Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне марки ДГ 20-100
Очікувана вартість
2 197 300,00 UAH
UA-2020-02-11-000969-c b9aece97edf24313a243d9b086eb1ee8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковишена Олеся Юріївна

+380434421004 jcdsnf@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141515
Вебсайт: http://www.shedu.vn.ua
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224
Контактна особа: Яковишена Олеся Юріївна
+380434421004
jcdsnf@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 15:22
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 15:22
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:32
Очікувана вартість: 2 197 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 987,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
602 т
вугілля кам'яне марки ДГ 20-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Шаргородський р-н, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 15:17
Додаток 5.pdf
11 лютого 2020 15:17
Додаток 4.pdf
11 лютого 2020 15:17
Додаток 3.pdf
11 лютого 2020 15:17
Додаток 2.pdf
11 лютого 2020 15:17
Додаток 1.pdf
11 лютого 2020 15:17
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-000969-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", Код ЄДРПОУ:01880670
Дата подання: 12 березня 2020 09:56
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ "ПРАЙМСВЕЛЛ" на закупівлю основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 20-100)
Замовник застосував дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме - не відхиливши пропозицію ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ», яка не відповідала умовам ТД. Замовник порушив наше право на об'єктивний та неупереджений розгляд пропозиції Переможця. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників.
Виходячи із суті вимоги, просимо тендерний комітет врахувати нашу вимогу та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до ч.4. п. 1. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» та перейти до розгляду наступної пропозиції.
У випадку ігнорування нашого звернення та не усунення порушень чинного законодавства ПрАТ «Вінницяоблпапливо» буде змушене звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 10:19
Щодо вимоги повідомляємо наступне:
Згідно вимог тендерної документації тендерна пропозиція Учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії (банківська безумовна гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку Українивід 15.12.2004 №639) у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом). Разом з електронною банківською гарантією Учасникнадає документ, щопідтверджує повноваження особи, яка Підписує банківськугарантію та ліцензію Національного банку України, якіповинні бути подані у вигляді сканованої копії.
Таким чином, Замовник встановив до вищевказаних документів їх форми подання, а тому ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ» було виконано дану вимогу.
Банківська гарантія надана учасником оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, та відповідає вимогам Замовника та законодавства.
3.Відповідно до пункту 5 розділу III тд Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
-наявність обладнання та матеріально-технічноїбази для здійснення постачання вугілля протягом встановленого цієюдокументацією періоду, а саме: склад (або складськи ймайданчик) для зберігання вугілля, придатні для експлуатації вантажні транспортні засоби для доставки вугілля, технологічний транспортний засіб -навантажувач, повірене згідно вимог чинного законодавства зважувальне обладнання (ваги) для зважування вантажів або транспортних засобів разом з вантажем.
Додатком 1 до ТД Замовником також вимагається:
•правовстановлюючі документи, що у відповідності до чинного законодавства підтверджують набуття права власності учасника на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, визначені згідно пункту 5.1. цього Розділу, а так само разом із свідоцтвами про реєстрацію технологічного транспортного засобу для перевезення вантажу, та документами, щоз гідно чинного законодавстваУкраїни підтверджують відповідність об’єктів наявного в учасника обладнання та матеріально – технічної бази вимогам згідно п. 5.1. цього Розділу, в тому числі придатність до експлуатації вантажних транспортних засобів та повірку обладнання для зважування (Зазначені документи посвідчуються мокрою печаткою власника вагів);
•або правовстановлюючі документи договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах обладнання та матеріально-технічноїбази, визначеного згідно пункту 5.1. цьогоРозділу, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України щодо форми укладення відповідного правочину, а так само разом із свідоцтвами про реєстрацію технологічного транспортного засобу для перевезення вантажу, та документами, що згідно чинного законодавства України підтверджують відповідність об'єктів наявного в учасника обладнання та матеріально- технічної бази вимогам згідно п. 5.1. цього Розділу, в тому числі придатність до експлуатації вантажних транспортних засобів та повіркуо бладнання для зважування (Зазначен ідокументи посвідчуються мокрою печаткою власника вагів):
Або документи договірного характеру, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами згідно пункту 5.1. цього Розділу, а так само разом із свідоцтвами про реєстрацію технологічного транспортного засобу для перевезення вантажу, та документами, що згідно чинного законодавства України підтверджують відповідність об'єктів наявного в учасника обладнання та матеріально- технічної бази вимогам згідно п. 5.1. цього Розділу, в тому числі придатність до експлуатації вантажних транспортних засобів та повірку обладнання для зважування (Зазначені документи посвідчуються мокрою печаткою власника вагів).
Отже очевидно, що тендерною документацією Замовника, не передбачено надання свідоцтва про реєстрацію технологічного транспортного засобу для навантаження, лише для перевезення .
ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ» виконано дану вимогу наддавши свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів для перевезення та придатністьїх до експлуатації.
4.Відповідно до пункт 5 розділу ІІІ ТД Замовник також вимагає надання діючого договору з незалежною акредитованою лабораторією та інформації про сферу акредитації.
Слід зазначити що тендерною документацією не встановлено форму документу згідно якого надається інформації про сферу акредитації, тобто це могла бути довідка, лист, повідомлення, посилання на відкритті джерела, аттестат акредитації та інше, оскільки інформацію про чинність та сферу акредитації лабораторії, можна перевірити у відкритому доступі за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Тому ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ» надавши відповідний діючий договір та атестат про акредитацію Випробувального центру ВП Управління контролю якості та збагаченнявугілля «ДП «Держвуглепостач» з Додатком до атестату № 2Т1556 від 27.12.2017 року де зазначена сфера акредитації виконало дану вимогу.
5. Розрахунок вартості тендерної пропозиції учасника ,відповідає вимогам Замовника.
Також слід зазначити, що пунктом 1.2. ТД передбачено, що у випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, щопов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації тощо.
Що було враховано протоколом засідання тендерного комітету відділуосвіти Шаргородської районної державної адміністрації від 10 березня 2020 року.

Документи подані скаржником

12 березня 2020 09:56
Вимога .pdf
12 березня 2020 09:56
Доповн. до сфери.JPG

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-11-000969-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Паливна Енергетична Компанія", Код ЄДРПОУ:39838193
Дата подання: 22 лютого 2020 10:22
скарга на незаконні вимоги тендерної документації
скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 26.02.2020 № 3640.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 17:53

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

26 лютого 2020 17:53
рішення від 26.02.2020 № 3640.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-27-000002 ● 4182f989b3b7487b8266a852eb80dc31
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020 12:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.05.2020 №26
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2020 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-02-11-000969-c 11.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-28 10:17:52

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ 20-100 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-11-000969-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасник ТОВ «Праймсвелл», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 10 березня 2020 року №б/н), обрано переможцем торгів, виконав вимогу пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання всіх аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів від 20 лютого 2020 року №10/5, а саме: надання аналогічного договору від 28 листопада 2019 року №218 з специфікацією, яка згідно пункту 12.1 розділу ХІІ є його невід’ємною частиною?
2. З яких підстав укладено додаткові угоди від 03 квітня 2020 року №1, від 22 квітня 2020 року №2 та від 12 травня 2020 року №3, якими збільшено ціну на вугілля кам’яне та зазначте обґрунтовані та документально підтверджені підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
3. Чому в повідомленнях про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-01 19:09:48

Пояснення на запит

Тендерний комітет відділу освіти Шаргородської районної державної адміністрації розглянув Ваш запит та надає наступне пояснення:
1.Згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання всіх аналогічних договорів з переліку вимагається наступне:
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердній досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання вугілля кам’яного, а саме підтвердити повне виконання не менше ніж трьох таких договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. У випадку, якщо учасник має досвід виконання аналогічних договорів, що укладені зі споживачами (покупцями, тощо), які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, такий учасник повинен надати визначене цією документацією документальне підтвердження щодо виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів, укладених з такими замовниками. Якщо загальна кількість укладених договорів із покупцями, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону є меншою ніж три, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції визначене вище документальне підтвердження щодо виконання всіх договорів, які були укладені з вказаними замовниками (у будь-якому випадку із збереженням загальної кількості аналогічних договорів згідно цієї документації, щодо яких має бути надане документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту). Відсутність досвіду виконання аналогічних договорів, укладених з покупцями, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, та за умови наявності досвіду виконання аналогічних договорів, укладених із покупцями, що за своїм статусом не є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону (але в будь-якому випадку з дотриманням вимог щодо необхідної загальної кількості таких договорів згідно цієї документації, щодо яких має бути надане відповідне документальне підтвердження згідно з вимогами цього пункту) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
- Всі аналогічні договори, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з документами, що підтверджують отримання товарів покупцем в повному обсязі згідно договору;
- Позитивні відгуки від замовників (покупців) згідно виконання всіх аналогічних договорів, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції учасника, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника (якщо такни є) за підписом керівника замовника, а також повинні містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування та кількість поставленого вугілля, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника під час виконання договору, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору в частині якості поставленого вугілля, своєчасності та повноти виконання поставок під час виконання договору, рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником.
Отже очевидно, що тендерною документацією Замовника, не передбачено обов’язкове надання договору із замовником у повному обсязі.
Для підтвердження Учасником співпраці з Комаргородським вищим професійним училищем згідно аналогічного договору від 28 листопада 2019 року №218 , було надано у складі пропозиції договір без Специфікації, видаткову накладну №4 від 5 грудня 2019 року, видаткову накладну №5 від 2019 року та позитивний лист- відгук про співпрацю. Також під час перевірки тендерної пропозиції відбулася телефонна розмова з представником Комаргородського вищого професійного училища , який підтвердив достовірність наданих документів, надав договір із специфікацією та підтвердив надійність даного учасника, як постачальника, оскільки ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ» зареєстровано 01.11.2019 р..
В пропозиції ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ» (код ЄДРПОУ - 43326530) було допущено помилки, які згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-У111 (із змінами), а також умов тендерної документації, можна визнати формальними (несуттєвими), допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозиції. Про що зазначено протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Шаргородської районної державної адміністрації від 10 березня 2020 року. Оскільки дана помилка не впливає на зміст пропозиції та носить формальний (несуттєвий) характер, оскільки повне виконання аналогічного договору та всю необхідну інформацію, підтверджують інші документи надані учасником та іншими організаціями.
2.Відповідно до Листа-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 повідомляємо, наступне:
Згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
При цьому норма пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар.
Разом з тим, виходячи зі змісту частини першої статті 653 Цивільного кодексу України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов.
Таким чином, у залежності від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька разів в частині ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків кожного разу з урахуванням попередніх змін, внесених до нього, сукупність яких може перевищувати 10 відсотків від ціни за одиницю товару, визначеної сторонами на момент укладання договору про закупівлю та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, і виконати свої зобов’язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін.
Ураховуючи викладене, при кожному внесенні змін до договору про закупівлю у вищезазначеному випадку шляхом укладання додаткової угоди до договору, сторони договору зобов’язані належним чином виконувати умови такого договору з урахуванням змінених його умов кожного разу.
Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обгрунтованим та документально підтвердженим.
Додаткові угоди від 03 квітня 2020 року №1, від 22 квітня 2020 року №2 та від 12 травня 2020 року №3 були укладені згідно чинного законодавства на підставі звернень ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ», які містили висновки торгово-промислової палати №0-37-У від 27 березня 2020 року, №О-275 від 09 квітня 2020 року, №О-320 від 06.05.2020 року.
3.Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон) передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, установленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема повідомлення про внесення змін до договору — протягом трьох днів з дня внесення змін. Замовником виконано дану вимогу.
Система майданчика ДЗО на якому працює Замовник Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації у системі електронних закупівель розроблена таким чином, що при публікації повідомлень про внесення змін до договору потрібно натиснути на відповідний пункт, передбачений ч. 4 ст. 36 Закону, і лише тоді система допустить замовника до внесення змін до договору. Окремих полів та технічних можливостей для заповнення інформації про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін на майданчику не передбачено. Наявні поля щодо: обгрунтування, причини, номер додаткової угоди та дата підписання було заповнено.У додатковій угоді, що була прикріплена зазначена сума договору та у специфікації, що є невід'ємним додатком додаткової угоди зазначено кількість товарів. Окрім того тендерним комітетом у письмовому вигляді були вказані всі поля згідно форми повідомлення про внесення змін до договору , затвердженого наказом МЕРТУ №490.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Відділу освіти Шаргородської районної державної адміністрації жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки проекту тендерної документації, а також розгляду та аналізу тендерних пропозицій керувався виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Разом з цим, повідомляємо Вас, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування усіх членів тендерного комітету з метою уникнення подібних ситуацій в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Окрім цього, повідомляємо Вас, що беремо на себе зобов’язання в подальшому під час проведення процедур закупівель враховувати Ваші зауваження з метою уникнення подібних ситуацій.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-06-02 11:17:27

Пояснення з власної ініціативи

Експертні висновки щодо підняття ціни

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

16.06.2020 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-11-000969-c (вугілля кам'яне марки ДГ 20-100). Згідно п. 3 розділу ІІ. Констатуючої частини даного Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує Замовника  здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно ваших зауважень, повідомляємо наступне: 11.02.2020 р. тендерним комітетом відділу освіти Шаргородської РДА було оголошено відкриті торги згідно потреб закладів освіти Шаргородського району на закупівлю вугілля кам’яного марки ДГ 20-100 у кількості 602 т на суму 2 197 300.00 грн. Згідно результатів аукціону було визначено найбільш вигідною пропозицію учасника ТОВ «Праймсвелл»  у сумі 1 503 194,00 грн , що склало суттєву економію для державного бюджету України . 10.03.2020 р. між відділом освіти Шаргородської РДА та ТОВ ПРАЙМСВЕЛЛ було укладено договір на закупівлю вугілля . ТОВ ПРАЙМСВЕЛЛ було здійснено доставку вугілля до закладів освіти на протязі квітня-травня , що підтверджується товарно-транспортними накладними та накладними для проведення оплати за поставлений товар. Керівники закладів освіти підтвердили доставку вугілля у повному обсязі та у належній якості, на їх суб’єктивний погляд. Станом на 19.06 вугілля знаходиться в навчальних закладах в кількості 407,3 т на загальну суму 1 345 424, 07 грн, про що свідчать накладні та акти прийому-передачі поставленого товару. Також частково здійснена оплата за отримане вугілля. Виходячи з положень умов договору, а саме п.6.2 покупець має право розірвати договір у разі невиконання зобов’язань Постачальника (зобов’язання виконано у належному обсязі) повідомивши про це не пізніше ніж протягом 30 календарних днів, що знову ж таки не унеможливлює дотриматись строків щодо розірвання договору та надання про це інформації.

2020-06-19 15:07:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" 1 612 156,00
UAH з ПДВ
1 503 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ" 1 613 360,00
UAH з ПДВ
1 503 796,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Оніксістем" 1 615 768,00
UAH з ПДВ
1 504 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 1 769 880,00
UAH з ПДВ
1 769 880,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 2 137 100,00
UAH з ПДВ
2 137 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 2 140 110,00
UAH з ПДВ
2 140 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 18:45
Електронний підпис
12 березня 2020 18:44
Dovidka_20072598980820211424.pdf
11 березня 2020 17:03
Електронний підпис
11 березня 2020 17:03
Довідка_копія.pdf
11 березня 2020 16:28
Електронний підпис
11 березня 2020 16:28
2_Dovidka_20055521010040905577.pdf
11 березня 2020 16:28
Довідка.zip
11 березня 2020 16:28
Довідка_ДПС.pdf
04 березня 2020 11:30
Електронний підпис
27 лютого 2020 14:53
Електронний підпис
27 лютого 2020 14:53
5._Проект_договору.pdf
27 лютого 2020 14:53
4._Iнша_iнформацiя.pdf
27 лютого 2020 14:52
1.Тендерна_пропозицiя.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 16:27
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:27
уповноважена особа.pdf
21 лютого 2020 16:27
тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 16:26
проект договору.pdf
21 лютого 2020 16:26
працівники.pdf
21 лютого 2020 16:26
пояснення ліцензія.pdf
21 лютого 2020 16:26
пільга пдв.pdf
21 лютого 2020 16:26
обладнання.pdf
21 лютого 2020 16:26
копія повірки ваг.pdf
21 лютого 2020 16:26
копія договору склад.pdf
21 лютого 2020 16:26
копія договору Буки СР.pdf
21 лютого 2020 16:26
копія виписки з ЄДР.pdf
21 лютого 2020 16:26
код доступу.pdf
21 лютого 2020 16:26
захист довкілля.pdf
21 лютого 2020 16:26
довідка ст 17.pdf
21 лютого 2020 16:26
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 15:16
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:15
ГР014ВОП20.pdf(2).rar

Публічні документи

27 лютого 2020 14:17
Електронний підпис
27 лютого 2020 14:14
Повноваження.pdf
27 лютого 2020 14:14
Інші документи.pdf
27 лютого 2020 14:14
Технічна частина.pdf
27 лютого 2020 14:14
ст 17.pdf
27 лютого 2020 14:14
Лiцензiя (2).zip
27 лютого 2020 14:14
Рейтинг (2).zip
27 лютого 2020 14:14
Довiренiсть_Рижий (2).zip
27 лютого 2020 14:14
Гарантия_989.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ"

ТОВ "Оніксістем"

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ"
#43326530
Переможець 1 503 194,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ"
#43326530
1 503 194,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 12:00
дод угода 4.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 15:21
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
12 травня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 10:59
дод.угода 2.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:48
дод.угода 1.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:46
договір.pdf укладений
23 березня 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 47-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 47-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 47-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати договір.Кількість після внесення змін 401,5т.Сума після внесення змін 1326193,78 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 47-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 326 193,78
UAH (в тому числі ПДВ 221 032,30 UAH)
Причини розірвання договору: на підставі висновку моніторингу