Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання медичної білизни
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-02-11-001189-c f7d4f072404c4520a253e8ea84e928d5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Робак Олег Петрович

+380444841875 bogatova_n79@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 02011930
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м.Київ, вул.Платона Майбороди,32
Контактна особа: Робак Олег Петрович
+380444841875
bogatova_n79@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
1. Замовник
1.1. Повне найменування юридичної особи: Державна установа «Інститут нейрохірургії ім.акад.А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України».
1.2. Код за ЄДРПОУ: 02011930
1.3. Місцезнаходження: 04050, м. Київ, вул. Платона Майбороди, 32.1.4. Посадові особи замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail). Голова тендерного комітету, завідувач відділення нейрорентгенології О.П. Робак, Державна установа «Інститут нейрохірургії ім.акад.А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України», 04050, м. Київ, вул. Платона Майбороди, буд. 32, тел../факс (044) 4841875
1.5.Дата прийняття комітетом з конкурсних торгів замовника рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника: „11” лютого 2020 р.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”
2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 30000 кг
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Державна установа «Інститут нейрохірургії ім.акад.А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України», вул. Платона Майбороди, 32, м. Київ, 04050
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. лютий-грудень 2020р.
3. Інформація про учасника (учасників) процедури закупівлі:
3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОНДРІ ГРУП»
3.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 38621431
3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи, телефон, телефакс: 04111, м. Київ, вул. Саратовська, б.53/31 а.с 55, +380504628544, e-mail: sepet@ukr.net
4.Умова застосування процедури закупівлі в одного учасника:
Згідно до п. 4 частини 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації)
5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника.
У зв'язку з необхідністю забезпечення Інституту послугами з прання медичної білизни для його безперебійної роботи у 2020 році, тендерний комітет повинен здійснити код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
08.01.2020 р. о 18 год. 00 хв. за київським часом електронною системою був призначений аукціон щодо закупівлі код Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) (оголошення №UA-2019-12-20-003024-b) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Аукціон щодо закупівлі код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) (оголошення №UA-2019-12-20-003024-b) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” не відбувся у зв’язку з тим, що було подано пропозиції менше ніж двох учасників.
Відповідно до аб.5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій) закупівлю код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) (оголошення № UA-2019-12-20-003024-b) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” було відмінено (Оголошення № UA-2019-12-20-003024-b в системі публічних закупівель PROZORRO).
25.01.2020 р. о 09 год. 00 хв. за київським часом електронною системою повторно був призначений аукціон щодо закупівлі код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) (оголошення № UA-2020-01-09-001745-c) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Аукціон щодо закупівлі код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) (оголошення № UA-2020-01-09-001745-c) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” знову не відбувся у зв’язку з тим, що було подано пропозиції менше ніж двох учасників.
Відповідно до аб.5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N922-VIII (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій) закупівлю код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) (оголошення № UA-2020-01-09-001745-c) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” було відмінено (Оголошення № UA-2020-01-09-001745-c в системі публічних закупівель PROZORRO).
У зв’язку з тим, що було двічі відмінено закупівлю код Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” через відсутність достатньої кількості учасників, існує нагальна потреба у придбанні послуг з прання медичної білизни, які були відмінені, оскільки їх відсутність ставить під загрозу санітарно-епідеміологічний стан відділів, відділень, операційних та життя тяжко хворих Інституту.
06.02.2020 р. Товариству з обмеженою відповідальністю «ЛОНДРІ ГРУП», було направлено лист-запрошення за №220/10 від 07.02.2020 р. на переговори щодо закупівлі код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”..
У відповідь на лист-запрошення та на виконання аб. 1 ст. 35 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОНДРІ ГРУП», представило пакет документів 11.02.2020 р., який підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам встановленим ст. 16 Закону та цінову пропозицію щодо закупівлі код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни)..
Не укладання або несвоєчасне укладання з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛОНДРІ ГРУП» договору на закупівлю код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, поставить під загрозу санітарно-епідеміологічний стан відділів, відділень, операційних, здоров’я та життя тяжко хворих Інституту.
У зв’язку з нагальною потребою у придбанні послуг з прання медичної білизни, які були відмінені, оскільки їх відсутність ставить під загрозу санітарно-епідеміологічний стан відділів, відділень, операційних та життя тяжко хворих Інституту на підставі зазначеного та відповідно до п. 4 частини 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації), а враховуючи все вищевикладене, найбільш прийнятною процедурою для проведення даної закупівлі є переговорна процедура, відповідно Державній установі «Інститут нейрохірургії ім .акад. А.П. Ромоданова Національної академії медичних наук України» необхідно укласти договір на закупівлю код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”. з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛОНДРІ ГРУП».
На підставі зазначеного, Державній установі «Інститут нейрохірургії ім..акад.А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» необхідно укласти договір на закупівлю код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” в кількості 30000 кг.
6. Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII із доповненнями й змінами.
2. Оголошення № UA-2019-12-20-003024-b в системі публічних закупівель PROZORRO - код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
3. Оголошення № UA-2020-01-09-001745-c в системі публічних закупівель PROZORRO - код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 16:26
Оскарження наміру укласти договір: 22 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кілограми
Послуги з прання медичної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Платона Майбороди,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

11 лютого 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:16
Протокол розгляду_білизна.doc
11 лютого 2020 16:16
ПОВІДОМЛЕННЯ_про_намір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лондрі Груп»
#38621431
Переможець 599 400,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 16:26

Документи

11 лютого 2020 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 16:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лондрі Груп»
#38621431
599 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2020 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 10:11
Додаткова_4_ЛОНДРІ_ГРУП_20.pdf зміни до договору
21 січня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:46
Додаткова_3_Лонгрі_білизна_строк.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:45
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 15:39
Додаткова_2_ЛОНГРІ.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 15:08
Додаткова_угода_1.pdf зміни до договору
06 березня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:26
Договір_прання_134.pdf укладений
02 березня 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.1.5. п.1 1.7.1 Договору сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 55944,00 гри. (п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот сорок чот ири гривні, 00 коп.). 2. Пункт 2.3. договору викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 543456,00 гри. (п'ят сот сорок три тисячі чотириста п’ятдесят шість гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ -90576,00 гри. (дев'яносто тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 00 коп.) (ціна Договору визначається з урахуванням Закону України "Про податок на додану вартість"), та визначається згідно Калькуляції вартості послуг (Додаток №2). що надається до цього Договору.Специфікацію викласти в новій редакції Додатком №1 до цієї додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору, залишаються без змін. 4. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання. 5. Цю угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною зазначеного Договору, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі п.1.5., п. 11.7.1. Договору сторони дійшли згоди зменшити суму договору на195584,22 гри. (Сто дев'яносто п'ять тисяч п’ятсот вісімдесят чотири грн. 22 коп.). 2.Пункт 2.3. договору викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 347871,78 грн. (триста сорок сім тисяч вісімсот сімдесятодна грн. 78 коп.), в тому числі ПДВ - 57978.63 гри. (п'ятдесят сім тисяч дев’ятсот сімдесят вісім грн. 63 коп.) (ціна Договору визначається з урахуванням Закону України "Про податок на додану вартість"), та визначається згідно Калькуляції вартості послуг (Додаток №2), що надаються до цього Договору. Специфікацію викласти в новій редакції Додатком №1 до цієї додаткової угоди. 3.Усі інші умови Договору залишаються без змін. 4.Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання. 5.Цю угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичнусилу та є невід'ємною частиною зазначеного Договору - по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Укласти цю додаткову угоду на продовження строку дії Договору №134 від 02 березня 2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року. 2. Загальна вартість послуги з прання медичної білизни, що буде закуповуватися в період з 01 січня 2021 року по 31 березня 2021 року включно, визначається окремою додатковою угодою між сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору №134 від 02 березня 2020 року. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з 01 січня 2021 року та діє до повного використання коштів за даною додатковою угодою, але не довше 31.03.2021 року. 4. Всі інші умови Договору №134 від 02 березня 2020 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця Додаткова угода викладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №134 від 02 березня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума Договору №134 від 02 березня 2020 року за ЄЗС021:2015 код 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни)» збільшується на суму, що не перевищує 20% від суми зазначеної в п. 2.3 Договору №134 від 02 березня 2020 року. 2. Сума Додаткової угоди №4 від L-Y. до Договору №134 від 02 березня 2020 року становитиме 69574,35 грн. (шістдесят дев’ять п’ятсот сімдесят чотири грн. 35 коп.) з ПДВ. 3. Сторони домовились, що відповідно до п.З ст.631 ЦКУ дана Додаткова угода розповсюджує свою дію на відносини, що склались між Сторонами з 04.01.2021 року. 4. Всі інші умови Договору №134 від 02 березня 2020 року залишаються у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 5. Ця Додаткова угода викладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №134 від 02 березня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 21 січня 2021
Сума оплати за договором: 417 446,13
UAH (в тому числі ПДВ 69 574,35 UAH)