Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свинина не жирна без кістки, філе куряче, яловичина вищого сорту
Очікувана вартість
462 000,00 UAH
UA-2020-02-11-001068-a 46b28cb221484fe9bb1f5527bd714796
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ольга Дмитрівна

+380433162254 sytkiv.inter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 21725440
Місцезнаходження: 22865, Україна , Вінницька обл., Ситківці, Леніна,140 смт.Ситківці,Немирівський р.-н.Вінницька обл.
Контактна особа: Бондаренко Ольга Дмитрівна
+380433162254
sytkiv.inter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 13:35
Очікувана вартість: 462 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 462,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (Свинина не жирна без кістки, філе куряче, яловичина вищого сорту)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Свинина не жирна без кістки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22865, Україна, Вінницька область, Немирівський район, селище міського типу Ситківці, вулиця Центральна, будинок 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
300 кг
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22865, Україна, Вінницька область, Немирівський район, селище міського типу Ситківці, вулиця Центральна, будинок 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1200 кг
Яловичина вищого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22865, Україна, Вінницька область, Немирівський район, селище міського типу Ситківці, вулиця Центральна, будинок 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2020р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 17:53
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-001068-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Літинський м'ясокомбінат", Код ЄДРПОУ:31380537
Дата подання: 14 березня 2020 23:45
Оскарження
Товариством з обмеженою відповідальністю «Літинський м’ясокомбінат», як виробником продукції тваринного походження (адреса: Вінницька область, Літинський район, смт. Літин, вул. Сосонське шосе, 8; директор – Стрільчук Юлія Анатоліївна) прийнято участь у процедурі закупівлі по предмету: код 15110000-2 - М’ясо (Свинина не жирна без кістки, філе куряче, яловичина вищого сорту); UA-2020-02-11-001068-a; замовник – Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради (надалі - Замовник).
Окрім ТОВ «Літинський м’ясокомбінат», в процедурі приймали участь:
ТОВ "ЮДАР-М", ФОП «БАЩУН ЛАРИСА ПЕТРІВНА» та
ФОП «КОГУТ ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ».
За результатами проведених торгів, згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 04.03.2020 №8 переможцем торгів визначено ФОП «Когут Павло Костянтинович», з ціною пропозиції 462000,00 грн.
Слід зазначити, що відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, у разі коли учасником не надано документального підтвердження критеріїв, визначених тендерною документацією (Інформацією для проведення закупівлі через систему електронних закупівель), Замовник повинен відхилити його пропозицію.
В складі своєї пропозиції ФОП «Когут Павло Костянтинович» надав лист від 25.05.2020 року №30 «Щодо перепакування» в якому зазначено, що «…. у випадку перепакування товару будуть забезпечуватися умови зберігання, які встановлені виробником. ФОП Когут П.К. має можливість забезпечити за потреби перепакування товару за адресою: 22700, Вінницька область, м. Іллінці, вул. Залізнодорожня, 65а».
Таким чином, вказаним учасником повідомлено про можливу зміну стану об’єкта товару.
Разом з тим, ФОП Когут П.К. не надано відповідно діючих сертифікатів ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або інші аналогічні документи, від спеціалізованих акредитованих експертних організацій, що підтверджують відповідність ведення їх господарської діяльності вимогам щодо безпечності харчових продуктів, чим не виконано вимоги Тендрної документації в цій частині.
Крім того, звертаємо увагу тендерного комітету на те, що потужності ФОП Когут П.К., як оператора ринку, зареєстровані за адресою, 22700, Вінницька область, м. Іллінці, вул. Європейська, 18, про що свідчить повідомлення управління Держпродспоживслужби в Іллінецькому районі від 01.06.2016 № 17.
При цьому, реєстрацію потужностей, в яких ФОП Когут П.К. планує зберігати/перепаковувати предмет закупівлі (а саме за адресою м. Іллінці, вул. Залізнодорожня, 65а) в складі своєї пропозиції останнім не надано.
Враховуючи викладене, інформацію про реєстрацію потужностей, що плануються використовувати при виконанні умов договору, ФОП Когут П.К. не надано.
Далі варто зазначити про те, що ФОП Когут П.К. навіть не зареєстрований за відповідним КВЕД (а саме за кодом 46.32 «Оптова торгівля м’ясом і м’ясними продуктами»), про що свідчить подані останнім документи та Інформація щодо господарської діяльності від 25.02.2020 № 12/13. Натомість, діяльність, пов’язана з роздрібною торгівлею в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами і Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами ніякого відношення до предмету закупівлі не має.
За умовами Тендерної документації визначені кваліфікаційні критерії, одним з яких є «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
При цьому, учасником ФОП Когут П.К. не надано аналогічні договори на постачання м’яса свинини та курятини.
Виникає питання, чому при занадто ускладненій Тендерній документації, для підтвердження виконання аналогічного договору достатньо надати лише договір на постачання будь-яких продуктів харчування.
Натомість тендерним комітетом враховується надання ФОП Когут П.К. копії документу про освіту, а саме диплом виданий Когуту П.К. в тому, що він закінчив «Львівський орден Леніна державного університету ім. І. Франка» за спеціальністю математика, тоді як організація постачання предмету закупівлі вимагає відповідних знань, пов’язаних з безпечністю та якістю харчових продуктів (інших документів, в тому числі щодо проходження будь-яких курсів, ФОПом не надано).
Крім того, прохання звернути увагу й на інші недоліки пов’язанні із проведенням вказаної процедури.
З вищевказаного слідує, що пропозиція ФОП «Когут Павло Костянтинович» не відповідає Тендерній документації та має бути відхилена.

Підсумовуючи, ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» звертається з проханням:
1. розглянути вказану вимогу;
2. на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію Протокол засідання тендерного комітету від 04.03.2020 №8.

Просимо детально вивчити наведену у скарзі інформацію та прийняти правомірне, обґрунтоване та виважене рішення, оскільки передчасні висновки можуть призвести до незаконних видатків бюджетних коштів внаслідок обрання переможцем учасника (пропозиція якого не відповідає умовам документації) з більшою ціновою пропозицією.
Одночасно повідомляємо, що відповідно до вимог статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі усунення порушень з питань публічних закупівель службова (посадова) особа не притягається до відповідальності.
В іншому випадку ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» буде вимушений звернутись до органів Державної аудиторської служби, як органу який здійснює моніторинг державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2020 17:49
Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради є Замовником закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Ситковецькою спеціальною загальноосвітньою школою-інтернат Немирівського району Вінницької обласної ради 11.02.2020 року оголошено закупівлю відкриті торги за предметом: ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (Свинина не жирна без кістки, філе куряче, яловичина вищого сорту)номер закупівлі UA-2020-02-11-001068-a на 2020 рік.
Частиною 1 статті 23 Закону встановлено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.»
14 березня 2020 року в електронній системі закупівель по вище згаданій процедурі закупівлі ТОВ "Літинський м'ясокомбінат", (код ЄДРПОУ:31380537) було подано вимогу про усунення нібито допущених порушень під час проведення процедури закупівлі. Інформуємо, що тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а також з врахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року.

1. Згідно вимоги Ви вважаєте,що пропозиція ФОП Когут П.К. незаконно визначена переможцем, оскільки потужності оператора ринку/учасника-переможця згідно повідомлення про реєстрацію таких потужностей № 17 від 01 червня 2016 року, що видані управлінням Держпродспоживслужби в Іллінецькому районні Вінницької області, зареєстровано за адресою: вул. Європейська, 18, м. Іллінці, Іллінецький район, Вінницька область, 22700, разом з тим, згідно листа №36 від 25.02.2020 року наданого від ФОП Когут П.К. серед документів тендерної пропозиції, останнім стверджується:«ФОП Когут Павло Костянтинович інформує та гарантує, що товар має бути розфасований та упакований такими способами, які забезпечують збереження споживчих властивостей і безпечність продуктів під час зберігання, транспортування та реалізації, а також унеможливлюють їх фальсифікацію.
Для пакування використовують допоміжні засоби і матеріали для виробництва та обігу, які допускаються до контакту з продуктами. У випадку перепакування товару будуть забезпечуватися умови зберігання, які встановлені виробником.
Кожне пакування буде містити інформацію, нанесену державною мовою будь-яким способом, для забезпечення чіткого читання у доступній для сприйняття формі. На упаковці (тарі) обов’язково буде вказано дату виготовлення товару.
ФОП Когут Павло Костянтинович має можливість забезпечити за потреби перепакування товару за адресою: 22700, Вінницька область, м. Іллінці, вул. Залізнодорожня 65а .
За потреби перепакування товару планується забезпечити власними силами.
Гарантую дотримання усіх необхідних організаційних дій, пов’язаних із отриманням після укладання договору про закупівлю товару, що складає предмет закупівлі дозволів згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів.».З огляду на наведену інформацію Ви вважаєте, що учасник не відповідає умовам тендерної документації, позаяк адреси потужності та де можливо буде здійснюватись перепакування товару не співпадають.
Не можемо погодитись із таким трактуванням вимоги за тендерною документацією і надаємо наступні докази законності та недискримінаційності під час прийняття рішення щодо визначення переможця. Так, відповідно частини 5 розділу ІІІ тендерної документації документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», зокрема встановлено: «учасник повинен надати повідомлення про реєстрацію потужностей оформлених компетентним органом або інформаційний лист в довільній формі із зазначенням особистого реєстраційного номеру його потужності. Учасник закупівлі відомості яких не внесено до реєстру операторвів ринку відповідно до наказу міністерство аграрної політики та продовольства України №39 від 10.02.2016 року «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам» (далі - Порядок) повинні надати копію заповненої заяви про державну реєстрацію потужності за формою згідно Додатку 1 Порядку з відміткою компетентного органу про її отримання.». Поряд з тим, згідно з Додатком №3 до тендерної документації було передбачено: «Для пакування використовують допоміжні засоби і матеріали для виробництва та обігу, які допускаються до контакту з м’ясними продуктами і використанню у м’ясній промисловості. Пакувальні матеріали та оболонки повинні забезпечувати якість м’яса під час зберігання, транспортування та реалізації протягом встановленого строку придатності продуктів при дотриманні визначених режимів. При перепакування товару повинні забезпечуватися умови зберігання, які встановлені виробником. Кожне пакування повинно містити інформацію, нанесену державною мовою будь-яким способом, для забезпечення чіткого читання у доступній для сприйняття формі. На упаковці (тарі) обов’язково повинно бути вказано дату виготовлення товару. На підтвердження вказаної інформації Учасник у складі тендерної пропозиції обов'язково надає довідку у довільній формі, де зазначається яким чином буде здійснюватися пакування (перепакування) товару (власними силами або із залученням інших осіб). У разі здійснення пакування (перепакування) власними силами Учасник обов'язково у складі тендерної пропозиції зобов’язаний письмово гарантувати у довільній формі вчинення усіх необхідних організаційних дій, пов’язаних із отриманням після укладання договору про закупівлю товару, що складає предмет закупівлі дозволів згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Тож, досліджуючи документи учасника ФОП Когут П.К., останнім було виконано зазначені вимоги, разом з тим наочно можливо пересвідчитись що Замовник не встановлював обов’язку відповідності адрес потужності та адреси місця пакування/перепакування товару. Також слід зазначити, що учасник-переможець не являється виробником товару, котрий складає предмет закупівлі, підтвердження такій інформації відображено в наданій довідці №3 від 25.02.2020 року Про статус суб’єкта господарювання учасника закупівлі. Тобто, пакування товару буде здійснюватись саме виробником тої продукції, що має постачати учасник-переможець. Відтак, враховуючи наведену інформації та встановлені вимоги за тендерною документацією Замовник не мав обґрунтованих підстав для відхилення пропозиції ФОП Когут П.К..

2. Щодо надання/ не надання відповідно діючих сертифікатів ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або інші аналогічні документи, від спеціалізованих акредитованих експертних організацій.
Умовами тендерної документації було встановлено: «враховуючи обставини, що на виконання вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 р, а також в Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів »№ 1602 VII від 20.09.2015 р, в тому числі, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року “Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» у 2017 році закінчився перехідний період для впровадження в робочі процеси харчових підприємств базової системи харчової безпеки НАССР. Це означає, що після закінчення перехідного періоду будь-яке підприємство може бути проінспектованим єдиним регуляторно-інспекційним органом – Держпродспоживачслужбою та навіть покараним у випадку відсутності системи управління або неналежним чином функціонуючої. Відтак, види діяльності по використанню потужностей учасниками як:
1) діяльність, пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: первинне виробництво;зберігання;
2) діяльність закладів громадського харчування за категоріями: стаціонарна потужність (ресторан, бар, кафе, піцерія тощо); рухомі та/або тимчасові потужності;
3) виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
4) Інші види діяльності: первинне виробництво; змішування та пов'язані з цим процедури; обробка (переробка); наповнення; пакування; відновлення та інші зміни стану об’єкта; зберігання повинні відповідати системі НАССР – про що в складі пропозицій таких учасників має бути надано відповідні діючі сертифікати ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або інші аналогічні документи, від спеціалізованих акредитованих експертних організацій, що підтверджують відповідність ведення їх господарської діяльності вимогам щодо безпечності харчових продуктів.». Ознайомившись з повідомленням про реєстрацію потужностей оператора ринку харчових продуктів № 17 від 01 червня 2016 року, що видані управлінням Держпродспоживслужби в Іллінецькому районні Вінницької області, маємо можливість ствердити, що ФОП Когут П.К. не має визначені за умовами документації види діяльностей по використанню потужностей, натомість має лише такий вид як Роздрібна торгівля харчовими продуктами, що відповідає Порядку проведення державноїреєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, відповідно до наказу №39 від 10.02.2016 року Міністерства аграрної політики та продовольства України, а також кореспондується з наданими пояснення від учасника-переможця за листом №23/52-54 від 25.02.2020 року. Відтак, в даній частині, що згадується за Вашою вимогою про не надання вказаних документів маємо можливість відзначити про те, що подібна вимога не застосовується до ФОП Когут П.К з врахуванням описаної інформації. Здійснивши відхилення такої пропозиції з огляду на Ваше твердження, Замовником було б допущено порушення принципу здійснення публічних закупівель, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

3. Стосовно наявності чи відсутності відповідних видів економічної діяльності суб’єкта господарювання/учасника закупівлі, слід відзначити, що умовами тендерної документації не було встановлено конкретних вимог щодо наявності в учасників відкритих видів економічної діяльності за кодом КВЕД 46.32 «Оптова торгівля м’ясом і м’ясними продуктами». Поряд з тим, Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачає захист прав суб’єктів господарювання, господарська діяльність яких перевіряється. Метою такого захисту є недопущення незаконного втручання та перешкоджання господарській діяльності з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними держаного нагляду (контролю).Відповідно до ст. 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, що не заборонена законом.У частині 1 коментованої статті зазначається, що суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, яка не суперечить законодавству. Ця норма закріплює положення, яке: розкриває правову сутність принципу свободи підприємницької діяльності, наведеного у ст. 43 цього Кодексу; спрямоване на реалізацію загальних принципів господарювання, наведених у ст. 6 цього Кодексу; закріплює право суб'єктів господарювання здійснювати господарську діяльність відповідно до законодавства; визначає способи здійснення цього права суб'єктами господарювання - без обмежень та самостійно. Таким чином, Замовник інформує скаржника стосовно введення господарської діяльності лежить виключно в полі відповідальності конкретного суб’єкта господарювання.
Відтак, враховуючи положення статті 19 Основного закону, де йде мова про те що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, Замовник не мав права здійснювати безпідставне відхилення тендерної пропозиції.

Отже, усі доводи описані за вимогою є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не може братися тендерним комітетом за підставу для перегляду прийнятого рішення щодо визначення переможця по даній процедурі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДАР-М" 440 776,00
UAH з ПДВ
420 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЩУН ЛАРИСА ПЕТРІВНА 460 000,00
UAH з ПДВ
421 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат" 447 600,00
UAH з ПДВ
439 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОГУТ ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ 462 000,00
UAH з ПДВ
462 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 15:24
Електронний підпис
26 лютого 2020 19:32
Трудова Жарук.pdf
26 лютого 2020 19:32
Статут 2019.pdf
26 лютого 2020 19:32
Мед книжка Жарук.pdf
26 лютого 2020 19:32
Мед книж Слободяник.pdf
26 лютого 2020 19:32
Акт Держпрофслужби 2020.pdf
26 лютого 2020 19:32
тех паспорт03411.jpg
26 лютого 2020 19:32
тех паспорт0341.jpg
26 лютого 2020 19:32
Ситківці мясо 2.pdf
26 лютого 2020 19:32
Трудова Слободяник.pdf
26 лютого 2020 19:32
Ситківці мясо 1.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 20:08
Паспорт.pdf
25 лютого 2020 20:08
Договір на ТЗ 3.tif
25 лютого 2020 20:08
Договір на ТЗ 2.tif
25 лютого 2020 20:08
Договір на ТЗ 1.tif
25 лютого 2020 20:08
Довідка МВС.pdf
25 лютого 2020 20:08
Витяг з реєстру ЄП.pdf
25 лютого 2020 20:08
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 21:58
Електронний підпис
26 лютого 2020 21:43
Транспорт.rar
26 лютого 2020 21:43
Аналогічний договір.rar
26 лютого 2020 21:43
3. Документи додатку 3.rar

Публічні документи

05 березня 2020 16:36
Електронний підпис
05 березня 2020 16:18
Електронний підпис
26 лютого 2020 10:09
Електронний підпис
26 лютого 2020 10:08
9. Форма оподаткування.pdf
26 лютого 2020 10:08
6. Згода з додатком 2.pdf
26 лютого 2020 10:08
59. Лист пояснення.pdf
26 лютого 2020 10:08
57. Вагове обладнання.pdf
26 лютого 2020 10:08
55.2. Протокол ТО.pdf
26 лютого 2020 10:08
50. Довідка про МТБ.pdf
26 лютого 2020 10:08
5. Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2020 10:08
49. Медична книжка.pdf
26 лютого 2020 10:08
47. Про навчання.pdf
26 лютого 2020 10:08
45. Диплом про освіту.jpg
26 лютого 2020 10:08
44. Про працівників.pdf
26 лютого 2020 10:08
43. Платіжні доручення.pdf
26 лютого 2020 10:08
43. Відгук.pdf
26 лютого 2020 10:08
42. Аналогічний договір.pdf
26 лютого 2020 10:08
41. Довідка про досвід.pdf
26 лютого 2020 10:08
40. Експертний висновок.jpg
26 лютого 2020 10:08
4. Порядок оскарження.pdf
26 лютого 2020 10:08
39. Лист про поставку.pdf
26 лютого 2020 10:08
36. Перепакування.pdf
26 лютого 2020 10:08
35.3. Якісне кури.pdf
26 лютого 2020 10:08
35.1. Декларація Свинина.pdf
26 лютого 2020 10:08
3. Про статус учасника.pdf
26 лютого 2020 10:08
29. Паспорт та код.pdf
26 лютого 2020 10:08
28. Уповноважена особа.pdf
26 лютого 2020 10:08
24. Лист про витрати.pdf
26 лютого 2020 10:08
2. Виписка з ЄДР.pdf
26 лютого 2020 10:08
19. Лист пояснення.pdf
26 лютого 2020 10:07
16. Проект договору.pdf
26 лютого 2020 10:07
14. Бенефіціар.pdf
26 лютого 2020 10:07
11. Свідоцтво ЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДАР-М"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЩУН ЛАРИСА ПЕТРІВНА

ТОВ "Літинський м'ясокомбінат"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОГУТ ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДАР-М"
#41435970
Відхилено 420 950,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 19:52
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЩУН ЛАРИСА ПЕТРІВНА
#2705408465
Відхилено 421 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 19:55
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат"
#31380537
Відхилено 439 680,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 19:59
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОГУТ ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ
#2319821931
Переможець 462 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 20:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 20:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОГУТ ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ
#2319821931
462 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 16:48
Дод уг. Когут.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
12 грудня 2020 09:35
Додаткова угода 2 до дог 26.pdf зміни до договору
12 грудня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 18:49
Договір Когут.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 18:46
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 09:58
Договір 26 від 19.03.2020 року укладений
19 березня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 314 400,00
UAH