Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір 80 г/м2 А4, папір 80 г/м2 А3, папір 300 г/м2 А4)
Очікувана вартість
810 500,00 UAH
UA-2020-02-11-000916-a 94638a073e784511859d4503c9dbe5b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 15:35
Очікувана вартість: 810 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір 80 г/м2 А4, папір 80 г/м2 А3, папір 300 г/м2 А4 Поставка Товару здійснюється в строк, який не перевершує 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8150 пач
Папір 80 г/м2 А4, папір 80 г/м2 А3, папір 300 г/м2 А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Межигірська, 11, вул. Грушевського, 12/2, вул. Причальна, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 14:36
Перелік змін до ТД від 20.02.2020.doc
20 лютого 2020 14:36
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_Папір_зі_змінами.docx
20 лютого 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 14:36
Перелік змін до ТД від 20.02.2020.doc
20 лютого 2020 14:36
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_Папір_зі_змінами.docx
11 лютого 2020 16:21
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_Папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічний офісний папір
Дата подання: 12 лютого 2020 08:36
Дата відповіді: 14 лютого 2020 17:09
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3. ч.2. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником визначено технічні характеристики предмета закупівлі, враховуючи власні потреби та рекомендації виробників пристроїв для друку. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, а запропонована технічна вимога до паперу «повинен бути вироблений з вторинної сировини» може вважатись дискримінаційною. Зважаючи на викладене, Замовник не вноситиме зміни до тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 14:07
Дата відповіді: 14 лютого 2020 17:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядатиме ті товари, які відповідатимуть вимогам тендерної документації. Тендерна документація, що оприлюднена в цьому оголошені, не містить посилання на торгову марку. Вимоги до цінової пропозиції учасника наведені в додатку 1 тендерної документації. Учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати детальний опис запропонованого товару по кожній із позицій згідно Специфікації товару із зазначенням назви запропонованого паперу, назви виробника та країни походження товару відповідно до таблиці «Порівняння технічних, якісних характеристик запропонованого товару обов’язковим вимогам». Вважаємо, що така інформація надає змогу точно ідентифікувати товар і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника.
Згідно з пунктом 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-000916-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 17 лютого 2020 16:35
Необхідність внесення змін до технічних вимог
Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у відкритому аукціоні UA-2020-02-11-000916-a на закупівлю ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку, де Замовником виступає Міністерство фінансів України.
Після вивчення вимог Додатку 3 тендерної документації до електронних торгів нами було встановлено, що технічні вимоги до товарних позицій – «Папір 80 г/м2 форматів А4 та А3» для офісної техніки були встановлені не корректно, з наступних підстав.
В Додатку №3 до Тендерної документації встановлено технічні вимоги, відповідно до міжнародних стандартів ISO щодо кожного показника якості, виробником же враховуються та зазначаються в сертифікатах якості на товари відповідні технологічні допуски. Вами, як замовником, в технічних вимогах вказано показники з позначенням «не менше», але для параметру щільності, відповідно до вимог стандарту ISO 536, такий показник повинен бути встановлений на рівні «не менше 77», так як технологічні допуски щодо даного параметру визначені в діапазоні 80±3 г/м2. Також просимо Вас видалити з технічних вимог показник шорсткості, бо цей показник взагалі не вказується виробниками в своїх сертифікатах, бо не є таким що може вплинути на фактичну якість Паперу. Технічні вимоги до товарної позиції – «Папір 300 г/м2 формату А4» для офісної техніки – вимоги до показника щільності також просимо вказати на рівні «не менше 290 г/м2» враховуючи технологічні допуски.
Таким чином, враховуючи вище викладене, для можливості здійснення коректної пропозиції найбільшою кількістю потенційних учасників, просимо Вас внести до технічних вимог встановлених в Додатку №3 ТД відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 14:33
Відповідно до п.3. ч.2. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником визначено технічні характеристики предмета закупівлі враховуючи власні потреби та рекомендації виробників пристроїв для друку, зокрема щодо щільності, товщини та шорсткості паперу.
Щодо значення параметру шорсткості, вважаємо що він суттєво впливає на якість паперу, зокрема на попередження застрягання паперу та якість передачі зображення.
Щодо коректності посилання на параметр щільності відповідно до вимог стандарту ISO 536, в тендерну документацію будуть внесені зміни, а саме в таблицях 1, 2 та 3 «Порівняння технічних, якісних характеристик запропонованого товару обов’язковим вимогам» Додатку 3 будуть видалені наступні пункти:
«Щільність паперу, г/м2, ISO536, не менше 80» (таблиця 1 та 2);
«Щільність паперу, г/м2, ISO536, не менше 300» (таблиця 3).

Отже, вимогу задоволено частково.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 630 279,00
UAH з ПДВ
630 279,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" 780 264,00
UAH з ПДВ
772 263,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 791 727,78
UAH з ПДВ
778 727,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 09:26
Електронний підпис
10 березня 2020 09:26
Переможець.pdf
27 лютого 2020 15:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 630 279,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 12:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
630 279,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 17:34
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 11:58
Договір 13010-05-71.pdf укладений
23 березня 2020 11:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 630 279,00
UAH (в тому числі ПДВ 105 046,50 UAH)