 лютого 2020 13:23
18 Субпідряд.rar
26 лютого 2020 13:23
16 Статут.pdf
26 лютого 2020 13:23
15 Документи директора.pdf
26 лютого 2020 13:23
9-14 Листи.pdf
26 лютого 2020 13:23
8 Технічні вимоги.pdf
26 лютого 2020 13:23
8 Кошторис 6.pdf
26 лютого 2020 13:23
8 Кошторис 5.pdf
26 лютого 2020 13:23
8 Кошторис 4.pdf
26 лютого 2020 13:23
8 Кошторис 3.pdf
26 лютого 2020 13:23
8 Кошторис 2.pdf
26 лютого 2020 13:23
8 Кошторис 1.pdf
26 лютого 2020 13:23
8 Календарний графік.pdf
26 лютого 2020 13:23
8 Графік фінансування.pdf
26 лютого 2020 13:23
7 Дозвільні документи.pdf
26 лютого 2020 13:23
5 Відповідність ст17.pdf
26 лютого 2020 13:23
4_Відгук 607.pdf
26 лютого 2020 13:23
4_Відгук 313.pdf
26 лютого 2020 13:23
4 Досвід Ч3.pdf
26 лютого 2020 13:23
4 Досвід Ч2.pdf
26 лютого 2020 13:23
4 Досвід Ч1.pdf
26 лютого 2020 13:23
3 Працівники.pdf
26 лютого 2020 13:23
2 МТБ.pdf
26 лютого 2020 13:23
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 15:36
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:22
Статут новий.pdf
26 лютого 2020 15:22
ліцензія будівельна.PDF
26 лютого 2020 15:22
лист про пільги з пдв.pdf
26 лютого 2020 15:22
лист персональні дані.pdf
26 лютого 2020 15:22
Лист ліцензія ДАБІ.pdf
26 лютого 2020 15:22
відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2020 15:22
витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ТОВ АртХаус

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМПАНІЯ РОС"
#36104970
Відхилено 11 441 111,39
UAH з ПДВ
04 березня 2020 17:52
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
Відхилено 12 098 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 17:45
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Переможець 12 100 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
12 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 16:32
Договір.pdf укладений
25 березня 2020 16:26
Договір.pdf укладений
25 березня 2020 16:25
Договір.pdf укладений
25 березня 2020 16:24
Договір.pdf укладений
25 березня 2020 16:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 933 729,52
UAH (в тому числі ПДВ 1 988 954,92 UAH)